Gå till innehåll

Bestulen på $44 på Everest


Jezus

Recommended Posts

Med risk för att få skit...

 

Jag gillade Everest skarpt ända tills idag morse!. Detta är bara fel så det skriker. Spelade Limit 1/2-bord, drar in Kåk: AAA 33. Potten är fulltankad av pengar då många varit med. Killen som har färg raisar efter rivern och..KLIENTEN FOLDAR MIN HAND!!!!!! Varför i hel**** skulle jag folda bästa handen som inte gick och slå??? Istället för att raisa så LÄGGS min hand ner. Varvid jag inte får ett rött öre. Hur farao kan det gå till så här?? Varför hände detta när potten var så stor? Hade det hänt när insatsen var $4 hade jag inte blivit så här upprörd, men nu ar det rejält mycket större.

 

Jag utgår från att jag aldrig kommer se röken av de $44, eller få en förklaring jag kan acceptera till varför min hand foldades. Således begärde jag ett uttag av alla mina pengar från Everest idag. Kommer nog aldrig att spela där igen pga detta. Har uppmanat alla mina spelkompisar att göra detsamma. Är så fruktansvärt besviken.

 

FY!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det är klart jag inte lär se röken av de slantarna. Med det jag inte fattar är att jag inte fick nåt meddelande om att jag tappat kontakten med internet eller nåt sånt. Den bara foldade och spelet gick vidare. Sög svetten från en död mans pung detta. Fy fan vad arg jag blev. Nåja, det finns andra sajter där ute

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med risk för att få skit...

 

Jag gillade Everest skarpt ända tills idag morse!. Detta är bara fel så det skriker. Spelade Limit 1/2-bord, drar in Kåk: AAA 33. Potten är fulltankad av pengar då många varit med. Killen som har färg raisar efter rivern och..KLIENTEN FOLDAR MIN HAND!!!!!! Varför i hel**** skulle jag folda bästa handen som inte gick och slå??? Istället för att raisa så LÄGGS min hand ner. Varvid jag inte får ett rött öre. Hur farao kan det gå till så här?? Varför hände detta när potten var så stor? Hade det hänt när insatsen var $4 hade jag inte blivit så här upprörd, men nu ar det rejält mycket större.

 

Jag utgår från att jag aldrig kommer se röken av de $44, eller få en förklaring jag kan acceptera till varför min hand foldades. Således begärde jag ett uttag av alla mina pengar från Everest idag. Kommer nog aldrig att spela där igen pga detta. Har uppmanat alla mina spelkompisar att göra detsamma. Är så fruktansvärt besviken.

 

FY!

 

 

haha detta är ju standard. Man tittar ned i AA på knappen och sedan -disconnect.

 

Har aldrig tänkt tanken på att skriva till nån och kräva pengarna tebax.

Glöm och gå vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis samma sak hände mig på en annan klient en gång för flera år sedan. Det gällde ett lite större belopp och jag skrev till supporten som först hävdade att jag disconnectat. Jag var 100 proc säker på att det varken var disconnect eller missclick och stod på mig. Då var där faktiskt nån vänlig supportkille som tittade närmare på handen och efter ett tag fick jag kompensation. Prova att mejla och stå på dej! I en vänlig ton - det handlar ju sannolikt om en bugg som everest har glädje av att känna till...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis samma sak hände mig på en annan klient en gång för flera år sedan. Det gällde ett lite större belopp och jag skrev till supporten som först hävdade att jag disconnectat. Jag var 100 proc säker på att det varken var disconnect eller missclick och stod på mig. Då var där faktiskt nån vänlig supportkille som tittade närmare på handen och efter ett tag fick jag kompensation. Prova att mejla och stå på dej! I en vänlig ton - det handlar ju sannolikt om en bugg som everest har glädje av att känna till...

 

Det råkade inte vara på Paradise? Hände iaf för mig på den sajten om o om igen för några år sen. Händerna autofoldades med jämna mellarum o supporten kunde inte hitta nåt fel alls. Tror jag fick $50 som tröst eller va fan de kallade det. Jäkla fin tröst när varenda pott var på flera $100..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner all sympati i världen

 

Det värsta som finns är när man råkar tima ur AA för att man är och hämtar dricka

Fast å andra sidan kan det här leda till det bästa som finns, dvs. man konstaterar att man skulle ha förlorat hela stacken om man hade spelat sina AA.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med risk för att få skit...

 

Jag gillade Everest skarpt ända tills idag morse!. Detta är bara fel så det skriker. Spelade Limit 1/2-bord, drar in Kåk: AAA 33. Potten är fulltankad av pengar då många varit med. Killen som har färg raisar efter rivern och..KLIENTEN FOLDAR MIN HAND!!!!!! Varför i hel**** skulle jag folda bästa handen som inte gick och slå??? Istället för att raisa så LÄGGS min hand ner. Varvid jag inte får ett rött öre. Hur farao kan det gå till så här?? Varför hände detta när potten var så stor? Hade det hänt när insatsen var $4 hade jag inte blivit så här upprörd, men nu ar det rejält mycket större.

 

Jag utgår från att jag aldrig kommer se röken av de $44, eller få en förklaring jag kan acceptera till varför min hand foldades. Således begärde jag ett uttag av alla mina pengar från Everest idag. Kommer nog aldrig att spela där igen pga detta. Har uppmanat alla mina spelkompisar att göra detsamma. Är så fruktansvärt besviken.

 

FY!

 

Det påminner om den gången jag var inne i heroinsvängen och förlorat hem, fru och vänner. Försök se positivt på det här, 'cause when you've hit rock bottom the only way is up!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...