cobb89 Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 när fyll du 20? inväntar dig på casa;-) fyller i juni så vi lär ses där Citera
cobb89 Postad 18 April , 2009 Författare Rapport Postad 18 April , 2009 Bröööööl.... satt mig vid lite 5/10 bord ikväll men internet laggar ur o dampar sönder, tappade nog runt 400 på det... Tappade också en riktigt fin pott med 88 på 852 mot 55 som drog runner runner färgen, ordentligt roligt när sånt händer. Klarade mig dock från ett jätteback eftersom man lägger ner rätt fort när internet dampar sönder... Nu äre sängdags.... Night folks! Citera
cobb89 Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 Hmm, har varit ganska mycket tråkiga o dryga inlägg på senaste tiden. Funderar på att skärpa mig o skriva lite roligare/intressantare inlägg. La väl ner litegrann i samband med att jag sprang/spelade dåligt samtidigt som jag började arbeta och fick mindre tid till datorn, försöker ju också hålla igång och träna 3-4 gånger i veckan. På senaste tiden har det faktiskt uppstått lite kluriga situationer vid borden men sen har jag glömt bort vilka händer de va och då orkar jag inte gå igenom HM för att hitta dom heller... kanske ska bli lite bättre där. Kanske blir bättre från och med nu, får se om jag orkar Citera
cobb89 Postad 19 April , 2009 Författare Rapport Postad 19 April , 2009 Är det någon annan än jag som får adrenalin sjukt lätt av poker btw? Jag kan få det i en kanske 1,5k pott även om jag då o då har varit inblandad i 5k potter på senaste tiden Citera
bigdwarf Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Är det någon annan än jag som får adrenalin sjukt lätt av poker btw? Jag kan få det i en kanske 1,5k pott även om jag då o då har varit inblandad i 5k potter på senaste tiden Jag får det när jag bluffar i någon större pott. Citera
Neuen Postad 19 April , 2009 Rapport Postad 19 April , 2009 Är det någon annan än jag som får adrenalin sjukt lätt av poker btw? Jag kan få det i en kanske 1,5k pott även om jag då o då har varit inblandad i 5k potter på senaste tiden Alltså, det här är samma sak för mig. Men det blir oftast så att jag stressar upp mig själv lixom. Sitter jag med set på flopp och pengarna åker in så håller jag fan andan tills jag ser vem som vunnit. Blir mest upppumpad när det är feta rejsar pre och potten är big redan på flop. Då blir besluten mer avgörande. Ska jag syna eller rejsa med mitt TPTK eller vafan... ahhh.. min hjärna kokar sönder.. hehe.. Men tränar på att vara chill.. det är nog ohälsosamt att sitta och pumpa adrenalin i flera timmar utan att röra mer än pekfingret. Thats me. Men det beror mycket på hur jag mår i övrigt. Är man lite slö så skiter man ju i pengarna. Hehe. Fast de är ju inte bra heller... Citera
cobb89 Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Postad 20 April , 2009 Jag får det när jag bluffar i någon större pott. Mm! Det är nog då jag får som mest också Alltså, det här är samma sak för mig. Men det blir oftast så att jag stressar upp mig själv lixom. Sitter jag med set på flopp och pengarna åker in så håller jag fan andan tills jag ser vem som vunnit. Blir mest upppumpad när det är feta rejsar pre och potten är big redan på flop. Då blir besluten mer avgörande. Ska jag syna eller rejsa med mitt TPTK eller vafan... ahhh.. min hjärna kokar sönder.. hehe.. Men tränar på att vara chill.. det är nog ohälsosamt att sitta och pumpa adrenalin i flera timmar utan att röra mer än pekfingret. Thats me. Men det beror mycket på hur jag mår i övrigt. Är man lite slö så skiter man ju i pengarna. Hehe. Fast de är ju inte bra heller... Hehe. Känner igen mig lite där när man får in det med setet på en dragig bräda Det värsta med dom fallen är när varken färg/steg-kortet kommer men däremot landar A och dom har AA. Besviken man blir då... Citera
cobb89 Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Postad 20 April , 2009 I april diffar min spelstatus 33 000 kr. Vad tror svenska spel att dom håller på med? Citera
Rooney Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Jag får puls som fan vid bluffar osv och svettas alltid som en gris under armarna när jag spelar poker. Jävla nervvrak e vad man är, att man ens lever efter flera år med den här skiten Citera
okocha Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 I april diffar min spelstatus 33 000 kr. Vad tror svenska spel att dom håller på med? min diffar typ 350k totalt, kan man få de pengarna som jag uppenbarligen borde vunnit på nått sätt tro? Citera
Dead-Inside Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Jag får puls som fan vid bluffar osv och svettas alltid som en gris under armarna när jag spelar poker. Jävla nervvrak e vad man är, att man ens lever efter flera år med den här skiten Borde det inte vara betydligt mindre svettandes och spänning efter så långt tid med det? Vet att jag själv får hög puls/svettas vid 3 barrel bluffar på rivern, men annars brukar jag hålla mig ganska lugn nu mer. Citera
cobb89 Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Postad 20 April , 2009 Jag får puls som fan vid bluffar osv och svettas alltid som en gris under armarna när jag spelar poker. Jävla nervvrak e vad man är, att man ens lever efter flera år med den här skiten Haha, känner igen. Fast jag svettas mest på musen min diffar typ 350k totalt, kan man få de pengarna som jag uppenbarligen borde vunnit på nått sätt tro? Hehe, kan bli svårt tror jag, hoppas inte det heller. Isånnafall är jag skyldig dom 33k denna månad Borde det inte vara betydligt mindre svettandes och spänning efter så långt tid med det? Vet att jag själv får hög puls/svettas vid 3 barrel bluffar på rivern, men annars brukar jag hålla mig ganska lugn nu mer. Rooney grindar för lite för att bli van helt enkelt! Citera
Slasktratt Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Min sambo känner oftast direkt på lukten om jag har spelat eller inte. Citera
Neuen Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Fast jag svettas mest på musen Wtf?! Har alltid trott du var en kille.. Citera
GulaGreger Postad 20 April , 2009 Rapport Postad 20 April , 2009 Wtf?! Har alltid trott du var en kille.. Level? Citera
cobb89 Postad 20 April , 2009 Författare Rapport Postad 20 April , 2009 Min sambo känner oftast direkt på lukten om jag har spelat eller inte. Level? ? Citera
Snygglenn Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 Vad har jag missat? Vad är bilderna på cobb om det är en brud? Är du snyggare än lisa87? Är du bitchigare än dilba? Har du spelat in mer pengar än dina andra tjejkompisar? Många frågor, få svar. Citera
cobb89 Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Postad 21 April , 2009 Haha, måste tyvärr göra er besvikna. Jag är inte av kvinnligt kön, jag menade att jag svettades mest om handen, lite rolig formulering iofs Neuens level gick ju in finfint iaf, första gången kanske? Har jobbat 9-7 två dagar nu, hunnit med lite poker också men har mest blivit småpluss, inte back iaf Ser bra ut för månaden atm, hoppas på en stark helg också nu när lönefisken kommer! Blir nog rätt mycket 5/10 då så då äre bara att hoppas att riggen är på ens sida. Kan svänga ordentligt för min rulle där uppe. Citera
cobb89 Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Postad 21 April , 2009 Vad har jag missat? Vad är bilderna på cobb om det är en brud? Är du snyggare än lisa87? Är du bitchigare än dilba? Har du spelat in mer pengar än dina andra tjejkompisar? Många frågor, få svar. 1. Ja 2. Nej 3. Ja Citera
Snygglenn Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 1. Ja2. Nej 3. Ja Tack för svar! Nu har jag ju slösat bort alla mina frågor jag tänkte ställa när du skaffar well Citera
cobb89 Postad 21 April , 2009 Författare Rapport Postad 21 April , 2009 Okej, har en hand här från dagens session. FI är reg på nivån och bland de bästa i min mening, han är dock väldigt aggro och hyffsat lös. Jag vill inte få in pengarna flop eftersom jag tror att han foldar i princip allt jag leder mot (alla drag/par+drag osv), känner dock att jag borde leda rätt ofta här på en så pass dragig bräda så jag tar synen och tänker stoppa in det på en bra turn. T känns rätt fin då jag tror att han barrelar den ofta samt att den inte träffar hans checkraiserange allt för mycket. FI har 460 kvar för syn... Gillar vi spelet? Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $10(BB) Replayer SB ($2,258) BB ($1,558) UTG ($463) Hero ($1,000) BTN ($2,466) Dealt to Hero 8:heart:8:diamond: fold, Hero raises to $35, fold, SB calls $30, fold, FLOP ($80) 3:club:5:spade:6:spade: check, Hero bets $60, SB raises to $199, Hero calls $139, TURN ($478) 3:club:5:spade:6:spade:T:heart: SB bets $299, Hero raises to $766 Citera
villeb Postad 21 April , 2009 Rapport Postad 21 April , 2009 Okej, har en hand här från dagens session. FI är reg på nivån och bland de bästa i min mening, han är dock väldigt aggro och hyffsat lös. Jag vill inte få in pengarna flop eftersom jag tror att han foldar i princip allt jag leder mot (alla drag/par+drag osv), känner dock att jag borde leda rätt ofta här på en så pass dragig bräda så jag tar synen och tänker stoppa in det på en bra turn. T känns rätt fin då jag tror att han barrelar den ofta samt att den inte träffar hans checkraiserange allt för mycket. FI har 460 kvar för syn... Gillar vi spelet? Grabbed by Holdem Manager NL Holdem $10(BB) Replayer SB ($2,258) BB ($1,558) UTG ($463) Hero ($1,000) BTN ($2,466) Dealt to Hero 8:heart:8:diamond: fold, Hero raises to $35, fold, SB calls $30, fold, FLOP ($80) 3:club:5:spade:6:spade: check, Hero bets $60, SB raises to $199, Hero calls $139, TURN ($478) 3:club:5:spade:6:spade:T:heart: SB bets $299, Hero raises to $766 Jag tycker det är ok, men jag hade nog bettat lite större på turn. Citera
Recommended Posts