Zmona Postad 28 Juni , 2009 Rapport Postad 28 Juni , 2009 Försöka överleva, jobbar förfullt med att andas panikångesten smyger sej på AYHAN Citera
Zmona Postad 28 Juni , 2009 Rapport Postad 28 Juni , 2009 Kul när man äntligen får 4tal för fösta gången på 2 veckor.. KUL LIV!!!! Poker is fun... pokerholic4 sitter vid 0 med $662,30. merwin sitter vid 1 med $523,52. riale sitter vid 2 med $398. JAG sitter vid 3 med $400. SUPERMOOI sitter vid 4 med $516,20. CREDIT sitter vid 5 med $416,61. Dealern sitter vid 3. SUPERMOOI lägger en blind på $2. CREDIT lägger en blind på $4. (JAG ges 6s 3s.) Före floppen: pokerholic4 foldar. merwin foldar. riale foldar. JAG höjer med $8. SUPERMOOI foldar. CREDIT synar med $8. Floppen kommer upp 5k 3h 6k. CREDIT checkar JAG satsar $16. CREDIT synar med $16. Turnkortet kommer upp 3r. CREDIT checkar JAG satsar $38. CREDIT höjer med $86. JAG går all-in med $334. CREDIT synar med $248. Kortvisning: CREDIT visar: 4k 7k 7k 6k 5k 4k 3h Straight, Sju högt JAG visar: 6s 3s 3h 3r 3s 6k 6s Kåk, treor över sexor Riverkortet kommer upp 3k. JAG visar: 6s 3s 3h 3r 3k 3s 6k Fyrtal i treor CREDIT visar: 4k 7k 7k 6k 5k 4k 3k Straight flush, Sju högt Klöver CREDIT vinner potten på ($799). Citera
Sladdafan Postad 29 Juni , 2009 Rapport Postad 29 Juni , 2009 Åh en Evpare Sugen på att PMa nick om du inte villskriva ut de här? =) Citera
allinjompa Postad 29 Juni , 2009 Rapport Postad 29 Juni , 2009 Hejsan Team Ted Det är en ny resa på gång som är semiplanerad, Köpenhamn antingen före den 18 juli eller efter 18 juli där vi även ska möta upp "RioJohan" som hade vägarna förbi där........ Har redan snackat med några på msn å intresset verkar vara stort, kika upp allt i kalendern å boka in,blir väl ett par dagar där bara eller nåt....... Ner å dominera lite osv........ Torestorp nästa nu,rehab... Over and Out MVH Ayhan Citera
CoffeK Postad 29 Juni , 2009 Rapport Postad 29 Juni , 2009 häääärliiiigt med köpenhamn! får väll köra 2 dagar va?? låter nötigt detta. kör rehab nu ayian hajhajhajahj Citera
SlimSussie Postad 3 Juli , 2009 Rapport Postad 3 Juli , 2009 Sussie å araben kom precis hem från !!!AKUTEN!!! Sussie lyckades få en krok igenom hela tummen(extremt motriggat) när han skulle fixa skeden som hade rostat på sin Abu Hi/low. Men slinter o pang kroken är inne i tummen. Försöker sen maxxa den igenom hela tummen för att kunna knipsa av den men den sista 2mm går ej för att hullingen är för stor. Så blev Akuten och 2 h s väntan för att sedan få 7 bedövningssprutor i tummen, gör fortfarande ont, jag citerar docktorn; "då får vi gå in i hallongrottan", så några sprutor senare borde jag inte känt något tycker han. Men ack så fel han hade. Stelkramp spruta + 10 dagars antibiotika o en sargad tumme. DET GÅR BRA NU Citera
spinky Postad 4 Juli , 2009 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2009 Årets fest ikväll boys?? ... nu ska jag sova så jag orkar inför kvällens upptåg Citera
CoffeK Postad 26 Juli , 2009 Rapport Postad 26 Juli , 2009 tem ted är alkiskar just nu därför ingen action här Citera
acunited Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Enda ni gör är att supa och gruva er, ni är ett sjunkande skepp. kappom Citera
allinjompa Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 tem ted är alkiskar just nu därför ingen action här Tala för dig själv Bingo, här ska de grindas !, Sussie å Ayhan nyss hemkomna från ett träningspass på 1h 10 min, 6e passet på 7 dagar :twisted: , "å de här var ändå bara början"´....... Känns som de kommer att fortsätta í denna stilen då sommaren är slut nu, loka på fredag (H) Nu blir de jättegrindpass på kontoret, ha d gött i halmstad´ ¨ Mvh Ayhan Sussie Citera
allinjompa Postad 27 Juli , 2009 Rapport Postad 27 Juli , 2009 Enda ni gör är att supa och gruva er, ni är ett sjunkande skepp. kappom Team Ted är påväg att bli större än någonsin, ryktas om båda videoblogg, fotbollslag och välgörenhetsgalor....... Gruvning är ett minne blott, hata magaluf Citera
SlimSussie Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Team Ted hitta klonk x2 i veckan, Vera klonka 50 $ reebuy o efter att varit extremt kortkall under finalbordet hitta han en 5 plats. GG vera Sussie hitta en 6 plats efter också varit kall väl på finalbordet i 100 k GRTD 100 $+ one reebuy i söndags ongame. Vi får hoppas att det blir skumpa på kontoret ikväll! Kan bli fullring, vet dock att FranZZ inte kan vara med pga datahaveri, men han kommer i veckan. Resterande del av Ted? Må Gökgatsriggen vara med oss, länge leve TeamTed och kontoret! Ses där nere ikväll Team /Sussie Citera
spinky Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2009 Nej lirar plattor i smögen ikväll (hamnen 4)... blir hård grind resten av veckan.. Om nån är där säg hej... GL Ciao Citera
SlimSussie Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Gruveri på den delen av TeamTed som drar till Miami................ Citera
Zmona Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Postad 9 Augusti , 2009 Gruveri på den delen av TeamTed som drar till Miami................ Gött å slippa Miami, hade inte ens hängt på om jag fått 10k$ /over and out hyllan Citera
CoffeK Postad 9 Augusti , 2009 Rapport Postad 9 Augusti , 2009 haha vera:mrgreen: franz dyker upp på måndag på kontoret:-D lovar att inte vara full. här ska grindas!!!!!!!! Citera
SlimSussie Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Postad 23 Augusti , 2009 http://www.youtube.com/watch?v=l7yNWFXWg6U Alla trodde att vi skulle förlora Evil, till vilken runaway som helst. Han var slut när vi hitta han, i VBG Solen. De kunde säga vad som helst till Dexter, de kunde dra åt helvete. Men ett enda ont ord om Evil, har alltid fått mig upp i ringen. Och det enda han riktig gör nu för tiden, är en Grind som blåser bort snabbt som staden. Och fast fiskarna är borta, och evil nästan aldrig är GUL. Så jag väntar tills imorrn bitti, det är den tiden EVIL gillar bäst. Då ska jag ta en grind i natten. Och när du ser på mig, är det knappt jag minns. Ett enda öknamn, de kallade Dig. (Evil, gossip, london jarde osv) Jag vet inte vem du är, men jag vet att du är TEDs. Och att dina ord i natten, är det enda som går in. ( BLLLAAAANNKKAAAAA!!!!!!!!!, SPADER, TVÅA NU EN GÅNG I LIVET osv ) Jag vet inte vem du är, men jag vet att du är Teds. Vi Tänkte sjunga nåt för dig igen, men franne Blev för full för att sjunga Kan du promenera hem, ifrån VBG SOLEN. Jag flyger upp och ner i stakes, känns som jag faller igenom igen Jag vet inte vem Du är, men jag vet att jag är Teds. Jag vet inte vem DU är, men jag vet att jag är Teds. Jag vet inte vem DU är, men jag vet att jag är Teds. Jag vet inte vem DU är, men jag vet att jag är Teds. Jag vet inte vem DU är, men jag vet att jag är Teds. Citera
SlimSussie Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Postad 23 Augusti , 2009 SJUNG TILLBAKA EVIL TILL KONTORET NU!!! TED var Evils hjärtas låga TED var solen när det Grindas TED var familjen när det Festas Och vi satt på kontoret, med dollar växte i takt med himlen Vera drog förbi sen Vera krossadeee! EVIL du och TED borde starta upp ett LAG låta det explodera dollar skyn det är svårt att inte gråta när jag tänker på oss, dollar o Euros nu För du var solskeneeeeet, när kontoret var ensammmt! Dexter med powerkingen satte EVIL i baksätet (PÅ BMWn naturligtvis) TED tog honom på en tur radion var på kan du digga, det är Pjanoo för mycket