madblast Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 ofta man inte kan få se lite bilder på hur ni har det? =D Blir så jävla sugen på vegas när jag hör om ert hus, så man undrar ju hur det ser ut! Utsikten etc? =P Eller är det sånt ni inte vill dela med er av? gl i main event och ha en bra fortsättning i vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iamivar Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 Blir nog mest homegames. Sick bra värde med alla turredonks i huset! Lär bli main också. fyp, +1 osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 Blir nog mest homegames. Sick bra värde med alla cg åsnor i huset! Lär bli main också. Vart i vegas bor ni? Kan två pf-åsnot ( ) bjuda in sig på homegame om det bjuds nån gång i juli? Pz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
peewee37111 Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 Blir nog mest homegames. Sick bra värde med alla cg åsnor i huset! Lär bli main också. haha:-) Får man fråga vad ni betalar för huset? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 ca 100 dollar per person och dag har jag hört! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 Blir nog mest homegames. Sick bra värde med alla cg åsnor i huset! Lär bli main också. Pffft.. hade ni varit bra nog hade ni också grindat CG! Mvh, Jennifer Clarke Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 20 Juni , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 ofta man inte kan få se lite bilder på hur ni har det? =D Blir så jävla sugen på vegas när jag hör om ert hus, så man undrar ju hur det ser ut! Utsikten etc? =P Eller är det sånt ni inte vill dela med er av? gl i main event och ha en bra fortsättning i vegas tyty Kommer nog inte komma upp några bilder på varken huset eller oss här:-P Utsikten är väl inte något vidare... ställer man sig upp i bubbelpoolen ser man hotellen på strippen. Annars ser man mest berg för det går en 2m hög mur runt huset. Ja.. fan det känns nästan lite pinsamt att turneringsexperterna dominerar dealers choice cashgamet som är minst 500bb djupt, +1 osv fyp Vart i vegas bor ni? Kan två pf-åsnot ( ) bjuda in sig på homegame om det bjuds nån gång i juli? Pz Kanske det. Tror iofs cg-donksen är gula då haha:-) Får man fråga vad ni betalar för huset? se nedan ca 100 dollar per person och dag har jag hört! Stämmer nog rätt bra! Pffft.. hade ni varit bra nog hade ni också grindat CG! Mvh, Jennifer Clarke Du har inte vågat dig ner till homegamet än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 20 Juni , 2009 Rapport Share Postad 20 Juni , 2009 tyty Kommer nog inte komma upp några bilder på varken huset eller oss här:-P Utsikten är väl inte något vidare... ställer man sig upp i bubbelpoolen ser man hotellen på strippen. Annars ser man mest berg för det går en 2m hög mur runt huset. fyp Kanske det. Tror iofs cg-donksen är gula då se nedan Stämmer nog rätt bra! Du har inte vågat dig ner till homegamet än.. Upptagen med att gräva igen månadshålet atm. När jag väl badar i plussessioner igen lovar jag att komma ned och donera lite Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Simonnn Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 törs ni klonka ME eller kommer ni donka ut för att hålla era identiteter hemliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 törs ni klonka ME eller kommer ni donka ut för att hålla era identiteter hemliga? Om någon utav dom skulle komma till FT skulle dom nog tjäna mer på pr att släppa sina nicks än dom skulle förlora skattemässigt(ingen aning men verkar troligt). Men annars är det väl bara för dom att pröjsa skatten för just ME om dom nu skulle komma typ 12:a och skita i att ge ut nick. Min gissning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
highbury90 Postad 10 Juli , 2009 Rapport Share Postad 10 Juli , 2009 Och varför skulle man behöva lämna ut sina nick bara för att man når finalbord? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Och varför skulle man behöva lämna ut sina nick bara för att man når finalbord? Om någon utav dom skulle komma till FT skulle dom nog tjäna mer på pr att släppa sina nicks än dom skulle förlora skattemässigt(ingen aning men verkar troligt). Men annars är det väl bara för dom att pröjsa skatten för just ME om dom nu skulle komma typ 12:a och skita i att ge ut nick. Min gissning . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gladdrkim Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Får man mer och bättre pr om man outar sitt nick på FT i ME? Varför isf? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Får man mer och bättre pr om man outar sitt nick på FT i ME? Varför isf? beror på vilket nick man har på ftp. dessa två herrar skulle prmässigt tjäna på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Får man mer och bättre pr om man outar sitt nick på FT i ME? Varför isf? Måsta ändå vara irl identiteten och sitt nya Förnamn_efternamn nick på pstars som är aktuellt isf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 Juli , 2009 Rapport Share Postad 11 Juli , 2009 Yo pojkar! Kommer ni över o grindar i nötsviten imorgon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 Tjena Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 tjena punkrockarn! varit lite dåligt på updates här ett tag nu:-( så får väl ta igen lite iaf.. kommit hem till sverige nu och väljer att gå ut fredag + lördag direkt för att bli riktigt deprimerad på det kalla utelivet:? backade rakt ut hela resan på allt även om det inte blev så mkt poker faktiskt, utan nästan mer sidebetting på bowling + biljard:-P var självklart fisken i alla games också(eisen turade även enormt i framförallt bowling).. tog igen det sista då jag vann 100 1r1a turbo på stars sista söndagsgrinden för att typ vara even på internetpokern och möjligt lite till, samt sista natten i biljardrummet i källaren då vi höjde stakesen och jag vann typ 5 raka games jakt:-) kom hem i onsdags och valde i brist på bra dygnsrytm att grinda onsdag - torsdag, kände direkt att det inte riktigt var någon tiltfri poker och backade nästan rakt ut, så skulle nog må bra av i princip pausa resten av sommaren, men har nog lite för stort spelbehov för det nu ska jag hälsa på consp och bluwwe en sväng! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 ses på saltkråkan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 tjena punkrockarn! varit lite dåligt på updates här ett tag nu:-( så får väl ta igen lite iaf.. kommit hem till sverige nu och väljer att gå ut fredag + lördag direkt för att bli riktigt deprimerad på det kalla utelivet:? backade rakt ut hela resan på allt även om det inte blev så mkt poker faktiskt, utan nästan mer sidebetting på bowling + biljard:-P var självklart fisken i alla games också(eisen turade även enormt i framförallt bowling).. tog igen det sista då jag vann 100 1r1a turbo på stars sista söndagsgrinden för att typ vara even på internetpokern och möjligt lite till, samt sista natten i biljardrummet i källaren då vi höjde stakesen och jag vann typ 5 raka games jakt:-) kom hem i onsdags och valde i brist på bra dygnsrytm att grinda onsdag - torsdag, kände direkt att det inte riktigt var någon tiltfri poker och backade nästan rakt ut, så skulle nog må bra av i princip pausa resten av sommaren, men har nog lite för stort spelbehov för det nu ska jag hälsa på consp och bluwwe en sväng! för lite asiater och skåp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 18 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Varit riktigt jetlaggad sen jag kom hem. Inte orkat spela utan mest sovit och fixat med lite annat. Funderar på att ta det tidiga MTT-passet ikväll men det är tveksamt att jag orkar. Ska hålla mig vaken länge ikväll så att jag orkar med grinden imorgon. Vegas blev dyrt så tänkte fixa lite klonkar direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 19 Juli , 2009 Rapport Share Postad 19 Juli , 2009 för lite asiater och skåp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bootliner Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 mendi> hur kan en mod komma in och gnälla 2 sek efter att det skrevs en rad svenska i chatten? de kan väl omöjligt sitta o bevaka alla turrar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
prookelito Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 mendi> hur kan en mod komma in och gnälla 2 sek efter att det skrevs en rad svenska i chatten? de kan väl omöjligt sitta o bevaka alla turrar? Folk kanske rapporterar till en mod? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 22 Juli , 2009 Rapport Share Postad 22 Juli , 2009 Varför heter dagboken HOF? Älskar ni bärsen eller anser ni sitta vid ett pokerforumiskt hov(f)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts