spinky Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Gruvfabriken Spinky Slimsussie Bingofranz Allinjompa Zmona Evileyes Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Slängde ihop en liten layout... this is the place. Vi har inte bestämt fun room och grind room än.. Kan bli att dem switchar. Ship it! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Fan va schtekigt. Jag ska nog skaffa ett grindroom hemma bara för att. Sovrummet får vara funroom. GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Poker är kallt! Hoppas vi får en bättre lina än va SlimSussie har. För annars lär vi va gula inom 2 månader.. Jerrys fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Poker är kallt! Hoppas vi får en bättre lina än va SlimSussie har. För annars lär vi va gula inom 2 månader.. Jerrys fel! Ditt 3g modem är alltid kallt... Den som ringer Telia får fråga hur mycke extra dem ska ha för att vi ska få in en riggad lina. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Synd att man inte är i Prag o kan ta en 3000 krónens taxi till Suicide bridge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Hade vart värt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Synd att man inte är i Prag o kan ta en 3000 krónens taxi till Suicide bridge. Kan inte dö än, tänk på Evils bröllop (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 LOL Evils bröllop?? vad har jag missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Presentationer för medlemmarna saknas ännu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 LOL Evils bröllop?? vad har jag missat? nångång kommer han ju gifta sig..vill man itne missa.... svensexa,..back2Prag,hot peppers osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Kan inte dö än, tänk på Evils bröllop (L) Ja det skulle ju vara det då (L) Fan va Evil är go. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 nångång kommer han ju gifta sig..vill man itne missa.... svensexa,..back2Prag,hot peppers osv.. Säga Fuck Off utanför Körvakoket och få Evil nerslagen osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Presentationer för medlemmarna saknas ännu! Vet inte vad vi alla nickar här på pf. Så de var därför jag delay:a lite med de där... sorry m8 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Ett stort tack till Bingo som stakar Slim med en kontorsstol. Vad hade jag gjort utan dig? (L) http://jysk.se/120/122/3682741/a/catalog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Poker är kallt! Hoppas vi får en bättre lina än va SlimSussie har. För annars lär vi va gula inom 2 månader.. Jerrys fel! Jag med flera hoppas på gulen snabbare än så...orkar inte med alla dessa kontor. Nu ska jag hoppa hej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duberg Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Hoppas ni gular:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Vet inte vad vi alla nickar här på pf. Så de var därför jag delay:a lite med de där... sorry m8 jag kan ialalfall gå ut med att jag är en av medlemmerna i The Crib.... spelar mest 5-10 10 20 å även på svenskaspel dom flesta nivåerna..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Hoppas ni gular:( Ingen risk då jag har en kompis som skräckexempel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
allinjompa Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Ett stort tack till Bingo som stakar Slim med en kontorsstol. Vad hade jag gjort utan dig? (L) http://jysk.se/120/122/3682741/a/catalog Bingo hade vart gul utan sina PES09pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Hoppas ni gular:( De hoppas jag med (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
duberg Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Ingen risk då jag har en kompis som skräckexempel Slag under bältet=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Bingo hade vart gul utan sina PES09pengar Ja, men han är ju så fattig. Letar ju bara fiskgames. Lätta inköp som vanligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spinky Postad 7 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Ett stort tack till Bingo som stakar Slim med en kontorsstol. Vad hade jag gjort utan dig? (L) http://jysk.se/120/122/3682741/a/catalog LOL! Efter 10 inköp upp mot Jompa på PES09 kan han stejka hela kontoret... värt. Vilken stol var de ni hade testat... Kontors stolen Markus på IKEA var rätt nötig för de priset. http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40103100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SlimSussie Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 Jag kan också gå ut med att jag är medlem i The Crib! (L) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts