heltok Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 65k -101k på 420händer säger HM. kan ha missat några händer.... EV på -6k. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 -101k på 420händer säger HM. kan ha missat några händer.... EV på -6k. Runbad kiddo imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 riggelirigg är bara inne med 12 k du driver? sickkkk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 reloda inte riggelirigg en gång precis efter dom splitta borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pristige Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 han är back 130 k just nu. riggelirigg satte sig på ett bord med tot 12 k och spela upp sig till 40, sen splitta dom det bordet och satte sig på dom dom spelar på nu, så riggelirigg är bara inne med 12 som sagt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 tror han är inne för 32 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 nu jävlar tar det fart i tråden! gw all Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pristige Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 blom tappa runt 40 k till flexxacou innan också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Alltså, jag vet att han har sprunngit som en gud senaste tiden, men jag tycker fan nästan syn om honnom just nu. Han blir ju totalt pippad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pristige Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 men tyck synd om alla andra som blivit sönder pippade av han i tre veckor då, när han hade sin livs rush,, men jag hoppas han klonkar han spelar rolig poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 så ja, 30k stackar mot rigg nu, gogoogo dubblar upp me KJs mot JJ ai på floppen 244 me färgdrag turn K (mot fish, 40k stack där nu) edit, fish drog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
patrikn Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Vilka sidor / blinds lirar han på...loggad ein på expekt trodde det var ipoker men hittade honom inte där. Genom vilka sidor kan man finna honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkiee5 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Alltså, jag vet att han har sprunngit som en gud senaste tiden, men jag tycker fan nästan syn om honnom just nu.Han blir ju totalt pippad... jag hoppas innerligt att han sitter i sitt datanördsrum med wow-affischer och grinar som ett syradoppat spädbarn... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pristige Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Kklonk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pristige Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 bet 365 poker770 cdpoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
maskineri Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 epic collection där smeten åkt in ikväll då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 jag hoppas innerligt att han sitter i sitt datanördsrum med wow-affischer och grinar som ett syradoppat spädbarn... Är du seriös tycker jag synd om dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pristige Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 jag hoppas innerligt att han sitter i sitt datanördsrum med wow-affischer och grinar som ett syradoppat spädbarn... WHY? svenska avundsjuka hos henkiee eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 bet 365 poker770 cdpoker ..och expekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Jag menar bara att denna rushen kommer han ju endast få uppleva en gång i livet. Synd att han inte verkar fatta att det börjar lida mot sitt slut. Casha ut och köp en hoppborg imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pristige Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 Jag menar bara att denna rushen kommer han ju endast få uppleva en gång i livet. Synd att han inte verkar fatta att det börjar lida mot sitt slut.Casha ut och köp en hoppborg imo. BTW det är andra gången i livet han har en sån rush... det är inte första gången han är uppe på dessa nivåer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henkiee5 Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 WHY? svenska avundsjuka hos henkiee eller? verkligen! han borde sluta nu, och gör han inte det så hoppas jag han förlorar allt. Är huvet dumt får kroppen lida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
estella Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 nu spelar han 6 bord.... 4 mot flexaccou oxå..... :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 BTW det är andra gången i livet han har en sån rush... det är inte första gången han är uppe på dessa nivåer! Då borde han verkligen ha tröttnat på att gula miljonrullar och lägga ner direkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 8 Januari , 2009 Rapport Share Postad 8 Januari , 2009 nu blir e ordentligt me action edit, han dubblar direkt mot flex, KQ mot AQ ai på turn bräda KJ river Q Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts