Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Fyll i lite info om varje spelare om ni nu inte tänkt köra en diskussion enbart emellan er i denna dagbok. Folk tycker ju om att tracka enbart när det finns bakgrundsinfo.

Lycka till i stugan!

Postad

Eftersom alla är efterblivna och jag är lite pappa i sällskapet efter Zmona... så tar jag tag i själva presentations delen.. nu när manager har introducerat sig.

Spinky lirar 2/4-3/6

Slimsussie.. halvettan och 1/2

Bingofranz aka CoffeK här lirar halv ettan... som fan också.. mkt stolta över denna grymma grindern

Allinjompa.. saxar de han skrev själv.. "spelar mest 5-10 10 20 å även på svenskaspel dom flesta nivåerna....."

Zmona spelar 2/4-10/20

Evil super grinder på 3/6 ska rake:a ihop 10k denna månaden.. gl :h:

lägger detta i presentations posten också.

Postad

1N2095 Iraq World Flags - 2' x 3' Nylon Flag 1 1 $39.00

Subtotal: $39.00

Tax (0.0%): $0.00

Shipping & Handling: $8.25

Total: $47.25

Såja nu är min flagga på g från mitt kära hemland....

Ska sitta uppe i stugan......

Postad

Storbråk mellan f.d hyrestagaren av the crib ägaren och Spinky.

Uppkom en fight i cribbet nu precis. F.D hyrestagaren(arabisk tant) kom ner och bad oss röja undan ur en annan lokal åt henne. För hon kunde inte de tyckte hon.["Dhekt ähr jhätthe jobhight"]

Fuck it, de tänkte ju inte vi göra. Men snälla som vi är ringer vi mr.X som hade lokalen innan hyrestanten. Men han var trött på livet idag och var inte sugen på att fixa det nu. Hon småflippar, vi ringer honom igen. Han säger att han gör det en annan dag. Men för Ayans(Allinjompa) landsmäns skull så tänkte vi att vi kan kolla upp vad det är hon vill ha hjälp med.

Går upp, kikar och det är ett helt jävla kök som ska plockas ner. Spinky tycker att det känns jävligt kallt att plocka ner det. Men arabtanten säger att det är superlätt för oss och att hon typ inte orkar det. Spinky ringer återigen mr.X som fortfarande är trött på livet o googlar Suicide Bridge, Prague. Tanten höjer rösten och påpekar att mr.X är "jhätte jobbigk" och inte har städat eller röjt ur riktigt.

Spinky ville få henne att fatta att vi inte tänker göra någon annans jobb för att hon inte vill göra de, så han överröstar arabtanten, varpå arabtanten börjar flippa mer och höjer rösten än en gång. Spinky 4 bettar och höjer rösten igen varpå Arabtanten går allins och kör ut oss på samma sätt som räven blev utkörd ur kyrkan i Robin Hood. Men hon skippar "ut ur min kyrka" och säger "jagh thänkher khasta nher allt på ehr shen". Läser ni om bombdåd i Västergötland imorgon så vet ni vilket crib som har lagt ner. :roll:

Postad

Bra jobb i the crib idag. Jag och Jompa gjorde ett jävligt bra jobb och satte upp 2 bord, sko + klädställ o bytte bort äckeltoasitsen. Spinky fixa lås , tog ner lampor och fixa ett gott bråk med arabtanten, inte så illa pinkat det heller.! 8-)