Hakflem Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Grattis och sweet med nya videos! Citera
Zmona Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 GRATZ grabbar. Ser ut som tåget är i rullning igen efter en kall period. Good Job!!! Citera
mendieta19 Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 thx.. nu kan man minipausa till söndag med gott samvete! Citera
Rebonius Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Grattis Eisen! Verkar verkligen vara din turnering Menar att man kan beta 3/4 pot på turn ist, tror inte han synar när vi lägger in nästan hela stacken och det är ingen raise men det hela spelar väl ingen roll reg mot reg. Vet inte om vi pratar om samma hand. Jag pratar om KQo handen i bb vs sb mot Travesty. Citera
DjLuppy Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Wow gratz! Sjuka människor är ni Citera
gibbsson Postad 29 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2009 tack för gratulationerna:-) Skulle äta lunch med pappa kl 14 och vakna 13:40. Fick stressa iväg men la upp videon innan, trodde jag... Kommer hem nu och ser ett felmeddelande pga att jag hade missat ange publiceringsdatum.... Men nu är den på väg upp, tror jag:mrgreen:. Grymt trött efter bara 2h sömn och snart träning, lär bli många felpass. Citera
gladdrkim Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Vad är pokercampus? Något liknande cardrunners? Citera
Iggan Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Vad är pokercampus?Något liknande cardrunners? Aa, en träningssida som cardrunners fast på svenska. Citera
sulla Postad 29 Januari , 2009 Rapport Postad 29 Januari , 2009 Fråga om campus, som bronsmedlem kan jag se alla videos? Och jag betalar månad till månad, ingen bindning på tid? Kan vidsen bara kollas online eller kan man tanka ner dem efter medlemskap? Hittar inte info på sajten... Citera
ulaf Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Vet inte om vi pratar om samma hand. Jag pratar om KQo handen i bb vs sb mot Travesty. :S ja... Ajja Citera
mendieta19 Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 tror TG snackar preflop poker men inte säker Citera
ebisumaru Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Fråga om campus, som bronsmedlem kan jag se alla videos? Och jag betalar månad till månad, ingen bindning på tid? Kan vidsen bara kollas online eller kan man tanka ner dem efter medlemskap? Hittar inte info på sajten... Du kan se alla videos som bronsmedlem, det är ingen bindning på tid, videos kan ses såväl streamat som nerladdat. Du kan givetvis inte tanka ner vids när du inte är medlem längre. Citera
sulla Postad 30 Januari , 2009 Rapport Postad 30 Januari , 2009 Du kan se alla videos som bronsmedlem, det är ingen bindning på tid, videos kan ses såväl streamat som nerladdat. Du kan givetvis inte tanka ner vids när du inte är medlem längre. Tack, fick svar via pm. Är reggad nu o ska kolla första MTT-vidsen imorgon. They better be good! Citera
Thorn- Postad 31 Januari , 2009 Rapport Postad 31 Januari , 2009 Tack, fick svar via pm. Är reggad nu o ska kolla första MTT-vidsen imorgon. They better be good! det är inte mkt openlimpande så jag vet inte vad du kommer tycka om dom Citera
gibbsson Postad 31 Januari , 2009 Författare Rapport Postad 31 Januari , 2009 Grind idag, började mkt bra och hade fina stackar i allt. Förlorade nyss AAvsKK i 26k pott på 150/300 i 300fo stars... river K! Bustat 2-3 till på kort tid nu:(. Slutade starta 21:15 får att få sova ut innan söndagsgriden, hoppas att jag har sovit ut innan federer nadal 09:30! Citera
gibbsson Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2009 Passar på att regga till kvällens turrar och är reggad i 32st nu:-P Kollar tennisfinalen och la ett bet på federer..... kom igeeeenn nu då! weeeeeeee break! Citera
mendieta19 Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 vaknade precis i tid till matchen imorse men kunde inte hitta eurosport på tvn och stream funkade inte så bra:( anyways utvilad till grind nu så blir np ez game. Citera
ulaf Postad 1 Februari , 2009 Rapport Postad 1 Februari , 2009 Fan va hippt det blivit att kolla på tennis nurå! Citera
Recommended Posts