Morgyleus Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Fast nog har väl PA haft nån 30 timmars session i Bobbys room också. Dessutom ser han ju till att hålla sig med god fysik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bananuz Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Maratonlopp, det har snackats om att durrr är mer van vid dessa.Trodde också det. Oftast har det dock varit durrrr som avslutat sessionerna efter bara en stund, vad jag förstått. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
greywolf Postad 11 Juni , 2009 Rapport Share Postad 11 Juni , 2009 Men ärligt så fattar jag inte varför inte karl slutar spela PLO. Han är ju faktiskt sjukt bra i NLT men jämfört med topp-spelarna är han ju en fisk i PLO. grundar du det på? tycker han är duktig men jag har inte sett tillräckligt/vet tillräckligt för att göra en vettig bedömning av hans skill hmf med övrig omaha elit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herveao Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 durr har verkligen börjat krossa nu plötsligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BosniskPatriot Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 durr har verkligen börjat krossa nu plötsligt det har absolut inget med varians att göra, det är en sak som är säker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 durr har verkligen börjat krossa nu plötsligt Han tappade ju en halv miljon i slutet på sessionen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herveao Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 det har absolut inget med varians att göra, det är en sak som är säker OK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts