blavittmarcus Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Tjena! Jag spelar poker och har gjort det i 3 år nu. Min bankrulle tillåter dock inte allt för höga turneringar. Min fråga är nu om någon är intresserad av att sponsra 50-70% av inköpet till en 100+8$ turnering. Jag skickar givetvis tillbaka samma procent av eventuell vinst. Jag spelar på bestpoker och där finns funktionen "transfer to other players". Min tanke är att man ska testa sig fram för att bli bättre, gå på de stora turneringarna för att utvecklas. Tacksam för svar // Marcus Citera
@ntonius Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Hej Markus Jag kan tänka mig att sponsra dig såklart. För jag tror att du är duktig. Mvh Anton Citera
Kenan83 Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Hej Markus Jag kan tänka mig att sponsra dig såklart. För jag tror att du är duktig. Mvh Anton Fan, du hann före mig Citera
Klyka Postad 28 December , 2008 Rapport Postad 28 December , 2008 Vill du ha stejk så finns nog inget bättre sätt än att uppvisa goda resultat, göra dig känd för bra analyser på detta eller andra forum, lära känna andra pokerspelare och hoppas på det bästa. Mitt tips är att bygga rulle och ta övervägda skott då och då ist. Stejk är inget man får öve en natt. Ps, ja jag tar risken att låta mig levlas. Citera
blavittmarcus Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Postad 28 December , 2008 Tack för svar alla! Försöker att bygga upp men det känns inte som att jag utvecklas, som om att jag stampar på samma ställe. Jag tänkte att om jag testar en 108$ turnering så får jag känna på hur trycket är där uppe. // Marcus Citera
blavittmarcus Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Postad 29 December , 2008 Hej Markus Jag kan tänka mig att sponsra dig såklart. För jag tror att du är duktig. Mvh Anton Tja Anton! Spelar du på bestpoker eller vilken sida kör du på ? // Marcus Citera
@ntonius Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Tja Anton!Spelar du på bestpoker eller vilken sida kör du på ? // Marcus Jag spelar aldrig på b2b men jag brukar sponsra spelare som jag tror på då och då.Och dig tror jag verkligen på. Vad nickar du där marcus? Greetings Anton L Citera
blavittmarcus Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Postad 29 December , 2008 drottmacan1 är mitt nick på bestpoker Citera
blavittmarcus Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Postad 29 December , 2008 Jag spelar aldrig på b2b men jag brukar sponsra spelare som jag tror på då och då.Och dig tror jag verkligen på. Vad nickar du där marcus? Greetings Anton L Hur ska vi gå till väga och hur många % kan du ställa upp med ? // Marcus Citera
gdaily Postad 29 December , 2008 Rapport Postad 29 December , 2008 Du förstår inte att folk driver med dig? Btw, vädjan om lån eller loknande är förbjudet. Låser den här tråden. Citera
Recommended Posts