Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
antonin75 regga sig här 2005-10-15 och har totalt postat 98 inlägg. 53 av dessa i denna tråd. Lite lol.

att du har orken att kolla upp hur mkt folk postar i specifika trådar och jämföra det med totala poster är lite lol

Postad
att du har orken att kolla upp hur mkt folk postar i specifika trådar och jämföra det med totala poster är lite lol
Tar inte så länge som du verkar tro. Jag har gjort ett excel-blad för det. Sitter och räknar varje post och skriver sedan in de i excel-bladet. Det där tog t.ex. bara 42 minuter.
Postad
Det är väl ingen som tvingar dig att vare sig läsa eller skriva här, eller?

När en tråd spårar ur så fullständigt så borde den väl låsas, håller du inte med eller? Hur många sidor med rent trams har det varit nu

Postad
När en tråd spårar ur så fullständigt så borde den väl låsas, håller du inte med eller? Hur många sidor med rent trams har det varit nu

Varför låsa den roligaste tråden på pf?

Postad
Varför låsa den roligaste tråden på pf?

Eftersom du reggat dig här i januari 2009 har du nog inte sett så många trådar här..

Men jag antar att jag är för gammal.

Kanske får starta en egen tråd för oss som fyllt 18

Postad
Om ingen fattar så är det andra som har tagit hans nick och spelar på andra sidor + att jag känner blom och vet att han har låst typ 17 mille och börjat från början

största jävla mytten jag hört på länge, han har ju självsagt att han gulade allt han hade på sidan och satt in 2 nya miljoner som han gulat, han har högst 3-4 mille kvar.

Postad
Det vet obv. inte du heller Jojje, så börja inte i sedvanlig ordning smöra för honom likt du smörar för alla andra highstakesproffs.

ok?.

Frågan är väl hur du vet vem jojje (2k?) är med tanke på ditt regdatum?

Postad
Det vet obv. inte du heller Jojje, så börja inte i sedvanlig ordning smöra för honom likt du smörar för alla andra highstakesproffs.

ok?.

Jag är inte jojje2k. Vart inte han IP-bannad?