Tecnolution Evil vi gillar dig du har en blå himmel över dig Och vi e i HBK city måndag morgon femton bilar(bmw), femton gruviga brudar freaking mackrillar o grekiskaköttbullar i gathöörnen Och EVIL var solskenet När kontoret var ensamt du var solskenet När kontoret var ensamt När vi höll på att gula tänkte vi på dig Du sa att du ville de du grät bakom kontorsdörren Och vi låg under grindbordet vi hörde dig Evil vi behöver dig, mer än vad vi vill ha dig och vi vill ha dig för gamla tider skull NU betyder inte allt men kontoret aldrig e kallt du var solskenet, när kontoret var eeeensaaaaamt (du var alldeles runt hörnet i kvarteret) (När vi var på GÖkgatan, murarn osv var du på kontoret <3) Och du var alldeles runt hörnet i kvarteret Citera
SlimSussie Postad 23 Augusti , 2009 Rapport Postad 23 Augusti , 2009 En bitter konversation, Göken-Barcelona 23/8 Christofer säger: fan.. kukigt.. du är typ helt knäckt nu va? ALLINJompa@Barcelona säger: ahhh som fan, gruvar sönder mig ALLINJompa@Barcelona säger: gött me som man säger ALLINJompa@Barcelona säger: sparar pengar ALLINJompa@Barcelona säger: fan ska jag dit å betala 1000 kronrr för ! ALLINJompa@Barcelona säger: GÅR JUJ GRATIS PÅ TEVEN Christofer säger: jaaa!!!!! DE ÄR JU MYCKE PENGA! Christofer säger: DE KAN DU SPARA Christofer säger: Köpa de ett par fina skor när de gamla är sletna ALLINJompa@Barcelona säger: Precis !!! Christofer säger: Liknar väl inget att lägga pengar på de. e´n ser ju knappt ändå Christofer säger: en ser ju bättre på tv´n Christofer säger: va allt ska kösta penga ALLINJompa@Barcelona säger: neee fyfan, gå där å trängas bland fööllk ALLINJompa@Barcelona säger: tjänar la fan inget te Christofer säger: nää.. ALLINJompa@Barcelona säger: ahh hit å dit ALLINJompa@Barcelona säger: taxi dit Christofer säger: liknar väl ingenting ALLINJompa@Barcelona säger: ibratröja där Christofer säger: ska en ha de te Christofer säger: han byter väl klubb snart igen ALLINJompa@Barcelona säger: ahhh precis Christofer säger: då får en slänga ån ALLINJompa@Barcelona säger: å då ska pajka ha en ny tröja ! Christofer säger: ha du. Christofer säger: de tror ja de Christofer säger: penga penga penga ALLINJompa@Barcelona säger: då kömmer dom direkt Christofer säger: är precis va de e ALLINJompa@Barcelona säger: penga öööööveraltl Christofer säger: så ska pajka ha körv Christofer säger: mitt i matchen Christofer säger: så en får inte ens se matchafan Christofer säger: liknar väl ingenting ALLINJompa@Barcelona säger: precis ALLINJompa@Barcelona säger: å dricka ska dokm ha oxå ALLINJompa@Barcelona säger: å vilka priser dom t ar för dom Christofer säger: ha du Christofer säger: de är inte som på netto där inte ALLINJompa@Barcelona säger: nehe du Christofer säger: en ska betala 10 gånger inköpspriet ALLINJompa@Barcelona säger: pajka drar ju till hemköp för de är 100 meter närmre Christofer säger: det är precis va de e.. ohövdigt! ALLINJompa@Barcelona säger: aja visst ska en de ALLINJompa@Barcelona säger: självklart Christofer säger: liknar ingenting Christofer säger: o va gör pajka. ALLINJompa@Barcelona säger: ne de gör ju inte de ! Christofer säger: han tar bilen Christofer säger: nära som de e ALLINJompa@Barcelona säger: bila ja Christofer säger: kan få sig lite luft Christofer säger: motion. Christofer säger: men han tar bilen ja ALLINJompa@Barcelona säger: nähä de ska la dom inte få i onöda ! Christofer säger: de köstar penga de me.. Christofer säger: nehe du.. frisk luft är väl som rena giftet för dem ja. ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst, vet la en från förr i tia, gick ju fan 5 km till skola varje jumla da Christofer säger: ha du.. utan några jevla dyra skor med dämpning o annat märkvärigt. en gick barbacka o en klaga då inte, en va gla för att en fick komma ALLINJompa@Barcelona säger: jajjaj veeeesst var de så !! ALLINJompa@Barcelona säger: var la fanimeg inga som klaga då Christofer säger: !!!!!!! NEHE DU!!!!!!!! Christofer säger: de va de då inte Christofer säger: o televition hade en hemma ALLINJompa@Barcelona säger: happ blev la de mål oxå Christofer säger: en fick väl se repriser o annat märkvärdigt i tusental där ja.. räcker väl me en gång ALLINJompa@Barcelona säger: aja vesst , är man inte vi teva så får la en fan skylla se själv Christofer säger: då får la en spela in et ALLINJompa@Barcelona säger: aja vesst ALLINJompa@Barcelona säger: med den där jävla dvt spelareen ALLINJompa@Barcelona säger: eller va de heter ALLINJompa@Barcelona säger: begriper me inte påt Christofer säger: men de går la inte.. de ska va cd skivor o allt va de e.. men en kan inte spela in. o gör en de så är la de olagligt eller något annat dumt Christofer säger: förr hade vi video o de räcker gött. den har jag kvar än. Christofer säger: ska en alltid köpa nytt för.. o dehär me plattv, de e bara en fluga som drar förbi.. ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst vi har våran gamle ALLINJompa@Barcelona säger: å jag ser då va som händer Christofer säger: snart säljer de la tjockTV o så ska de ha penga för min gamla. ALLINJompa@Barcelona säger: aja vesst ALLINJompa@Barcelona säger: så lärt de bli Christofer säger: ha du.. o ja säger dig de jonas. ja går då inte på´t ALLINJompa@Barcelona säger: häpp inte ja heller, ALLINJompa@Barcelona säger: snyggt av ibra där du ALLINJompa@Barcelona säger: att inte dendär messi kan sätta dit den ALLINJompa@Barcelona säger: flera 100 miljoner Christofer säger: ha du. där va dendäringa rosengårdspajka nära igen ja ALLINJompa@Barcelona säger: hamän ALLINJompa@Barcelona säger: svensk säger dom att han är ja Christofer säger: ha de. mig lurar dem inte de ALLINJompa@Barcelona säger: de är la bara sparka in böllajäveln ALLINJompa@Barcelona säger: kan itne va så jävla svårt Christofer säger: dummastew ja har hört ALLINJompa@Barcelona säger: när en tjänar miljonera Christofer säger: ha du Christofer säger: ja säger de. hade ja fått 100 miljoner om året så hade väl ja me kunnat sparka lite böll. ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst, ska la inte va så jävla svårt, vet la du, kjell på hölma Christofer säger: ha du ALLINJompa@Barcelona säger: gjorde 6-7 mål varje match Christofer säger: ha du ALLINJompa@Barcelona säger: inte fick han nåra mljoner Christofer säger: he du Christofer säger: inte en krona fick han, men va gla för de ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst ALLINJompa@Barcelona säger: var la roligt å kömma ihop Christofer säger: de kallar ja fotböll de ALLINJompa@Barcelona säger: prata lite ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst Christofer säger: detta är inte fotböll du ALLINJompa@Barcelona säger: nehe dö Christofer säger: handlar bara om samma sak som allt annat. penga penga penga. ALLINJompa@Barcelona säger: aja vesst, orkar inte mät längre Christofer säger: heeeeeee Christofer säger: de gör en inte Christofer säger: sätt nu bölla i mål! ALLINJompa@Barcelona säger: faaan räcka la ett en får mat på borda ALLINJompa@Barcelona säger: sen kan la en unna se något, men vafaaan en har la de brq ALLINJompa@Barcelona säger: fan rosngårdpajken möste la fan kunna göra ett mål Christofer säger: ha du... en har väl inte haft något jobb att gå till den ALLINJompa@Barcelona säger: nää har la blett så Christofer säger: så en har väl bara kunnat stå å kicka ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst ALLINJompa@Barcelona säger: tänk om en ana hade kunnat få stå å sparka böll så Christofer säger: klart en blir bra då ja ALLINJompa@Barcelona säger: faan hjälpte ju te jämt hemma te Christofer säger: ha du Christofer säger: klart en gjorde Christofer säger: Ha du. ribban kan en träffa, men inte i målet ne Christofer säger: ska vara dramatik ja Christofer säger: de är väl inspelat alltihop ALLINJompa@Barcelona säger: hmän jaja vesst ALLINJompa@Barcelona säger: de är la uppgjort Christofer säger: fråm höllywood eller va de heter ALLINJompa@Barcelona säger: aja vesst så hetert no ja, får la penga fört Christofer säger: de e la robbota hela gänget ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst ALLINJompa@Barcelona säger: den bölla är la mjuk som ett fruntimmer oxå Christofer säger: en vanlig människa kan väl inte springa så lång utan att bli trötter ALLINJompa@Barcelona säger: faan var ju stenhård på våran tid Christofer säger: ha du Christofer säger: en spela böll me en 10-15 ihoptejpade hockeypucka. o en klaga då inte ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst var de så, en fick använna hjärna lite Christofer säger: de va bara å sparka å se gla ut ALLINJompa@Barcelona säger: nu är de ju penga penga ALLINJompa@Barcelona säger: aja vesst Christofer säger: ha du.. ALLINJompa@Barcelona säger: ska åka till affärn ALLINJompa@Barcelona säger: å köpa dyra bölla Christofer säger: liknar ingenting ALLINJompa@Barcelona säger: faaan likna de? Christofer säger: lite tejp o papper så har la en en böll? ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst ALLINJompa@Barcelona säger: köstar ju ingeenting heller Christofer säger: hee... döm e för dumma.. har en bara en brevlåda så får en, en lifsförbrukning av papper du... Christofer säger: kan en elda me o bygga julpyssel med ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst eller brevlåda kömmer ju inga pöst längre, alla får la sån där jävla e-post eller va de het ALLINJompa@Barcelona säger: hadu ALLINJompa@Barcelona säger: nu ärt straff oxå Christofer säger: ha du ALLINJompa@Barcelona säger: undra hur mö penga han fick för de Christofer säger: så gör pajka mål ja Christofer säger: så blir la de inget ALLINJompa@Barcelona säger: säkert ett par miljoner Christofer säger: ha du ALLINJompa@Barcelona säger: faan tål ingating pöjka Christofer säger: stå på bena pöjk ALLINJompa@Barcelona säger: aja vesst, ska en ligga på marka för ALLINJompa@Barcelona säger: är ju fan inga fruntimme Christofer säger: där gör en inte mål Christofer säger: heeee Christofer säger: är la de inte Christofer säger: fruntimmersport ALLINJompa@Barcelona säger: häpp, men de är la sm du sa där ja ALLINJompa@Barcelona säger: hölliwood eller va de hert ALLINJompa@Barcelona säger: aja vesst Christofer säger: ha du Christofer säger: de trixkfilmar väl ett Christofer säger: alltihopa Christofer säger: de smäller när de skjuter ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst, är la den där jävla stiven spilbörg eller van heter ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst Christofer säger: så låtert inte ända in i tvapparata ALLINJompa@Barcelona säger: är la inga publik där heller Christofer säger: he du ALLINJompa@Barcelona säger: faaan finns la inga som betalar så mö pengar för å se lite fotböll ALLINJompa@Barcelona säger: var ju faaan gratis på våra ti Christofer säger: är väl en illussion eller va de heter dö. ALLINJompa@Barcelona säger: fick en köpa en körv i halvti ALLINJompa@Barcelona säger: 40 öre ALLINJompa@Barcelona säger: var la lagom Christofer säger: ha du.. så mycke fölk går väl inte ens att hitta du ALLINJompa@Barcelona säger: var ju så jävla go körv där börte i öxabäck Christofer säger: en va gla om de köm nönn när en spela du ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst ALLINJompa@Barcelona säger: var ju döroligt ALLINJompa@Barcelona säger: rosengårdspajka där ja ALLINJompa@Barcelona säger: nu ska de applådera me ja Christofer säger: ha du.. ALLINJompa@Barcelona säger: har ju fan inte ens gjort mål Christofer säger: fölk ska ställa sig upp å hålla på ALLINJompa@Barcelona säger: faan spelar en i kedja då ska en fan göra mål Christofer säger: på vår ti fanns de inte ens bänka att sitta på Christofer säger: då fick la en stå oavsett ALLINJompa@Barcelona säger: mitta ska än passa ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst var de så ALLINJompa@Barcelona säger: nu ska la en ha så jävla fina stola Christofer säger: ha du.. Christofer säger: nu ska de skrattas ja Christofer säger: höllywood ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst ALLINJompa@Barcelona säger: är la faaan inte roligt å sparka böll ALLINJompa@Barcelona säger: en ska vinna Christofer säger: tre nöll nu ja ALLINJompa@Barcelona säger: sen får en skratta ALLINJompa@Barcelona säger: hamän ALLINJompa@Barcelona säger: de va då helvete ALLINJompa@Barcelona säger: va ääät för målvakt egentligen Christofer säger: o detta ska va roligt att se på ja ALLINJompa@Barcelona säger: ska la kunna ta nön böll tyccker en ALLINJompa@Barcelona säger: hamän ja Christofer säger: he du.. jönnsa i kröka hade tagit den, de kan ja löva dig ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst å han hade inte ens några målvaktshandska döö Christofer säger: o han fick inga miljoner för att han stod på möllinja o tog bölla ALLINJompa@Barcelona säger: nehe dö ALLINJompa@Barcelona säger: han jöbba till klocka 7 på kvälla ALLINJompa@Barcelona säger: sen köm en ALLINJompa@Barcelona säger: å träna ALLINJompa@Barcelona säger: å sparka böll Christofer säger: ha du ALLINJompa@Barcelona säger: å gla va en Christofer säger: ha du Christofer säger: fruga va me barn ALLINJompa@Barcelona säger: hamän ja Christofer säger: o utan barflicka va de ALLINJompa@Barcelona säger: försöker la ja vinna lite penga här du ALLINJompa@Barcelona säger: i en turnering Christofer säger: ha du.. hur ska de gå te? ALLINJompa@Barcelona säger: ne en undrart, ALLINJompa@Barcelona säger: en gick allin med ett ess å en dam på handen Christofer säger: är de en pingpongturnering me pajka ALLINJompa@Barcelona säger: å ja hade en kun å ett ess Christofer säger: ha du? Christofer säger: de va la göött ALLINJompa@Barcelona säger: sen så köm ju floppa eller vat de heter Christofer säger: ha du ALLINJompa@Barcelona säger: 87 4 ALLINJompa@Barcelona säger: turna va a 9 ALLINJompa@Barcelona säger: a ALLINJompa@Barcelona säger: nia Christofer säger: den va la finer ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst ALLINJompa@Barcelona säger: så la för jävla bra ut dö Christofer säger: är de en höllywodd river ja ALLINJompa@Barcelona säger: meen sen såå ALLINJompa@Barcelona säger: rivra ALLINJompa@Barcelona säger: då kömmer den jävla dama ALLINJompa@Barcelona säger: då passart ! Christofer säger: ha du.. ho kömmer la alltid tillslut Christofer säger: när en inte vill ha ena ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst ALLINJompa@Barcelona säger: de är la bluff alltihopa Christofer säger: du kömmern o skrevar ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst ALLINJompa@Barcelona säger: annars passat inte ! ALLINJompa@Barcelona säger: då ska de de praatas med nån annan käring ALLINJompa@Barcelona säger: eller barna ska ha mat Christofer säger: he du Christofer säger: o hövet värker ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst Christofer säger: eller så köm mensa igår ALLINJompa@Barcelona säger: jaja vesst Christofer säger: men när en inte vill ha ena ALLINJompa@Barcelona säger: eller så loktar en illa Christofer säger: då kömmern ALLINJompa@Barcelona säger: då kömmern ja ALLINJompa@Barcelona säger: suktar som en sugga Christofer säger: ha du Christofer säger: va vört för tuneringa då? ALLINJompa@Barcelona säger: de va den dära jävla återköps turneringa Citera
