gibbsson Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!! SJUK DU ÄR! GRATTIS! Snart top10 imo Citera
ulaf Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 hahahahahahahahahahahahaha grattis smiley Citera
gibbsson Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 4 Februari , 2009 Idag? nä, men imorgon 03:00 drar FTOPS XI igång och jag är rätt taggad för en gångs skull. Tog en paus igår för det lär bli mkt spel kommande 2 veckor. Som vanligt är dygnsrytmen helt uppfuckad och jag sov 14h i måndags men inget igår och 21:30 till 05 inatt... Vaknade som sagt 05 vilket inte är optimalt, men planen är att sova om nån timma fram tills 20 då jag tänkte dra igång grinden och starta upp fram tills 03! Tänkte vara ute i god tid och göra videon som ska upp i morgon redan nu! Det är dags för nån i TS att fixa en guldig avatar! Citera
mendieta19 Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 tack för gratulationer! har några tuffa månader bakom mig men nu tuffar det på bra:-P som jag kanske sagt tror jag inte jag vunnit någon turnering sedan augusti typ förutom de 2 denna veckan och en turbo för nån vecka sen:-) poker:h: Citera
SoderKrippa Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Riktigt snyggt! Vad gav 50r-vinsten? /SK Citera
MRogo Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 wow....grattis som fan:) Så jävla rätt! Citera
mr-flow Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Alltså jag vet inte... men alla verkar överraskade????? Grattis!!! Citera
jutteson Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Inte en vinst på 4 månader sen klipper du 2st på 2 dagar...WP Citera
ManOuchi Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Riktigt skön DB har hittat hit nu och streckläst den. Vann du 1k på pokerstars?F*deeb är det du och hur mycket fick du isåfall? EDIY:vad betyder FYL Citera
eurythmech Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Fuck your life, antar jag. Citera
pokerpewe Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Riktigt skön DB har hittat hit nu och streckläst den. Vann du 1k på pokerstars?F*deeb är det du och hur mycket fick du isåfall? EDIY:vad betyder FYL Nej Shaun F*n Deeb är Shaundeeb Mendieta kom 4-5 någonting Citera
Rebonius Postad 4 Februari , 2009 Rapport Postad 4 Februari , 2009 Riktigt skön DB har hittat hit nu och streckläst den. Vann du 1k på pokerstars?F*deeb är det du och hur mycket fick du isåfall? EDIY:vad betyder FYL Lättläst att veta att mendi kommer runka skönt till den här ikväll Citera
mendieta19 Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Alltså jag vet inte... men alla verkar överraskade????? QFthis tack igen för gratulationer, jag orkar inte citera men ni vet kanske vilka ni är! önskar detta var jag:( http://forumserver.twoplustwo.com/54/poker-beats-brags-variance/shaun-deeb-photoshop-contest-179154/ Citera
gibbsson Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 5 Februari , 2009 TILTTTTTTTTT FY fn vilka beats det har varit ikväll fdgljfdgldfkjg helt jävla sinnes........ Avslutar med 1010vsJ10 i ftops flop 89Q sen AAvsJJ i 100fo all in på 789 turn J Citera
Gäst Postad 5 Februari , 2009 Rapport Postad 5 Februari , 2009 Lättläst att veta att mendi kommer runka skönt till den här ikväll HAHAHAHAHA Citera
mendieta19 Postad 7 Februari , 2009 Rapport Postad 7 Februari , 2009 skeppade precis en $100 turbo på ongame för $3k och faketriplecrown + triplecrown chans tom tisdag tror jag:ola: i övrigt går det ruttet men kan inte backa så mkt idag tack vare ovanstående så np Citera
Recommended Posts