Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
^^

orka säga att bingo bara spelar halvettan när han spelar 1/2 typ varje dag. E ju som att säga att du bara lirar 2/4 när du spelar 3/6 ibland. :shock:

my bad.. visste inte.. gott iaf.

• Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Evil och Slim spelar på kontoret ikväll. Kom ner den som är sugen. 8-)

Rapporter om hur linan är därifrån kommer under kvällen. Eftersom vårt 24/mbit inte har kommit än får vi väl köra på 3G. Eller Caféts oskyddade. ;-)

Postad
En fråga bara, är dbn tänkt för interndiskussion och med följande pajkastning, för att få en stor skitsnacks tråd med alla på pf eller både och?:-)

Yoo!

Tanken är väl att vi alla ska kunna få ut något gott av detta. Kommer lägga upp lite mer "info" och annat än skitsnack inom en snar framtid. Men av den anledning att vi inte har kommit igång riktigt än så har vi inte lagt upp något vettigt här än. När vi får bredband (senast torsdag) så ska vi nog vara igång. Snart lär det komma upp en hemsida där ni kan få en lite bättre översiktsbild av the crib och vår inställning.

/ Slim

Postad
En fråga bara, är dbn tänkt för interndiskussion och med följande pajkastning, för att få en stor skitsnacks tråd med alla på pf eller både och?:-)

Jag personligen tycker och känner att vi inte som vi har tagit nån line. Dagboken reflekterar bara andan från the crib samt vad som händer i gänget.

Svårt och säga vad annat folk tycker om de här... vi rapporterar bara.

My 2 cents

Postad
Evil och Slim spelar på kontoret ikväll. Kom ner den som är sugen. 8-)

Rapporter om hur linan är därifrån kommer under kvällen. Eftersom vårt 24/mbit inte har kommit än får vi väl köra på 3G. Eller Caféts oskyddade. ;-)

Jag kommer också en sväng känns de som... fundrerar dock på att åka till stan och ta några bärs och kolla lite tjejer skaka rumpan.

btw...

känns nötig?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=317983

Postad
Spontana reaktionen var bara att alla ni redan känner varann och kan lätt dunka på massa inlägg men vi railtards kanske vill veta lite bakgrund innan man slänger iväg nått:-)

Our bad. Tips för vad ett railtard är sugen på att höra och hur han vill ha de skrivet ? :-)

Postad
Dålig res för att vara 27". har samma upplösning på min 24a-tums skärm

EDIT: Har t.om. bättre

Ahh kanske är overkill då.. fast allt blir väl större??

edit:

min laptop spottar nog bara ut 1900*1200 också

Postad
Our bad. Tips för vad ett railtard är sugen på att höra och hur han vill ha de skrivet ? :-)

Nja, underhållning:roll: Nej det jag tänkte på var som tidigare sagt liten presentation så att man känner sig "välkommen" (om ni nu ens vill ha andra folk som skriver?):-P

Postad
Ahh kanske är overkill då.. fast allt blir väl större??

edit:

min laptop spottar nog bara ut 1900*1200 också

nötskärm har du 2493HM

inge snack som saken