Gå till innehåll

Team Ted


spinky

Recommended Posts

  • Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur är det med intrsset i team ted inför Sthlm 5-7 juni sverige danmark råsunda brudar rjtantajtan:mrgreen: kommer bli grym helg

 

 

:ola: Jag ska med! :ola:

 

Va händer här. Slim är borta och forumet dör. Slim is back, nu får vi styra upp detta. Kan ju börja med att Slim är Semigul efter Australien, men ska försöka jobba upp från seminoll. Får la se hur de går, annars är de bara Hemköp som gäller. (Kan ev. fixa billiga färdigrätter till cck och bra pris på lax till ayan dock, så kanske ska offra mig till det?)

 

Körde lite grind nu när ja kom hem, börja bra med 3 inköp upp, men sen höll jag på att gula hela det lilla jag hade på resan till Varberg med Evil (3G ftw) när jag droppade inköp på inköp till error1. Halvbra gjort, men sen jobba jag faktiskt tillbaka lite så liket lever. :roll:

Får bli Svs för oss bingo nu snart för Whitebet är kallare än Top Hotel Prag :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:ola: Jag ska med! :ola:

 

Va händer här. Slim är borta och forumet dör. Slim is back, nu får vi styra upp detta. Kan ju börja med att Slim är Semigul efter Australien, men ska försöka jobba upp från seminoll. Får la se hur de går, annars är de bara Hemköp som gäller. (Kan ev. fixa billiga färdigrätter till cck och bra pris på lax till ayan dock, så kanske ska offra mig till det?)

 

Körde lite grind nu när ja kom hem, börja bra med 3 inköp upp, men sen höll jag på att gula hela det lilla jag hade på resan till Varberg med Evil (3G ftw) när jag droppade inköp på inköp till error1. Halvbra gjort, men sen jobba jag faktiskt tillbaka lite så liket lever. :roll:

Får bli Svs för oss bingo nu snart för Whitebet är kallare än Top Hotel Prag :-(

 

 

 

 

 

Jag är jättepååååååååååååååå......

 

Sjukt tiltat här i thai nu, varit iväg 3 veckor nu, vädret har vart kasst hela tiden typ,förutom första veckan men då blev de ingen solning för att man tänkte man skulle äga upp brännan nere på öarna....var iväg på fullmoon regna och höll på så in i heelvete.......Så nu har man blivit sjuk å skit, ont i halsen som fan..........Positivt dock är att man har fått i sig rikligt med mängder av alkohol osv, så man har kunnat dämpa ångesten........Blir Bangkok resten av tiden nu å bara vänta in hemfärden å kurera sig inför San Remo........

 

Gött att du styr upp detta SlimSussie!, jag tror å hoppas du kan börja bygga upp rullen!! dock måste jag erkänna att det där med laxen lät jävligt bra :twisted: :twisted: ;-) ;-) .....

 

Men de lär ju inte bli lätt att bygga rullen när Whitebet är kallare än Top Hotel i Prag :oops: :oops: :oops::cry::evil: :evil: :evil: :evil: ...Riktigt jävla kallt är de då.......

 

 

allt från Ayhan från ett kallt Bangkok HAJHAJHAJHJAHJAHAJ

 

 

btw hata liverpool weeeeeeeeee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fiskar ni e alltså..

 

Kan säga att NYC var fett ... är i DC nu och bara varit här en natt men var ute och festa med några random jänkare och deras brudar här och fan den här stan har potential får se vad som händer här. Det är frozen four final idag tydligen så dem tror att de kommer bli bra drag ute.

 

Drar mot austin texas på måndag tror jag... weee

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra lina hos franz in vbg. stevie butani ( vince Vega ) gör om de om du kan. du gillar ju kommentera mina spel, glad påsk på er ginders.. Hoppas Butani kommer med några bra kommentarer som han brukar göra.. Cyaa..

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-93703538-361

played at "Sosnowitz" for USD RM from 2009-04-11 21:19 until 2009-04-11 21:20

 

 

 

Seat 1: evileyes. ($9,550 in chips)

Seat 5: I_Hate_Homos ($18,831 in chips)

Seat 8: designerboy ($29,293 in chips)

Seat 9: Jallu91 ($14,091 in chips)

Seat 10: Antony L ($9,289 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

I_Hate_Homos posts small blind ($50), designerboy posts big blind ($100).

 

PRE-FLOP

Jallu91 bets $350, Antony L folds, evileyes. calls $350, I_Hate_Homos folds, designerboy folds.

 

FLOP [board cards: 10 of Diamonds,King of Diamonds,7 of Spades ]

Jallu91 bets $650, evileyes. calls $650.

 

TURN [board cards: 10 of Diamonds,King of Diamonds,7 of Spades,7 of Hearts ]

Jallu91 checks, evileyes. bets $800, Jallu91 bets $3,600, evileyes. calls $2,800.

 

RIVER [board cards: 10 of Diamonds,King of Diamonds,7 of Spades,7 of Hearts,6 of Diamonds ]

Jallu91 bets $7,000, evileyes. calls $4,950 and is all-in.

 

SHOWDOWN

Jallu91 shows [ 5 of Spades,4 of Diamonds ]

evileyes. shows [ 6 of Hearts,Ace of Hearts ]

Jallu91 wins $2,050, evileyes. wins $19,247.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: evileyes.

Pot: $21,300, (including rake: $3)

evileyes., bets $9,550, collects $19,247,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra lina hos franz in vbg. stevie butani ( vince Vega ) gör om de om du kan. du gillar ju kommentera mina spel, glad påsk på er ginders.. Hoppas Butani kommer med några bra kommentarer som han brukar göra.. Cyaa..

 

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-93703538-361

played at "Sosnowitz" for USD RM from 2009-04-11 21:19 until 2009-04-11 21:20

 

 

 

Seat 1: evileyes. ($9,550 in chips)

Seat 5: I_Hate_Homos ($18,831 in chips)

Seat 8: designerboy ($29,293 in chips)

Seat 9: Jallu91 ($14,091 in chips)

Seat 10: Antony L ($9,289 in chips)

 

 

 

ANTES/BLINDS

I_Hate_Homos posts small blind ($50), designerboy posts big blind ($100).

 

PRE-FLOP

Jallu91 bets $350, Antony L folds, evileyes. calls $350, I_Hate_Homos folds, designerboy folds.

 

FLOP [board cards: 10 of Diamonds,King of Diamonds,7 of Spades ]

Jallu91 bets $650, evileyes. calls $650.

 

TURN [board cards: 10 of Diamonds,King of Diamonds,7 of Spades,7 of Hearts ]

Jallu91 checks, evileyes. bets $800, Jallu91 bets $3,600, evileyes. calls $2,800.

 

RIVER [board cards: 10 of Diamonds,King of Diamonds,7 of Spades,7 of Hearts,6 of Diamonds ]

Jallu91 bets $7,000, evileyes. calls $4,950 and is all-in.

 

SHOWDOWN

Jallu91 shows [ 5 of Spades,4 of Diamonds ]

evileyes. shows [ 6 of Hearts,Ace of Hearts ]

Jallu91 wins $2,050, evileyes. wins $19,247.

 

 

 

SUMMARY

Dealer: evileyes.

Pot: $21,300, (including rake: $3)

evileyes., bets $9,550, collects $19,247,

 

så lol... evil du e chef :h: =D måste säga att DC är nöten.. tog en sushi drog på en klubb fan folk är så sjukt trevliga så de är löjligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag är jättepååååååååååååååå......

 

Sjukt tiltat här i thai nu, varit iväg 3 veckor nu, vädret har vart kasst hela tiden typ,förutom första veckan men då blev de ingen solning för att man tänkte man skulle äga upp brännan nere på öarna....var iväg på fullmoon regna och höll på så in i heelvete.......Så nu har man blivit sjuk å skit, ont i halsen som fan..........Positivt dock är att man har fått i sig rikligt med mängder av alkohol osv, så man har kunnat dämpa ångesten........Blir Bangkok resten av tiden nu å bara vänta in hemfärden å kurera sig inför San Remo........

 

Gött att du styr upp detta SlimSussie!, jag tror å hoppas du kan börja bygga upp rullen!! dock måste jag erkänna att det där med laxen lät jävligt bra :twisted: :twisted: ;-) ;-) .....

 

Men de lär ju inte bli lätt att bygga rullen när Whitebet är kallare än Top Hotel i Prag :oops: :oops: :oops::cry::evil: :evil: :evil: :evil: ...Riktigt jävla kallt är de då.......

 

 

allt från Ayhan från ett kallt Bangkok HAJHAJHAJHJAHJAHAJ

 

 

btw hata liverpool weeeeeeeeee

 

Fan du får jobba in solen likt Evil jobbar in en outer´s. 8-)

Jag ska göra vad jag kan med laxen, på tal om lax får ju de laxätande delarna av Team Ted ta oss ner till Laxbutiken när ayan kommer hem från Remo o fira vinsten. Går du långt btw så flyger Sussie o Evil ner och ska jobba hålstegar åt dig :h:

Men får väl se om ja hinner bli gul tills dess när jerry försöker dra ner mig i skiten fanshelvettesjerryspungsbajsskitsmotriggadesevils :h: enoutanderiverletandejerryälskandeskit. :roll:

Blir de kontoret ikväll fiskar? :h:

 

Love

/Slim.S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen kan Slim gå ut med att han chattar med Moneybrother o reder ut varför han semiflippade på publiken när han spelade i Innsbruck under EM men sen gjorde en sjuhelvettes final o extranummer. Ayan + Slim :h: Moneybrother

 

 

"Sussie: Innsbruck 2008 under EM, såg dig o Lemma spela. Men kom tyvärr sent till spelningen, när jag kom var du märkbart förbannad på något, om du kommer ihåg vore de gott att få veta vad?

 

Moneybrother: Shit, som jag minns det hade jag the time of my life där nere. Mne jag brusar upp för skitsaker lite då och då.. Hoppas det inte gick ut över dig.."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hihi..!

Sussie o Evil grindar office!

Evil glider som vanligt o hittar str8flush o 4 tal när andra degar 3 dubbla inköp in i han :ola::h::ola:

Sussie kör en comeback med 3 inköp upp och bara att jobba nu för att komma upp igen 8-)

Ha de gott in LV Sammy, gogogogo from Slim o Evil :h:

 

 

 

 

WEEEEEEEE gott å höra gubbar !, ni ÄGER!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lever Franz.

 

Är allmänt trött på poker just nu och har vart senaste 10 dagarna. Inte gått dåligt, bara trött på det. Desto mer lediga timmar att lägga på golfen.

 

Idag var det match på hemmaplan mot "eisenhower1". Hört att han tjänat mkt pengar på turneringar på internet så jag såg min chans att utöka min bankrulle. Nu är man klaaar för highstakes igen efter kross på banan.

 

Imorgon e det birthday samt att Elfsborg förhoppningsvis krossar Kalmar på arenan. Göra en GBG å vinna med 6-0 hade suttit fint som birthday present.

 

På fredag drar jag, Ayhan & Franz till San Remo för en -vin och matresa. Ryktas även om pingisbord på hotellet, var därför tvungen att köpa ett nytt rack, materialspelare som man är:)

 

-over and out- guldhyllan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lever Franz.

 

Idag var det match på hemmaplan mot "eisenhower1". Hört att han tjänat mkt pengar på turneringar på internet så jag såg min chans att utöka min bankrulle. Nu är man klaaar för highstakes igen efter kross på banan.

 

GG WP RE efter san remo?

 

Ska träna inspel och par 3 hål innan :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...