FiskigaJohan Postad 1 Januari , 2009 Rapport Postad 1 Januari , 2009 Hallå söker en bra tränings sida som har ett stort innehåll av hu sngs förslag ? Citera
speltorsk_LOL Postad 2 Januari , 2009 Rapport Postad 2 Januari , 2009 Tjena! Jag personligen tycker att utbudet på SNGvideos är dåligt på de stora träningssiterna(Cardrunners, Deucescracked) men har stora förhoppningar om att pokercampus kommer att ha ett större utbud. Det kommer vara många bra turneringspelare som gör videos där, bl.a shahin86 som måste anses som absolut topp i Sverige på HU-sng. Citera
FiskigaJohan Postad 4 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2009 Tjena! Jag personligen tycker att utbudet på SNGvideos är dåligt på de stora träningssiterna(Cardrunners, Deucescracked) men har stora förhoppningar om att pokercampus kommer att ha ett större utbud. Det kommer vara många bra turneringspelare som gör videos där, bl.a shahin86 som måste anses som absolut topp i Sverige på HU-sng. ok tack Citera
moneypro_ Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 på pokercampus.se ca hur många hu sng filmer finns det på sidan? Finns det några super turbo hu sng från ipoker filmer? Citera
speltorsk_LOL Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 på pokercampus.se ca hur många hu sng filmer finns det på sidan? Finns det några super turbo hu sng från ipoker filmer? Nej, utbudet blev inte vad jag hade hoppats på. Conspiracy har lagt upp en HUfilm sen har det varit dött på den fronten. Citera
Amutu Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Jag kan tänka mig göra videos =) Har en hög roi på relativt höga nivåer och spelar så högt som upp till $300. Tipsar dock om http://www.husng.com för husng videos Citera
Teredo Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Jag kan tänka mig göra videos =) Har en hög roi på relativt höga nivåer och spelar så högt som upp till $300. Tipsar dock om http://www.husng.com för husng videos Låter intressant! Är en av dem som är intresserade då jag själv vill slipa mitt HUsng spel. Citera
León Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Vore schysst om du, Amutu, eller någon annan duktig HU SnG-lirare kunde göra en video. Citera
Amutu Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Skulle vara bra om ni kunde tipsa mig om vilka videos ni vill ha ? Buyin / Antal bord / HHreplay / Liveplay / Site / Reg/Turbo ? Så kan jag göra nån video Citera
IBetUFold Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Skulle vara bra om ni kunde tipsa mig om vilka videos ni vill ha ? Buyin / Antal bord / HHreplay / Liveplay / Site / Reg/Turbo ? Så kan jag göra nån video Buyin: $50-100 Antal bord: 1 HHreplay: Nej Liveplay: Ja Site: Stars eller Full Tilt Reg/Turbo: Turbo Citera
Amutu Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Ska se till att göra någon under helgen. IbetUfold följer det du sagt blir nog en video på antingen stars eller FTP. Har tänkt lite på det och kan göra en video på 100-50-30-20-10 nivåerna. Så kan ni själva se hur motståndet ser ut på dom olika nivåerna. Det är ungefär samma sak för man möter fisk 90% av gångerna. Citera
León Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Precis som IBetUFold fast jag hade gärna sett spel från högre nivåer (dvs $200+). Någon av de lägre nivåerna kan du skippa istället då jag inte tror att det är så stor skillnad mellan exempelvis $20- och $30-nivån, vilket du även är inne på. Däremot är min upplevelse att motståndet hårdnar märkbart när man kliver från $100-nivån till $200-nivån. Citera
Teredo Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Ska se till att göra någon under helgen. IbetUfold följer det du sagt blir nog en video på antingen stars eller FTP. Har tänkt lite på det och kan göra en video på 100-50-30-20-10 nivåerna. Så kan ni själva se hur motståndet ser ut på dom olika nivåerna. Det är ungefär samma sak för man möter fisk 90% av gångerna. Riktigt kul! höjer tummen, dvs. tummen upp för ditt initiativ. Jag är dock för att du kör förslaget 100-50-30-20-10, då jag själv ligger på de lägre nivåerna och spelar och vill ju främst då se lite spel därifrån ifall det går. Du skulle kunna blanda turbo och inte turbo för att få variation på det? Ifall det inte skiljer sig vansinngt så är det väl kanske onödigt men fått höra att strategierna är olika i turbo och icke-turbo. Postar du inspelningarna under Handalanys > Videoanalyser så man vet vart man ska titta=)? Citera
Amutu Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Precis som IBetUFold fast jag hade gärna sett spel från högre nivåer (dvs $200+). Någon av de lägre nivåerna kan du skippa istället då jag inte tror att det är så stor skillnad mellan exempelvis $20- och $30-nivån, vilket du även är inne på. Däremot är min upplevelse att motståndet hårdnar märkbart när man kliver från $100-nivån till $200-nivån. Kan göra en video på nivåer högre än $100. Men det är ungefär samma sak då man oftast möter fisk där med. För regs möter inte regs och man slipper möta en vinnande spelare. Dock kan jag spela med ett account som inte är känt och då få möta en av dom bättre spelarna på nivån för videons skull. Citera
Amutu Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Riktigt kul! höjer tummen, dvs. tummen upp för ditt initiativ. Jag är dock för att du kör förslaget 100-50-30-20-10, då jag själv ligger på de lägre nivåerna och spelar och vill ju främst då se lite spel därifrån ifall det går. Du skulle kunna blanda turbo och inte turbo för att få variation på det? Ifall det inte skiljer sig vansinngt så är det väl kanske onödigt men fått höra att strategierna är olika i turbo och icke-turbo. Postar du inspelningarna under Handalanys > Videoanalyser så man vet vart man ska titta=)? Kan nog fixa det Turbo o regs är det olika skillnad för olika sajter som t.ex på FTP är det jätte brant struktur i turbos jämfört med stars t.ex. Kan lägga in en länk här i tråden. Tror att jag postar första videon på söndag/måndag. Ska ha lite besök idag och kommer vara upptagen till söndag så kommer inte kunna spela poker alls. Men på söndag kan ni förvänta er någon video. Citera
moneypro_ Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 En video om hur man ska spela på 50/100 blinds nivån tycker det är riktigt svårt hur man ska spela om fi har ca 13-15bbs. Om man ska höja 2xbb limpa limpa trapa push. Tycker det är den svåraste blinds nivån så skulle vara roligt att se hur någon annan spelare den nivån alltså push/fold tycker jag inte svårt bara pusha any 2 men det här med 15bbs svåra grejer. Citera
Shahin86 Postad 10 Juli , 2009 Rapport Postad 10 Juli , 2009 Lycka till Amutu, jag har försökt göra videos men det är en jävla huvudvärk, roligt o se vad resultatet blir (= Citera
Teredo Postad 16 Juli , 2009 Rapport Postad 16 Juli , 2009 HU spel idag på turbo turre vid finalbord. Slutade tvåa, hade riktigt svårt att värdera händerna i HU i turbon. hittade inget värde i händer...men det fanns ju där men jag som inte kunde värdera dem i turbo HU. Kände rakt av att jag inte spelade bra HU, dock något som måste förbättras på regulars och turbo. Spelar dock mest regulars. Är filmerna på G, kommer göra en gott=) och HU behöver slipas här! Citera
Goldenchild Postad 18 Juli , 2009 Rapport Postad 18 Juli , 2009 Vilket program tycker ni är bäst frö SnG HU? Alltså som man ser resultat på motståndaren, se sina egna resultat och handhistorik etc. Citera
HU-King Postad 11 September , 2009 Rapport Postad 11 September , 2009 Vilket program tycker ni är bäst frö SnG HU? Alltså som man ser resultat på motståndaren, se sina egna resultat och handhistorik etc. själv kör jag med pt3 och söker på motståndarna i sharkscope. Citera
Recommended Posts