Benny_81 Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 December: +6.007:- 62 h, SvS, NL 400, 98:- /h. 29.956 givar. 2008: +45.191:- Drygt 500 timmar. Bara hos SvS och Party.Poker. Mest NL 200, 400(SvS) och NL 25,50(pp). Cirka 84:- /h. 242.383 (cirka) givar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ViLLeH Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 December: +6.007:- 62 h, SvS, NL 400, 98:- /h. 29.956 givar. 2008: +45.191:- Drygt 500 timmar. Bara hos SvS och Party.Poker. Mest NL 200, 400(SvS) och NL 25,50(pp). Cirka 84:- /h. 242.383 (cirka) givar. vad använder ni för program för att få all den här statistiken, kan ni ge mig tips på nåt bra?. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Stäng, lås, släng bort nyckeln!!!!!! Samma sak varenda månad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2008 vad använder ni för program för att få all den här statistiken, kan ni ge mig tips på nåt bra?. Jag har använt både PO och PT. Men nu har jag inget statistikprogram alls utan räknar ut allt själv. För min dator är så seg att den tappar massa givar om jag använder PokerOffice eller Pokertracker. Edit: Räknar ut allt själv genom att titta i SvS statistik alltså. Där står ju både antalat givar man spelar(från att man nollställt) och hur många timmar man spelat en månad. Stäng, lås, släng bort nyckeln!!!!!! Samma sak varenda månad Sorry om jag dubbelpostade. Men hittade ingen tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Snälla posta den 1:a varje månad istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2008 Snälla posta den 1:a varje månad istället... Jaha, men vad spelar det för roll? Jag har spelat klart den här månaden och det är det säkert många som gjort. Visst kan det vara lite onödigt att börja posta resultattrådar i mitten av månaden. Men nu är ju månaden i stort sett slut och det är säkert jättemånga som spelat klart det här året. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Snälla posta den 1:a varje månad istället... Spelar det verkligen så stor roll? Vänta med att posta tills den 1:a då? Säkert många som är klara med sitt spel denna månaden/året redan. Håller med om när tråden startas en vecka innan är lite överdrivet. Men 2 dagar innan + att det är nyårsafton imorrn och många kommer in sitta vid datorn då. edit: Var lite sen, Benny skrev ungefär samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 december: ~+25000kr 2008: ~+65000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Spelar det verkligen så stor roll? Vänta med att posta tills den 1:a då? Säkert många som är klara med sitt spel denna månaden/året redan. Håller med om när tråden startas en vecka innan är lite överdrivet. Men 2 dagar innan + att det är nyårsafton imorrn och många kommer in sitta vid datorn då. edit: Var lite sen, Benny skrev ungefär samma sak. Jaha, men vad spelar det för roll? Jag har spelat klart den här månaden och det är det säkert många som gjort. Visst kan det vara lite onödigt att börja posta resultattrådar i mitten av månaden. Men nu är ju månaden i stort sett slut och det är säkert jättemånga som spelat klart det här året. Jag hoppas båda ni förstår att ni säger emot er själva? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Jag hoppas båda ni förstår att ni säger emot er själva? Är tråden skapad alldeles för tidigt tar säkert någon moderator bort den, i annat fall får den vara kvar och du får vänta tålmodigt tills den 1:a innan du postar dina resultat. Märker att det är svårt för dig att hålla dig borta, men 2 dagar till klarar du, gl! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Är tråden skapad alldeles för tidigt tar säkert någon moderator bort den, i annat fall får den vara kvar och du får vänta tålmodigt tills den 1:a innan du postar dina resultat. Märker att det är svårt för dig att hålla dig borta, men 2 dagar till klarar du, gl! Spelar ingen roll, ni säger ändå emot er själva... