Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 936
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hahaha.

Satt just och läste på 2+2 forumet och skummade genom The Official Ongame Thread.

"I hate evileyes and Zkrutt so bad. Pressing random buttons and still manage to hit every f** flop." posted by: stevebutabi1

"I agree, that sh*t is just messed up!" posted by Heyway

"I have evileyes tagged as a fish, but I can never win any money off of him!

Anyone have some good reads on him?" posted by: j0nnyb0y

:hjärter: evil

Postad
Hahaha.

Satt just och läste på 2+2 forumet och skummade genom The Official Ongame Thread.

"I hate evileyes and Zkrutt so bad. Pressing random buttons and still manage to hit every f** flop." posted by: stevebutabi1

:hjärter: evil

:twisted::evil: Nu är de KRIG, den som jävlas med vår EVIL(L)

Jävlas med hela TeamTED!!!!!!!!!!:evil::twisted:

Postad

Mitten posten är skriven av Zkrutt själv, men är förmodligen fler än jag som tycker likadant angåend EvilEyes spel kunskaper.

Postad

När Ayhan, Bingo, Evil å Sammys tillbringar veckan på varamare breddgrader var det bäddat för TED & Slim. De styrde upp en romantisk grindáfton med räkor och vitt vin på Cribbet.

För min egendel började kvällen i moll och slutade i dur trots att man backade 1 inköp tillslut. Då förstår ni att detGARbraNU lika gärna kunnat nicka detGARåtHELVETE innan idag. :lol:

Slim ligger runt breakeven, kanske ngt inköp upp. Han är till lags då han gjort ett uttag innan till bankontot och var väldigt rädd för uttagsriggen. Men han spelar än så det kan fortfarande gå åt helvete:shock:

Klockan e över 2 dax att stämpla ut!!

Gonatt

TED & Slim

Postad

eller hur... fast jag fick in 800 händer ikväll ändå.. men halv kallt..

till mitt försvar dricker jag ett fint rioja vin här nu. finns inte så mkt annat att göra än att bli tonårsfull också

Postad
detGARbraNU gör en EvilLondon efter att ha losat 8 av 9 coins 8-)

DET GÅR BRA NU

https://www.pokernetwork.co.uk/games/handhistory/?sRoundReference=T4%2d87554808%2d105

Det var ju roligt att jag fick hitta 1 outaren 1 gång i livet. Men vad fan fick jag för det. Fick ju igen det ett gäng varv senare och allt tillbaks till normalt. Det var i 50$ rebuy på ongame det hela utspelade sej.

Först torsk AK vs 35 (small stack)

Sen torsk AJ VS A5 i 85k pott. Hade legat top 5.

Sen degar utg å jag synar med 57s då blindsen var såpass stora att jag troligtvis går för trippling i ett 40/60 läge. Visst är jag uppe mot AK.. Å visst träffar jag min 7:a.. Men river K å bust på 30:e plats. Kul med 400$ eller 100$ plus då det rebuyades ganska friskt.

Sjukt frustrerande med turrar gentemot CG.

Cashgamet gick bra och ett antal inköp skeppades hem på $3/6. Alltid ngt. Det blir en tidig stängning av the Crib tonite, varken jag eller Slim har något vidare sug.

Over & Out / detGARbraNU (sure)

Postad

JAg och Ayian sitter trotta eter en heldag med surfing i bagaget! Sjukt kul.. Evil va den som tog de pa mest allvar.. Annars spemdrears dagrna me poolgrind och pingis och en hel ol osv.. Ikvall blir de in i dimman pa vara brunbranda kroppar Hoppas team ted har de bra hemma. korv and out fran franz and ayain.. evil gjordea av me 13ksek i onsdags.. Well Done! evil":lol: