bigdwarf Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 ca 97K nu, kan man verkligen sumpa detta med 2 dagars semi-löningshelgspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caroline87 Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 ca 97K nu, kan man verkligen sumpa detta med 2 dagars semi-löningshelgspel? Kör hårt men jaga inte alltför mkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Kör hårt men jaga inte alltför mkt! alltid svårt när man ser att det är så nära, psykiskt som faen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 ja 97k kan du ju inte vara nöjd med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
easylife Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 (redigerade) r Redigerad 21 Juni , 2016 av easylife Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Är det 100k$ eller kr framgår inte riktigt tydligt och eftersom du spelade nl200$ redan för 2 år sedan så antar jag att du haft ett antal 100kkr månader redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Rätt säker på att det är SEK Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Jävliigt nice resultat dwarfen! Vill se blindsgraf vs $-graf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 sick månad för att spela grusbord, hur många inköp? står typ några inlägg ovanför vilka nivåer pengarna kommer ifrån. Och yes det är SEK, inte klättrat alltför mkt i nivåer...mest nu senaste månaden jag börjat spela högre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 Här är månaden från nya kontot, fattas lite händer då min converter strular ibland och jag måste radera. Lite plus kommer även från everest och lite från BD-kontot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 ~5bb/100? Stabilt. Jävla många händer du pressade in också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 8,59 BB/100(bigbets) står min HM på. ty iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 30 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 klaaaaar....upp 4,4K atm efter en äckligt svängig sesh. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA88 Postad 30 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2009 klaaaaar....upp 4,4K atm efter en äckligt svängig sesh. vad har du +98? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 vad har du +98? nah 101,4K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Gratz.. vad är hemligheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 Gratz.. vad är hemligheten? Nytt konto så man får aktiv nybörjar-rigg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 finns inga hemligheter, bara hårt arbete som gäller jueee. Lite kvar till målet tack vare lite skabbig varians 2 senaste passen, spel nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 31 Oktober , 2009 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 finns inga hemligheter, bara hårt arbete som gäller jueee. Lite kvar till målet tack vare lite skabbig varians 2 senaste passen, spel nu. Pang, bom! Hej 20k månad! Been there so many times Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 31 Oktober , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2009 alltså wat, igår och idag...nog längesen jag var med om så sjuk jävla motrigg. Minus typ 15,000 sen igår å får nöja mig med 85 för månaden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
döfiskdö Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 100 k denna månaden istället, gogogo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baver Postad 1 November , 2009 Rapport Share Postad 1 November , 2009 vad nickar du på svs nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 1 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 November , 2009 .. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonasthuresson Postad 7 November , 2009 Rapport Share Postad 7 November , 2009 Hej på dig vännen, att du har börjat med sånt här=) hur orkar man;) Ha det bäst och lycka till med gamet.. //Näsan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 7 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 November , 2009 Hej på dig vännen, att du har börjat med sånt här=) hur orkar man;) Ha det bäst och lycka till med gamet.. //Näsan tack.. orkar när det går bra, annars orkar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts