gdaily Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2008 Borde vara krav på att skriva lååååång reserapport också.Ja minst en kort är ju ett krav Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Göran Kropp cyklade till Nepal. Klättrade upp till toppen av Mount Everest utan syrgas, och cyklade sedan hem till soffan i Sverige. Svårslaget skulle jag tro. Njaa, han tog tåget en bit hem. Han är mig veterligen ingen forumit. Nää, han är död. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Jag tog mig till en flygplats för 2000kr. Så är det att bo i en avkrok. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2008 Jag tog mig till en flygplats för 2000kr.Så är det att bo i en avkrok. Du har ju tåget raka vägen till Malmö, sedan tåget till Köpenhamns flyplats. Bör inte kosta mycket mer än Arlanda Express á 220 kr, så du är game. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Göran Falukropp fuskade en hel del under sin resa också. Liftade med både det ena och andra. Skyllde på det ena och andra också... Det här låter som en ypperlig tidpunkt att damma av storkartongen, lasta in hund och platta Hof och ge sig iväg. Gills tidsresor? Annars får man väl göra en Gump. "Run Forrest, run!":-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Var nästan på väg att dra igång en gammal plan som jag har haft sedan urminnes tider att inleda en resa genom europa genom att betala slumpmässigt utvalda lastbilschauförer för att få följa med. Dock föll planen då mina uträkningar gav för handen att riskerna för att rånbögmördas ökade med över 2000 procent.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2008 Jag visste väl att denna grej skulle trigga din hjärna med smak för absurditeter:ola: Själv är jag on game redan i morgon, då min resa till Dublin officiellt påbörjas, genom en första utflykt till Uppsala för at köpa SAS-presentkort för halva priset. Hittat på Blocket. Detta måste väl räknas med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Själv är jag on game redan i morgon, då min resa till Dublin officiellt påbörjas, genom en första utflykt till Uppsala för at köpa SAS-presentkort för halva priset. Hittat på Blocket. Detta måste väl räknas med? Utan att ha läst igenom något reglemente så måste man ju få utnyttja sina tradingskills? Var det inte någon kille som började med typ en tändsticksask och sedan successivt bytte upp sig till en sportbil under ett års tid på ebay? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2008 Utan att ha läst igenom något reglemente så måste man ju få utnyttja sina tradingskills? Var det inte någon kille som började med typ en tändsticksask och sedan successivt bytte upp sig till en sportbil under ett års tid på ebay? Så länge som alla har samma möjligheter (dvs inte företagsrabatter mm) så är det game. Alla kan ju läsa Blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HataB2B Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Tror förövrigt att jag kan ta mig till New York för under 2000 spänn. Särskilt om jag utnyttjar lärdomar jag har dragit genom att läsa Steinbecks triologi: Tortilla flat, Cannery row och Sweet thursday... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Utan att ha läst igenom något reglemente så måste man ju få utnyttja sina tradingskills? Var det inte någon kille som började med typ en tändsticksask och sedan successivt bytte upp sig till en sportbil under ett års tid på ebay? Den utmaningen har jag länge tänkt ta mig an. Jag känner lukten av ännu en forumutmaning på G.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2008 Tror förövrigt att jag kan ta mig till New York för under 2000 spänn. Särskilt om jag utnyttjar lärdomar jag har dragit genom att läsa Steinbecks triologi: Tortilla flat, Cannery row och Sweet thursday... Jag tror också att jag kan det. Däremot att göra det i praktiken är ju utmaningen, inte att göra resan i tanken i soffan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Jag visste väl att denna grej skulle trigga din hjärna med smak för absurditeter:ola: Själv är jag on game redan i morgon, då min resa till Dublin officiellt påbörjas, genom en första utflykt till Uppsala för at köpa SAS-presentkort för halva priset. Hittat på Blocket. Detta måste väl räknas med? Problemet är att det inte är 2009 ännu...Läs dina egne regler för helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 29 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 29 December , 2008 Problemet är att det inte är 2009 ännu...Läs dina egne regler för helvete! Aha, det innebär alltså att resan på 103 kr til/från Uppsala inte kommer räknas in i slutpriset? Wohoo! Nä du har rätt, principsak, ska boka om mötet till 2009. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Göran Falukropp fuskade en hel del under sin resa också. Liftade med både det ena och andra. Skyllde på det ena och andra också... Ja, helt rätt. Göran Kroppkaka var en riktig mes och soffpotatis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Ja, helt rätt. Göran Kroppkaka var en riktig mes och soffpotatis. Vågar man dra det gamla bejublade skämtet om karma igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 29 December , 2008 Rapport Share Postad 29 December , 2008 Vågar man dra det gamla bejublade skämtet om karma igen? Nää, va faan, Falukropp var ganska okej egentligen. Känner hans dåvarande pressekreterare. Alla räddningsaktioner, när han lallade på Vänern t.ex. pröjsades av Falukropp själv. Tramset kring cykelfärden har han ju erkänt själv. Sånt här spelar ju ingen roll. Vad som är viktigt är att Brandborn försöker tjuvstarta i tävlingen. Gamla vanliga pokerscamen... Hörru Ola. Ta och cykla till Ukraina nästa gång. Då är du med i matchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Lär ju inte vara många deltagare i den här tävlingen, inte på ett forum där folk spelar om tusenlapparna. Kanske finns några sköna lirare på fb, eller i tälten/husvagnarna vid Solvalla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Lär ju inte vara många deltagare i den här tävlingen, inte på ett forum där folk spelar om tusenlapparna. Kanske finns några sköna lirare på fb, eller i tälten/husvagnarna vid Solvalla. Har man oerhört lite att göra så kan man få för sig att göra underliga saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2008 Lär ju inte vara många deltagare i den här tävlingen, inte på ett forum där folk spelar om tusenlapparna. Kanske finns några sköna lirare på fb, eller i tälten/husvagnarna vid Solvalla.Du fattar inte vad det går ut på. Om man ska göra det för dessa resenärer så skulle motsvarigheten vara att utmana dessa på den dyraste resan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Det finns lowstakesgrinders också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Det finns lowstakesgrinders också. Jo i och för sig, men dom är ju generellt inte lika sjuka i huvudet som dom som drar in dom stora pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PinkFloyd Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Okej ska inte vara tråkig, kör hårt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 6 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Januari , 2009 Ligger bra till för utmaningen tror jag. Hade följande val till Portugal: a) 1700 kr med Lufthansa. Dock snortidig avfärd från Arlanda. Ett byte på vägen. b) 2300 med TAP. "Lågprisbolag", men direktflyg. Dock relativt (för) tidig flyg hem. c) 3300 med KLM/Air France. Mycket bra tider. Ett byte. En snabb omröstning på MSN gjorde oavgjort mellan b och c, och a hade jag redan strykit mentalt. Lufthansa har många flygningar dock, men bara de där med dåliga tider var billiga, annars var det KLM-pris. Så, det lutade åt TAP, med baktanke att kanske riva biljetten hem och åka på något sätt direkt till köpenhamn i stället och en extranatt på hotel där. Gjorde dock en extra sökning via ett amerikanskt bokningsverktyg (Orbitz) som spottade ut sig en nöt-resa med Lufthansa, 1790 med jättebra tid dit och riktigt hygglig hemresa. Så, flygbuss ut bara så har jag i alla fall börjat utmaningen. (Betsson anordnar gratistransport i Portugal) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 7 Januari , 2009 Rapport Share Postad 7 Januari , 2009 ...Gjorde dock en extra sökning via ett amerikanskt bokningsverktyg (Orbitz) som spottade ut sig en nöt-resa med Lufthansa, 1790 med jättebra tid dit och riktigt hygglig hemresa. Så, flygbuss ut bara så har jag i alla fall börjat utmaningen. (Betsson anordnar gratistransport i Portugal) http://www.thebestpageintheuniverse.net/c.cgi?u=orbitz_blows Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts