sexyterran Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 På min ipod har jag typ 40 gig musik, och denna är synkroniserad till min stationära dator. På min laptop har jag en del musik och spellistor som jag vill addera till min ipod UTAN att radera hela innehållet på ipoden genom att synkronisera ipoden till min bärbara dator. Jag vet att det ska gå att lägga in enstaka filer för det har jag hört vänner göra åt varandra. Men hur? Kan nån skrapa ihop en liten guide åt mej? vore evigt tacksam! tyty Citera
affe2000 Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Har haft samma problem. Jag löste det genom att lägga över musiken från den osynkade datorn till den synkade datorn. Citera
Dead-Inside Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Har ingen iPod men däremot har jag en Creative Zen. Pissar på att "synka" skiten vilket i mitt fall innebär att all musik som hittas av WMP åker in på spelaren. Istället går jag genom Dator -> Externa disken (Dvs min spelare) och lägger över all musik direkt. Vet inte hur det är med iPod dock. Citera
mr-flow Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 Har ingen iPod men däremot har jag en Creative Zen. Pissar på att "synka" skiten vilket i mitt fall innebär att all musik som hittas av WMP åker in på spelaren. Istället går jag genom Dator -> Externa disken (Dvs min spelare) och lägger över all musik direkt. Vet inte hur det är med iPod dock. Funkar inte då du måste lägga in musiken via itunes på ipod. Vilket är ganska sjukt att man måste. Testat att googla ? Hört att det ska finnas program för detta. Citera
sexyterran Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Postad 19 December , 2008 Amen lol... min Ipod> sammanfattning> alternativ> överför manuellt... svårt Citera
REEDE Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Amen lol... min Ipod> sammanfattning> alternativ> överför manuellt... svårt Du är ju åt helvete fel ute. Det är inte det han menar. Citera
frekje Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Lägg programmet "Floola" på ipoden, kör igång det och välj ipod-modell. Nu kan du exekvera det direkt från ipodden och föra över filer (och givetvis även modifiera bibliotek, spellistor mm). Hoppas det var det svaret du sökte. http://www.floola.com/modules/wiwimod/ Mvh frekje Citera
Dead-Inside Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 Du är ju åt helvete fel ute.Det är inte det han menar. Tänkte bara säga att det är SAMMA KILLE som skrivit OP och som du quotar. Citera
REEDE Postad 21 December , 2008 Rapport Postad 21 December , 2008 oj där gjorde jag bort mig ordentligt. förlåt Citera
Recommended Posts