Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Testade spela några 2bords-sngs som de 5 första vinner tokens i.

om man spelar en $8+0.8 av den här varianten vinner man alltså en $26 token om man är bland de fem, medan den som bubblar får överskottet.

lite konstigt upplägg, att man ska betala riktiga cash för att vinna pengar som sedan kommer vara låsta till ett specifikt inköp; Eller kan man köpa in sig i 3 nya $8 turneringar?

skulle gärna spendera min tid på såna här satelliter, då utbetalningsstrukturen på nåt sätt känns mer skill-vänlig, eller lägre varians-aktig än då man måste hålla på och flippa om halva prispolen. rätta mig gärna om jag har fel.

Folk verkar helt bedrövliga i dessa sngs så jag skulle jämt spela detta om man kunde sälja tillbaks priset och slapp spela $75 turneringar vilket är över min br.

Nån som har en lösning av ickesarkastisk karaktär?

Varför fungerar inte tokens som $T förresten?

gott nytt år

/ Magsjuk

Postad

biljetter har ju ft för att tjäna pengar, medans vi spelare få biljetterna får de de mesta av insatsen. om du inte vill ha biljetter så får du hitta ett annat sätt, spelar endel sittar både om biljetter och om standard dollas. de med dollas har samma typ av motstånd. rent pengamässigt finns de mycket att hämta i tunerings-sattar. kolla på tuneringar från 100 dollar och uppåt så har de sköna sateliter.

biljetter är biljetter, om de hade fungerat som tuneringsdollar hade inte sidan tagit in mer än sin3% fee på dem.. (om du då växla de mot real dollars) och inte gått lika stor vinst.

Imo samla inte biljetter om du inte är ute efter dem :P

/infekterad varelse

Själv tycker jag biljetter är VäRlDs!