Gå till innehåll

eisendieta119 äter lax 2011

gibbsson

Recommended Posts

• Svars 1,8k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ofta man inte kan få se lite bilder på hur ni har det? =D Blir så jävla sugen på vegas när jag hör om ert hus, så man undrar ju hur det ser ut! Utsikten etc? =P Eller är det sånt ni inte vill dela med er av? :)

gl i main event och ha en bra fortsättning i vegas

tyty

Kommer nog inte komma upp några bilder på varken huset eller oss här:-P

Utsikten är väl inte något vidare... ställer man sig upp i bubbelpoolen ser man hotellen på strippen. Annars ser man mest berg för det går en 2m hög mur runt huset.

Ja.. fan det känns nästan lite pinsamt att turneringsexperterna dominerar dealers choice cashgamet som är minst 500bb djupt, +1 osv

fyp

Vart i vegas bor ni? Kan två pf-åsnot (:-P ) bjuda in sig på homegame om det bjuds nån gång i juli? Pz

Kanske det. Tror iofs cg-donksen är gula då;)

haha:-)

Får man fråga vad ni betalar för huset?

se nedan

ca 100 dollar per person och dag har jag hört!

Stämmer nog rätt bra!

Pffft.. hade ni varit bra nog hade ni också grindat CG!

Mvh,

Jennifer Clarke

Du har inte vågat dig ner till homegamet än..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tyty

Kommer nog inte komma upp några bilder på varken huset eller oss här:-P

Utsikten är väl inte något vidare... ställer man sig upp i bubbelpoolen ser man hotellen på strippen. Annars ser man mest berg för det går en 2m hög mur runt huset.

fyp

Kanske det. Tror iofs cg-donksen är gula då;)

se nedan

Stämmer nog rätt bra!

Du har inte vågat dig ner till homegamet än..

Upptagen med att gräva igen månadshålet atm. När jag väl badar i plussessioner igen lovar jag att komma ned och donera lite :)

Länk till kommentar

• 3 weeks later...
törs ni klonka ME eller kommer ni donka ut för att hålla era identiteter hemliga? :P

Om någon utav dom skulle komma till FT skulle dom nog tjäna mer på pr att släppa sina nicks än dom skulle förlora skattemässigt(ingen aning men verkar troligt). Men annars är det väl bara för dom att pröjsa skatten för just ME om dom nu skulle komma typ 12:a och skita i att ge ut nick.

Min gissning

Länk till kommentar

Och varför skulle man behöva lämna ut sina nick bara för att man når finalbord?

Om någon utav dom skulle komma till FT skulle dom nog tjäna mer på pr att släppa sina nicks än dom skulle förlora skattemässigt(ingen aning men verkar troligt). Men annars är det väl bara för dom att pröjsa skatten för just ME om dom nu skulle komma typ 12:a och skita i att ge ut nick.

Min gissning

.

Länk till kommentar

tjena punkrockarn!

varit lite dåligt på updates här ett tag nu:-( så får väl ta igen lite iaf..

kommit hem till sverige nu och väljer att gå ut fredag + lördag direkt för att bli riktigt deprimerad på det kalla utelivet:?

backade rakt ut hela resan på allt även om det inte blev så mkt poker faktiskt, utan nästan mer sidebetting på bowling + biljard:-P var självklart fisken i alla games också(eisen turade även enormt i framförallt bowling).. tog igen det sista då jag vann 100 1r1a turbo på stars sista söndagsgrinden för att typ vara even på internetpokern och möjligt lite till, samt sista natten i biljardrummet i källaren då vi höjde stakesen och jag vann typ 5 raka games jakt:-)

kom hem i onsdags och valde i brist på bra dygnsrytm att grinda onsdag - torsdag, kände direkt att det inte riktigt var någon tiltfri poker och backade nästan rakt ut, så skulle nog må bra av i princip pausa resten av sommaren, men har nog lite för stort spelbehov för det :cry:

nu ska jag hälsa på consp och bluwwe en sväng!8-)

Länk till kommentar

tjena punkrockarn!

varit lite dåligt på updates här ett tag nu:-( så får väl ta igen lite iaf..

kommit hem till sverige nu och väljer att gå ut fredag + lördag direkt för att bli riktigt deprimerad på det kalla utelivet:?

backade rakt ut hela resan på allt även om det inte blev så mkt poker faktiskt, utan nästan mer sidebetting på bowling + biljard:-P var självklart fisken i alla games också(eisen turade även enormt i framförallt bowling).. tog igen det sista då jag vann 100 1r1a turbo på stars sista söndagsgrinden för att typ vara even på internetpokern och möjligt lite till, samt sista natten i biljardrummet i källaren då vi höjde stakesen och jag vann typ 5 raka games jakt:-)

kom hem i onsdags och valde i brist på bra dygnsrytm att grinda onsdag - torsdag, kände direkt att det inte riktigt var någon tiltfri poker och backade nästan rakt ut, så skulle nog må bra av i princip pausa resten av sommaren, men har nog lite för stort spelbehov för det :cry:

nu ska jag hälsa på consp och bluwwe en sväng!8-)

för lite asiater och skåp? :-D

Länk till kommentar

Varit riktigt jetlaggad sen jag kom hem. Inte orkat spela utan mest sovit och fixat med lite annat. Funderar på att ta det tidiga MTT-passet ikväll men det är tveksamt att jag orkar.

Ska hålla mig vaken länge ikväll så att jag orkar med grinden imorgon. Vegas blev dyrt så tänkte fixa lite klonkar direkt.

Länk till kommentar