SlimSussie Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Hej Bingo Det var en helt vanlig dag ungefär som den här och det började redan på morgonen när Bingo såg en annons om nått schysst från Ralph Lauren sen blev det en tripp till NK långt hemifrån han tog BMWn hemma från hemmaplan det kändes som om det tog minst halva dan och när han väl kom fram och klev ur vid Ralf LAUREN så klingade sången; Oh ooh Hej Bingo(Hej Bingo) ahaha RL Kungen Kungen ahaha RL Kungen Han hade hamnat nånstans där han kände sig boss fast det fanns både GANT Gucci & BOSS det var överklass människor i svindyra kläder och nästan som om det vart varmare väder som Konungen kommit från främmande land Stekfrilla prilla och Gucciklocka på hand alla stirrade på Bingo och för andra gången så hörde han sången; Oh ooh Hej Bingo(Hej Bingo) ahaha RL Kungen Kungen ahaha RL Kungen Alla såg på varandra och sa: Skorna var fel? - men Bältet var fett Så han gick fram till disken där det va allt var så nytt men ändå bekant på nåt sätt Han gick upp drog visat och någon hjälpte han strax "Excuse me is this where we can buy som vax....?" Hon plockade fram Bältet och gav honom bången sen lira hon sången: Oh ooh Hej Bingo(Hej Bingo) ahaha RL Kungen Kungen ahaha RL Kungen Citera
KallOödmjukDiva Postad 2 September , 2009 Rapport Postad 2 September , 2009 Förösöker förgäves att göra lika fina synkroniserade sångerna som dig. Men de går inte. Funkar bra första delarna, men sen övergör jag dom bara åt helvete. Snälla berätta hur man gör. Förstår om man måste vara ett musikaliskt geni, vilket jag inte är. Men vill höra d från källan av dessa fina sånger isåfall. Hjälp mig. Har bara provat med Teds sånger, kanske är svårare än andra sånger? Hade en riktigt bra början på Viking men fick skrivkramp sen. :-( :-( :-( Citera
SlimSussie Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 Förösöker förgäves att göra lika fina synkroniserade sångerna som dig. Men de går inte. Funkar bra första delarna, men sen övergör jag dom bara åt helvete. Snälla berätta hur man gör. Förstår om man måste vara ett musikaliskt geni, vilket jag inte är. Men vill höra d från källan av dessa fina sånger isåfall. Hjälp mig. Har bara provat med Teds sånger, kanske är svårare än andra sånger? Hade en riktigt bra början på Viking men fick skrivkramp sen. :-( :-( :-( When I wrote songs to myself I did want TeamTed around Those pretty nicknames always made us stand out in a crowd But someone picked Evil from the bunch you cash was all he took Now it's much too late for you to take a second look Oh Butabi give him one more chance Won't you please try to win back your lost caash I put big blind to let you go Now since I see you in Evils arms He tryin' to live without your cash He played one long sleepless night Let me show you Butabi That folding strong is not always right Every street you call on U leave dollars in the pot Folding on the turn He didn't even want u around Oh Butabi give him one more chance Won't you please try to win back your lost caash I put big blind to let you go Now since I see you in Evils arms Citera
DrClemetnz Postad 4 September , 2009 Rapport Postad 4 September , 2009 Du är helt enkelt för bra SlimSussie. Stående ovationer härifrån. Citera
Recommended Posts