Lisa87 Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Bra jobbat Kom 6a i en och vann faktiskt den andra. Fick $4k för det och typ $7k i bonusar eller något sånt. Vad för bonusar? Grattis btw Citera
pokerpewe Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Vad för bonusar? Grattis btw Har väl något att han kom till ft på både Double A och B skulle jag tro? Snyggt jobbat båda två iaf Citera
Lisa87 Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 ah ok.. sjukt nice! Är nöjd med mina $1.4k, min största mtt-klonk ever Iofs brukar jag spela $2,2 mtt's lol Aja, sunday mill nästa! .. eller inte Citera
Haslo Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 ah ok.. sjukt nice!Är nöjd med mina $1.4k, min största mtt-klonk ever Iofs brukar jag spela $2,2 mtt's lol Aja, sunday mill nästa! .. eller inte nice, grattissss. Sjv som bustade jag 17.5k gtd på prima som 8a igår. Sjukligt tungt. Citera
jkkman Postad 22 December , 2008 Rapport Postad 22 December , 2008 Bra jobbat Kom 6a i en och vann faktiskt den andra. Fick $4k för det och typ $7k i bonusar eller något sånt. Fisk;-) Du skulle ju vinna båda för en fetare bonus ju! Citera
Rebonius Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Fisk;-) Du skulle ju vinna båda för en fetare bonus ju! Ja, skulle ha fått lite över $30k för det. Kan ju försöka vinna alla deras double turneringar under en månad så att jag klonkar hem $1m annars. Nu när jag tänkte på det låter det ju som en bra idé Citera
jkkman Postad 23 December , 2008 Rapport Postad 23 December , 2008 Ja, skulle ha fått lite över $30k för det. Kan ju försöka vinna alla deras double turneringar under en månad så att jag klonkar hem $1m annars. Nu när jag tänkte på det låter det ju som en bra idé Knappa lite på miniräknarn så tror jag du ändrar dig Citera
Recommended Posts