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr_telefon Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Spelar ingen roll, ni säger ändå emot er själva... Haha du skulle bara veta hur mkt jag säger emot mig själv varje dag, shit happends. Nog med OT i denna underbara tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 December: -7200kr År 2008: +780 000kr~ Mitt mål med 2008 var att gå +10 000$ slog det ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Haha du skulle bara veta hur mkt jag säger emot mig själv varje dag, shit happends. Nog med OT i denna skitusla tråd. Kanske bäst om någon deletar den ändå! FYP. Skönt inlägg btw, blev lite avtiltad faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 December: 50K sek plus Hela året: 349500 Sek plus Hittade runt 200k plus första tre månaderna, sen kom riggen ifatt mig. Tappade motivation till grinden under sommaren.. kanske snittade 10k händer/månad under sommaren. Sen under hösten har jag äntligen fått lite motivation vilket gett lite extra klirr i kassan. Summering år 2008: Mycket nöjd. Har haft heltidstjänst stora delar av året och fått fina meriter därifrån. Har samtidigt lyckats lämna lyan många gånger under året och har därför lyckats bibehålla vänskapen med både vänner och flickvännen. Ekonomiskt borde jag ha blivit rikare men jag har fegat och stannat på samma nivå under året, och stundtals även under standardnivån. Planer för 2009: Spela mindre poker. Visst, det var kul att tjäna 350k under ett år men det räcker gott med runt 200k. Satsa på att läsa på högskola till våren och förhoppningsvis komma in på polishögskolan till nästa vår. Alltid försöka priorita vänner och flickvän framför pokern. Inte lägga så förbaskat mycket datortid till slösurfande, utan ägna denna tid till studier. Wish me luck. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benny_81 Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2008 December: 50K sek plusHela året: 349500 Sek plus Hittade runt 200k plus första tre månaderna, sen kom riggen ifatt mig. Tappade motivation till grinden under sommaren.. kanske snittade 10k händer/månad under sommaren. Sen under hösten har jag äntligen fått lite motivation vilket gett lite extra klirr i kassan. Summering år 2008: Mycket nöjd. Har haft heltidstjänst stora delar av året och fått fina meriter därifrån. Har samtidigt lyckats lämna lyan många gånger under året och har därför lyckats bibehålla vänskapen med både vänner och flickvännen. Ekonomiskt borde jag ha blivit rikare men jag har fegat och stannat på samma nivå under året, och stundtals även under standardnivån. Planer för 2009: Spela mindre poker. Visst, det var kul att tjäna 350k under ett år men det räcker gott med runt 200k. Satsa på att läsa på högskola till våren och förhoppningsvis komma in på polishögskolan till nästa vår. Alltid försöka priorita vänner och flickvän framför pokern. Inte lägga så förbaskat mycket datortid till slösurfande, utan ägna denna tid till studier. Wish me luck. Stort grattis och lycka till! Vilken nivå har du spelat på och ungefär hur många givar har du spelat? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Dec. 0 kr orkade inte spela nått. År: ca 450k kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 December: 5700€ på NL100 + 2000€ rakeback @ Unibet ~83k sek. År: 560k sek på både dollar och euro sidor. Nöjd, då målet var 500k. Nästa års mål, 1m. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 December: 5700€ på NL100 + 2000€ rakeback @ Unibet ~83k sek. År: 560k sek på både dollar och euro sidor. Nöjd, då målet var 500k. Nästa års mål, 1m. 57 buyins upp på NL100? Fyfan vad vad bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 back typ 200 dollar i dec, knappt spelat något öht. Varit massa utomlands och firat massa helger. Dock fixat en oslagbar deal inför 2009 =) Året slutar väl 700k SEK plus kanske men jag lyckades också backa 240k på börsen så inte såååå mycket rikare än för ett år sen =/ Även lyckats hitta meningen med livet vilket är bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 +15339:- i december. ca +224 000:- för 2008. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 December. $1.7k 2008: 500k SEK, mest bara tur. 2009: Ge upp den jävla omahan och spela tråk-holdem där jag faktiskt lyckas plussa ibland? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 1 knapp Mille plus... Skulle varit 1.1 mille om jag inte spelat en 14 timmar session inatt =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Även lyckats hitta meningen med livet vilket är bra. berätta mer, om inte här så gör det i dagboken =) shorthanded från 0,5/1 till 25/50. 2008=~630k-680k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 57 buyins upp på NL100? Fyfan vad vad bra... Sprang fint *peppar peppar* 46k händer. 6ptbb/100. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts