Dead-Inside Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Mer intressant att veta vart nabbes tog vägen :PpppPppP hehH2h2h2 Orly? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sit_and_go Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Orly? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bergmannen Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Han sitter o väntar på ett 50/100 HU bord på Nordic just nu kan jag skvallra om, ingen action dock. blom90 vs mrdawwe vore intressant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sit_and_go Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Skulle tro att det blev en hel del Action då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lif_andreas Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 lirar blom90 nu ? nån som kan uppdatera isåfall ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 lirar blom90 nu ? nån som kan uppdatera isåfall ? -140k, ev +8k... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IanCurtis Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 lirar blom90 nu ? nån som kan uppdatera isåfall ? Han ligger 70 minus tror jag. Blom ville ha ett fem minuters break men nu är de igång igen. Hur får du det till 140? jag antar att det är jag som räknar fel, men jag räknar bara skillnaden mellan vad de har i stackarna, men så kanske man inte kan göra? På grund av att de har slängt in olika summor då de köper in? Är jag på rätt spår? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
patrikn Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Vad menas med ev + 8k ??? detta är ngt jag helt missat !! ngn snäll som kan berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Vad menas med ev + 8k ??? detta är ngt jag helt missat !! ngn snäll som kan berätta Att han i tanken vunnit +8k från hur han spelat, men variansen har gett honom annat resultat. Om de spelade om händerna som spelats några tusentals gånger och ta medelresultatet så skulle han alltså vara +8k och inte -140k (edit: eller -70k eller whatever det är). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Han ligger 70 minus tror jag. Blom ville ha ett fem minuters break men nu är de igång igen. Hur får du det till 140? jag antar att det är jag som räknar fel, men jag räknar bara skillnaden mellan vad de har i stackarna, men så kanske man inte kan göra? På grund av att de har slängt in olika summor då de köper in? Är jag på rätt spår? ja du är på rätt spår. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IanCurtis Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Dealer: Blom90 posts Small Blind $100 Dealer: Giannakopoulos33 posts Big Blind $200 Dealer: Dealing cards Dealer: Blom90 raises to $600 Dealer: Giannakopoulos33 raises to $2,000 Dealer: Blom90 calls $1,400 Dealer: Dealing Flop 3d Ts 6c Dealer: Giannakopoulos33 checks Dealer: Blom90 bets $2,825 Dealer: Giannakopoulos33 calls $2,825 Dealer: Dealing Turn 3d Ts 6c 8d Dealer: Giannakopoulos33 checks Dealer: Blom90 bets $7,800 Dealer: Giannakopoulos33 raises to $26,893 Dealer: Blom90 goes All-in $9,471 Dealer: Dealing River 3d Ts 6c 8d 8s Dealer: Giannakopoulos33 shows Two Pair 7h Th Dealer: Blom90 shows One Pair Qd 7d Dealer: Giannakopoulos33 wins with Two Pair 7h 8d 8s Th Ts $53,812 Dealer: Giannakopoulos33 is the dealer Dealer: Starting a new hand (#1364953150) Edit: Nu börjar han komma igång. Jag ska inte våga med på att gissa hur han ligger till men han gått rejält plus sista 10 minuterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 -140k, ev +8k... Vad har du för program som räknar ut detta, Holdem Manager eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
IanCurtis Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Vad har du för program som räknar ut detta, Holdem Manager eller? och hur ligger han till plus/minus nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 blom hittar 2-outaren på river efter all in pre, 77 vs 99. Sick ricker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 och hur ligger han till plus/minus nu? -5k tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slav3r Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Hur kikar man på killen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Hur kikar man på killen? ipoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slav3r Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 ipoker Är det en klient eller? Har aldrig fattat det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klonkbarn Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 blom hittar 2-outaren på river efter all in pre, 77 vs 99. Sick ricker Efter att ha railat ett tag, måste jag säga att Blom90: s motståndare har haft mest tur under sessionen, tro det eller ej:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BeroendeForever Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Är det en klient eller? Har aldrig fattat det Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjosve Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 tanka t ex titanpoker - nl 50 / 100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slav3r Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 tanka t ex titanpoker - nl 50 / 100 mitt virusprogg varnar att det är trojan när ja drar hem det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sit_and_go Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 han ser ut å va illa ute Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 mitt virusprogg varnar att det är trojan när ja drar hem det NOD32 antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slav3r Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 NOD32 antar jag. Nej, Norman. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts