allinjompa Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 LOL! Efter 10 inköp upp mot Jompa på PES09 kan han stejka hela kontoret... värt. Vilken stol var de ni hade testat... Kontors stolen Markus på IKEA var rätt nötig för de priset. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40103100 hade de vart euro eller pund eller nåt hade jag inte tvekat, men nu när de är sek känns de jävligt kallt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Jag kan också gå ut med att jag är medlem i The Crib! (L) (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 LOL! Efter 10 inköp upp mot Jompa på PES09 kan han stejka hela kontoret... värt. Vilken stol var de ni hade testat... Kontors stolen Markus på IKEA var rätt nötig för de priset. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40103100 Ser i mina ögon kall ut. Ta Stolen Chef så gör du en Evil På SvS o inte har en backdag på 9 månader (L) http://www.jysk.se/120/122/3620005/a/catalog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Den såg sjukt kall ut den stolen... på riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Kan passa på att sända ut ett symboliskt (L) Till Sam o Allinjompa som har fått stå ut med mitt gnällande under kvällen. My Bad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Den såg sjukt kall ut den stolen... på riktigt Ok då.. Den är megakall också.. Sick obekväm. Men vi hitta egentligen bara en som var go o det var denna http://www.jysk.se/120/122/3620001/a/catalog. Endast 312,5 dollar..! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Kan passa på att sända ut ett symboliskt (L) Till Sam o Allinjompa som har fått stå ut med mitt gnällande under kvällen. My Bad Därför vi finns till (L) Ge en sol åt jordens barn ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Weee... vaknar och solen skiner. gör att man vill leva idag. Nu glas vatten, duscha och dra iväg på lunch.... Sen ner till cribben och fixa lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Därför vi finns till (L) Ge en sol åt jordens barn ! Fan ayan, de känns så bra att du trots ditt ursprung kan finnas där för alla Team Ted medlemmar. Känns nästan som att vi alla är brandmän i Nile City och att du är Greger. (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Ge en sol åt jordens barn ! Någon måste se till att fixa den på youtube (U) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 gl och markus stolen är grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 gl och markus stolen är grym. Snyggt! Den blir inte för varm eller så efter ett långt grindpass? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Snyggt! Den blir inte för varm eller så efter ett långt grindpass? nix, perfekt på alla sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Bink Bink Bingo franz... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CoffeK Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 ärrad medlem i team Tead. och semi proffs på PES9 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 nix, perfekt på alla sätt Ahh när jag såg bilden på "jysks" deluxe stol så kände jag direkt att Ikea stolen kändes sjukt mer värd. Jag ska lätt ha en sån med en plast matta under. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Ahh när jag såg bilden på "jysks" deluxe stol så kände jag direkt att Ikea stolen kändes sjukt mer värd. Jag ska lätt ha en sån med en plast matta under. Plastmatta är inte lika Rock´n Roll som utan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 vaknade tio minuter försent asdköakdakdöal, kommer bli en fittdag ...hoppas kunna råna Franz på lite inköp på PES idag, satt i 6 timmar igår å nötte..... See upp FRAAAAAAANZ ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Kan också komma ut att jag är on the crib. 8==0 MYYT Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Fan vad det luktar här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Alltså att starta en kontorsdagbok är såå 2008 . "nej jag är inte avundsjuk :rolleyes:" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Alltså att starta en kontorsdagbok är såå 2008 . "nej jag är inte avundsjuk :rolleyes:" bättre sent än aldrig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 kallt här nu. Franz, du får fan komma in o liva upp de lite. Brukar ju alltid ha något bra att säga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Efter lunch bestämde vi oss för att hyra ett släp och ta en sväng till ikea för att köpa kontorsstolar först och främst och lite andra prylar som vi behövde... det blev 6 Markus stolar som verkligen är helt ok. 2 nya bord och lite lampor och krokar etc mm osv. Imorgon så kanske vi går crazy och målar lite känns inte så men de skulle behövas då nån färgblind jävel innan oss har målat mörk turkosa fond väggar i 2 av rummen??.. halv tilt.. alltså måste vara de fulaste jag sett i fond vägg väg. Aja ser att grabbarna är duktiga och grindar nu kanske skulle ta tag i de själv men känner mig helt förstörd. we will see... Ship it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 8 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Fan vad det luktar här.. Fint ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts