omalley Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 wat Bara en tanke som flög upp ur gårdagens berusning nm! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rebonius Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 Vem vill bli utslagen liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 28 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 December , 2008 Idag kör vi bara den tidiga grinden eftersom vi måste lämna runt 05. Samtidigt måste jag packa klart mina grejer men det ska nog lösa sig!=) Började med att busta big deal, wu och 109 direkt:rolleyes:. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 28 December , 2008 Rapport Share Postad 28 December , 2008 dagliga whineposten: 115 kvar i 109fo itm, hade precis splittat AA mot AA i en annan turre PokerStars Game #23343512702: Tournament #127692707, $100+$9 Hold'em No Limit - Level XIV (800/1600) - 2008/12/28 16:50:19 ET Table '127692707 34' 9-max Seat #9 is the button Seat 1: AABenjaminAA (32829 in chips) Seat 2: dapalma150 (41941 in chips) Seat 3: thedudeLB (16571 in chips) Seat 4: mendieta19 (38951 in chips) Seat 5: KLT78 (60297 in chips) Seat 6: SpotLIGHT19 (49872 in chips) Seat 7: jpsnow (14671 in chips) Seat 8: blue@square (39849 in chips) Seat 9: ToofrickenEZ (40094 in chips) AABenjaminAA: posts the ante 150 dapalma150: posts the ante 150 thedudeLB: posts the ante 150 mendieta19: posts the ante 150 KLT78: posts the ante 150 SpotLIGHT19: posts the ante 150 jpsnow: posts the ante 150 blue@square: posts the ante 150 ToofrickenEZ: posts the ante 150 AABenjaminAA: posts small blind 800 dapalma150: posts big blind 1600 *** HOLE CARDS *** Dealt to mendieta19 thedudeLB: folds mendieta19: raises 2388 to 3988 KLT78: folds SpotLIGHT19: folds jpsnow: folds blue@square: calls 3988 ToofrickenEZ: folds AABenjaminAA: raises 28691 to 32679 and is all-in dapalma150: folds mendieta19: raises 6122 to 38801 and is all-in blue@square: calls 34813 *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** jpsnow said, "wow" *** SHOW DOWN *** mendieta19: shows (two pair, Aces and Sixes) blue@square: shows (two pair, Aces and Sixes) mendieta19 collected 6122 from side pot blue@square collected 6122 from side pot AABenjaminAA: shows (a full house, Eights full of Sixes) AABenjaminAA collected 100987 from main pot *** SUMMARY *** Total pot 113231 Main pot 100987. Side pot 12244. | Rake 0 Board Seat 1: AABenjaminAA (small blind) showed and won (100987) with a full house, Eights full of Sixes Seat 2: dapalma150 (big blind) folded before Flop Seat 3: thedudeLB folded before Flop (didn't bet) Seat 4: mendieta19 showed and won (6122) with two pair, Aces and Sixes Seat 5: KLT78 folded before Flop (didn't bet) Seat 6: SpotLIGHT19 folded before Flop (didn't bet) Seat 7: jpsnow folded before Flop (didn't bet) Seat 8: blue@square showed and won (6122) with two pair, Aces and Sixes Seat 9: ToofrickenEZ (button) folded before Flop (didn't bet) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2008 Framme i bahamas efter ca 22h på resande fot:shock: Inga större problem under resan och vi slapp tom att hämta bagaget och checka in det igen under mellanlandningen i miami. Klockan är 22:40 här, perfekt att ta en kall Kalik (lokala ölen) på balkongen för att sedan gå och lägga sig och för hoppningsvis hamna rätt i tidsomställningen direkt. Solen ska tydligen gå ner ganska tidigt på dagarna så planerna för morgondagen är att ta sig till poolen/havet direkt efter frukost. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 GL have fun! När börjar själva äventyret? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Magoo Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 ... om ni orkar svara. När på kvällen blir det mörkt ungefär? Hur många grader är det kvällstid? Och är det varmt i havet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 hur gamla är ni? hur känner ni varandra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2008 Fan vad gött! Rytmen omställd efter 9h sömn och kl är 10 här nu.. min polare sover fortfarande så jag surfar runt lite.. tänker lite.. Ohhh coolt, datorn känner av att jag är i Bahamas och ställer om sig själv! ELLER? neeeeej obv inte, kl va visst 04:30 och jag har sovit i runt 3h....då fick jag mina vanliga 3h då ... om ni orkar svara. När på kvällen blir det mörkt ungefär? Hur många grader är det kvällstid? Och är det varmt i havet? Vi kom runt 21 igår så vet inte riktigt när solen går ner, men tror det är vid 17-tiden. Vattnet ska vi antagligen känna på idag så det kommer en rapport! Kvällstid va det en perfekt värme imo, inte för varmt och inte för kallt, bara att välja mellan shorts eller byxor. hur gamla är ni? hur känner ni varandra? mellan 20-24 Känner varandra genom pokern sen 2år?, snackar dagligen på msn och grindar ihop nån gång varannan var tredje månad och har varit på EPT ihop. GL have fun! När börjar själva äventyret? tyty 5e tror jag dag 1a är, ska kolla startdag senare under dagen. Dags att sova vidare=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Magoo Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Tack. Ja, återkom gärna med vattentemperatur, så man vet om man ska ligga vid poolen o surpla drinkar eller ta sig ner till stranden. Ska till Bahamas lite senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
limpanwe Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Har pokerstars ett ställe där nere så man kan ta ut cash direkt från sitt poker-konto? Behöver man någon reseadapter lr nått sånt till laptopen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Har pokerstars ett ställe där nere så man kan ta ut cash direkt från sitt poker-konto? Isf lär man först få verifiera sig. Det går väl till som så att de lägger en summa pengar mellan $1.01 och $2.99 i ens ficka, och sen ska man räkna dem och ange exakt vilken summa man fått. Aja, har du hört om att det finns nåt sånt? Vore ju riktigt gött isf ju! Men vettefan om Stars skulle tjäna så mkt på det.. Goodwill iofs, men nåt annat positivt lär väl inte finnas - folk spelar bort pengarna på andra spel än på deras site.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2008 Blev ingen mer sömn:( Solen skiner8-) så nu ska vi ut och äta frukost och kolla runt lite. Hört att man ska kunna ta ut från starskontot sen under PCA. Japp, du behöver en adapter, samma uttag som i USA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 Blev ingen mer sömn:( Solen skiner8-) så nu ska vi ut och äta frukost och kolla runt lite. Hört att man ska kunna ta ut från starskontot sen under PCA. Japp, du behöver en adapter, samma uttag som i USA. går det att fixa adapters på plats? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 30 December , 2008 Rapport Share Postad 30 December , 2008 går det att fixa adapters på plats? jag fick en gratis nyss:shock: internet är för dåligt på rummet så sitter i lobbyn nu och det verkar vara grymt internet i hotellperspektiv, blir prob grind om några timmar:oops: havet var lite väl kallt men vädret som en svensk högsommar typ8-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 30 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 December , 2008 jag fick en gratis nyss:shock: internet är för dåligt på rummet så sitter i lobbyn nu och det verkar vara grymt internet i hotellperspektiv, blir prob grind om några timmar:oops: havet var lite väl kallt men vädret som en svensk högsommar typ8-) WAT??? Perfekt värme på vattnet imo. Ska ju svalka lite när man går i! Blev lobbygrind, jag sitter i en soffa och somnar mellan händerna... Borde avregga allt men blir nog inte så eftersom dom andra kör. LOL nu kom 3 av oss på samma bord i 33r 6manna stars. Startar upp tom 100r och 65k Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 vinden skötte svalkningen imfo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2008 Vann 50r på AP ikväll för $4400. Nu är det finalbord i 1001r1a Varit CL ett bra tag med förlora A3svsKQ AA10 river J och sen en fetingflip 88vsKQ 1010JxJ, men bara att köra på! Tomta ut mig deep ur 100r. Såg inte att utg med 12bb öppnat och sen pos flatat så jag dega A3s in i flatarens KK:( edit: Baah 5a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 Grattis till vinsten och 5e platsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 Du eisenhowrade AP-turren. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 ingen sol idag:( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 31 December , 2008 Rapport Share Postad 31 December , 2008 Sol? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gibbsson Postad 31 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 December , 2008 Du eisenhowrade AP-turren. Japp, bulldozrade den ganska hårt=) Försöker ladda upp videos till pokercampus.se men internet är inte det bästa här så det är inte 100% säkert att jag och consp kommer kunna ha videos igång i morgon. Provat några gånger nu och sidan går ner med jämna mellanrum:( Consps video tycker jag är riktigt bra där han går igenom och berättar tydligt. Min är inte lika bra imo men kommer förhoppningsvis bli bättre och bättre efter hand. Ringde för att boka bord på nått schysst ställe precis.. allt va fullt om vi inte ville äta kl 17 Bra planering! men det löser sig nog Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 1 Januari , 2009 Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 Fuckers! jag är inte avundsjuk alls.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 1 Januari , 2009 Rapport Share Postad 1 Januari , 2009 Fuckers! jag är inte avundsjuk alls.... QFT vem skulle inte vilja mulitaska i bahamas..........med grind boys ja ja gonat...... hihih goitt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts