grebgokz Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Hej. Öppna precis ett konto med koden PSEH5A och när jag gjorde första insättningen med samma kod (var redan ifylld i förväg) så fick jag meddelande deposit code invalid. Kul.. Blir ingen bonus antar jag då. Citera
H5Koffe Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Hej. Öppna precis ett konto med koden PSEH5A och när jag gjorde första insättningen med samma kod (var redan ifylld i förväg) så fick jag meddelande deposit code invalid. Kul.. Blir ingen bonus antar jag då. Låter mycket märkligt, koden du uppger har hittills fungerat felfritt. PM:a mig ditt användarnamn så skall jag kolla upp vad som gått fel. Mvh, Kalle Citera
freshmeat Postad 14 April , 2009 Rapport Postad 14 April , 2009 Bump! Samma fel här och koden man får via pokerforum.nu fungerar inte heller... Citera
H5Koffe Postad 15 April , 2009 Rapport Postad 15 April , 2009 Bump! Samma fel här och koden man får via pokerforum.nu fungerar inte heller... Du har nu kopplats till koden PSEH5A och kan därmed ta del av bonusen. Citera
Recommended Posts