Hittapengarna Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Klickade in mig på pokerprofessor.com sidan som jag aldrig tidigare hört om. Gjorde ett test lite halv trött och oseriöst och klarade av det. Läste vidare och vid min förvåning så hade jag tydligen vunnit 150 $ om jag inte var medlem på titanpoker ( vilket jag nu inte varit innan ) Stängde ner och gick och la mig för att få ett samtal för någon timma sen där någon snubbe ringer och verifierar mina uppgifter och berättar att pengarna kommer halka in på mitt Titan konto inom ett dygn? Kan det verkligen stämma nu i efterhand. Allt känns verkligen seriöst och jag antar att det kommer ske men hur fan kan dem vinna på det här?? Någon vis rackare ? Helt jävla underbart med tanke på att jag gulade rejält nyligen och skulle behöva en ny start! Citera
DrRoland Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Sidan nog seriös. Finns ju flera liknande. Har man redan konto på Titan så är det dock nog kört. Citera
Agent Cooper Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 En vild gissning är att du "vunnit" en bonus. Du kan alltså inte ta ut pengarna förrän du rejkat en hel del (gissningsvis > $150). Citera
Nice Hand GG Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 [X] in before censur antagligen affiliate som ger dig 150$ Citera
Recommended Posts