TheoneXXL Postad 26 December , 2008 Rapport Postad 26 December , 2008 Hej det är jag som nickar Smutsfall på nätet. Jag vill bara be om ursäkt för att jag varit så tyken och dryg i chatten. Ska skärpa mig med det. Ofta suttit och lirat alkoholpåverkad men det är ingen ursäkt. Orkar inte vara hatad av hela pokersverige längre. Önskar er alla god jul och lycka till med pokern! Citera
Dead-Inside Postad 26 December , 2008 Rapport Postad 26 December , 2008 Så det är du som är smuts alltså? Där ser man. God fortsättning. Citera
GG Postad 26 December , 2008 Rapport Postad 26 December , 2008 Hej det är jag som nickar Smutsfall på nätet. Jag vill bara be om ursäkt för att jag varit så tyken och dryg i chatten. Ska skärpa mig med det. Ofta suttit och lirat alkoholpåverkad men det är ingen ursäkt. Orkar inte vara hatad av hela pokersverige längre. Önskar er alla god jul och lycka till med pokern! God fortsättning din fitta! Citera
TheoneXXL Postad 26 December , 2008 Författare Rapport Postad 26 December , 2008 God fortsättning gubbar Citera
_mowmow Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Grattis till dina framgånger såväl live som online! Ska bli kul att se dig vinna wsop main om några år Citera
Recommended Posts