Gå till innehåll

Man snor ett chips från Annette i WSOPE


DrRoland

Recommended Posts

Svårt att se vad som händer ca 2.34 in här. Om det är hon som tappar ett chips eller han som knockar ner ett med fingerfärdighet och snabbhet.

 

http://www.pokertube.com/Movies.aspx?movie=5095

 

http://forumserver.twoplustwo.com/29/news-views-gossip/man-caught-video-stealing-chip-annette15-during-wsope-176516/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hon ger ju faktiskt bort det till honom. Visserligen ofrivilligt men ändå hennes eget fel som slår ner chips från sin egen stapel. Svårt att se om han är medveten om att det kommer från henne eller om han trodde han själv tappade det. Spontant känns det som hans kroppsspråk (handspråk) visar att han vet att han snor det. Roligt klipp.

Skulle någon av spelarna eller båda spelarna kunnat bli diskade här? Teoretiskt alltså - om någon domare påstod att det var medvetet av båda spelarna?

 

edit: Vi vet ju förresten inte om han gav tillbaka det till henne 5 sek efteråt. Han kanske tittade på henne och skrattade fram till hon undrade "Vad skrattar du åt? - och då lämnade han igen det. Så hade nog jag gjort om jag varit i hans situation.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha. solklar steal där. han är ju snabb som fan att plocka upp chipen.

Vet i fan om jag hade reagerat så snabbt om jag hade stulit det, men däremot hade jag agerat reflexmässigt om jag trodde det var mitt. Had ejag snott dte så hade jag väl tänkt "ska jag ta det" och det hade tagit någon liten stund.

 

Men jag vet inte

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...