spinky Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2009 ^^ orka säga att bingo bara spelar halvettan när han spelar 1/2 typ varje dag. E ju som att säga att du bara lirar 2/4 när du spelar 3/6 ibland. my bad.. visste inte.. gott iaf. Citera
CoffeK Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Krydda??? inget som handlar om vad man spelar för nivåer.. det handlar om att vinna... sen att ja driver med mig själv ibland.. men har iafall distans.. over and out Citera
SlimSussie Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Funderar starkt på att losa rullen på 25/50 en dag i månaden. Så jag jag skriva highroller på mig o säga att jag spelar 25/50. Citera
SlimSussie Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 my bad.. visste inte.. gott iaf. It´s ok. Men de är så de funkar! Citera
CoffeK Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Blir de grind ikväll på office??? Citera
SlimSussie Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Jag ska kolla med Evil om han e sugen. Vi kan likaväl spela där nere som hemma.. Kan bli gott. Sugen Franz? Övernattningssäng finns hos mig om du e sugen! Citera
SlimSussie Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Evil och Slim spelar på kontoret ikväll. Kom ner den som är sugen. Rapporter om hur linan är därifrån kommer under kvällen. Eftersom vårt 24/mbit inte har kommit än får vi väl köra på 3G. Eller Caféts oskyddade. Citera
CoffeK Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Alla dagar men fan förkyld som en krigsgalen Ayian ALi Citera
popquee Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 En fråga bara, är dbn tänkt för interndiskussion och med följande pajkastning, för att få en stor skitsnacks tråd med alla på pf eller både och? Citera
SlimSussie Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 En fråga bara, är dbn tänkt för interndiskussion och med följande pajkastning, för att få en stor skitsnacks tråd med alla på pf eller både och? Yoo! Tanken är väl att vi alla ska kunna få ut något gott av detta. Kommer lägga upp lite mer "info" och annat än skitsnack inom en snar framtid. Men av den anledning att vi inte har kommit igång riktigt än så har vi inte lagt upp något vettigt här än. När vi får bredband (senast torsdag) så ska vi nog vara igång. Snart lär det komma upp en hemsida där ni kan få en lite bättre översiktsbild av the crib och vår inställning. / Slim Citera
spinky Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2009 En fråga bara, är dbn tänkt för interndiskussion och med följande pajkastning, för att få en stor skitsnacks tråd med alla på pf eller både och? Jag personligen tycker och känner att vi inte som vi har tagit nån line. Dagboken reflekterar bara andan från the crib samt vad som händer i gänget. Svårt och säga vad annat folk tycker om de här... vi rapporterar bara. My 2 cents Citera
popquee Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Spontana reaktionen var bara att alla ni redan känner varann och kan lätt dunka på massa inlägg men vi railtards kanske vill veta lite bakgrund innan man slänger iväg nått:-) Citera
spinky Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2009 Evil och Slim spelar på kontoret ikväll. Kom ner den som är sugen. Rapporter om hur linan är därifrån kommer under kvällen. Eftersom vårt 24/mbit inte har kommit än får vi väl köra på 3G. Eller Caféts oskyddade. Jag kommer också en sväng känns de som... fundrerar dock på att åka till stan och ta några bärs och kolla lite tjejer skaka rumpan. btw... känns nötig? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=317983 Citera
SlimSussie Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Ingen som har en BenQ 24" - http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=345234 Kollar lite på skärm o tycker att den ser riktigt het ut. 2 ms FULL HD o faktiskt rätt snygg med. hmm Citera
SlimSussie Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Spontana reaktionen var bara att alla ni redan känner varann och kan lätt dunka på massa inlägg men vi railtards kanske vill veta lite bakgrund innan man slänger iväg nått:-) Our bad. Tips för vad ett railtard är sugen på att höra och hur han vill ha de skrivet ? Citera
Fudge Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Dig man mött lite senaste dagarna på Ongames 1/2 3-4manna gissar jag på Sussie? Citera
Lisa87 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Jag kommer också en sväng känns de som... fundrerar dock på att åka till stan och ta några bärs och kolla lite tjejer skaka rumpan. btw... känns nötig? http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=317983 Dålig res för att vara 27". har samma upplösning på min 24a-tums skärm EDIT: Har t.om. bättre Citera
SlimSussie Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Dig man mött lite senaste dagarna på Ongames 1/2 3-4manna gissar jag på Sussie? Fuck. Kanske, om Sussie inte var så rungood.. haha (Poker + 40 gradig feber = ingen smart idé) Nick? heh Citera
spinky Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2009 Dålig res för att vara 27". har samma upplösning på min 24a-tums skärm EDIT: Har t.om. bättre Ahh kanske är overkill då.. fast allt blir väl större?? edit: min laptop spottar nog bara ut 1900*1200 också Citera
SlimSussie Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Dålig res för att vara 27". har samma upplösning på min 24a-tums skärm EDIT: Har t.om. bättre Har du för skärm? Citera
Fudge Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Fuck. Kanske, om Sussie inte var så rungood.. haha (Poker + 40 gradig feber = ingen smart idé) Nick? heh Flax13. Kanske inte mött dig så mycke, men sett dig endel iaf Citera
popquee Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Our bad. Tips för vad ett railtard är sugen på att höra och hur han vill ha de skrivet ? Nja, underhållning:roll: Nej det jag tänkte på var som tidigare sagt liten presentation så att man känner sig "välkommen" (om ni nu ens vill ha andra folk som skriver?) Citera
Roob Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Ahh kanske är overkill då.. fast allt blir väl större?? edit: min laptop spottar nog bara ut 1900*1200 också nötskärm har du 2493HM inge snack som saken Citera
SlimSussie Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Flax13. Kanske inte mött dig så mycke, men sett dig endel iaf Hmm.. Känner igen Flax13. Hm. du får sätta dig så får vi se om jag har en note Citera
SlimSussie Postad 8 Januari , 2009 Rapport Postad 8 Januari , 2009 Hmm.. Känner igen Flax13. Hm. du får sätta dig så får vi se om jag har en note Hehe.. Va inne o kolla nu. Känner igen dig. Vet att vi har haft några duster faktiskt.. Citera
Recommended Posts