Alow Postad 18 December , 2008 Rapport Share Postad 18 December , 2008 Som rubriken säger, undvik den siten. Deras support verkligen suger, och deras säkerhets team. En dag så låstes mitt konto helt utan anledning efter att jag pratat med en supporter där. Fick ingen anledning varför, men de bad mig skicka in en kopia på mitt körkort. Så jag mailade en kopia av det till ladbrokes. Två dagar senare får jag svar, vi kan inte se någon bild, och skicka gärna med en bild på baksidan också. Sedan får jag svar tre dagar senare, då påstår dom att inga bilder kommit ännu. Att de inte går att öppna, konstigt då jag själv kan öppna dom. Skickar för tredje gången in bilderna, denna gång är kvaliten för låg? Jag har scannat in den med min scanner som fungerar kanon bra, alla sidor jag lirat på har godkänt bilderna, men inte ladbrokes. Så jag testar ta kort på körkortet med en system kamera för 20papp, bilderna blir knivskarpa. Jag skickar och får svar efter 5 mail och 1 vecka att bilderna fortfarande har för låg kvalite. Har haft kontot låst i 2 veckor nu, utan en anledning. Gör er själv en tjänst och undvik siten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 ett hån mot dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Gillar Ladbrokes. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Gå tillbaka me kameran till butiken om den inte tar bra bilder. Det hade jag gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bubblan Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Gå tillbaka me kameran till butiken om den inte tar bra bilder. Det hade jag gjort. Han skrev att bilderna blev knivskarpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
litch Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Gå tillbaka me kameran till butiken om den inte tar bra bilder. Det hade jag gjort. Kul kille den där JoeFalk, verkligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Han skrev att bilderna blev knivskarpa? vad spelar det för roll? varför ska de ha ett jävla foto? Det är ju hans pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Har varit med om liknande problem på andra sidor. Sajter som krånglar med verifieringar utan någon anledning. Kan det ha någonting med Ladbrokes flytt till prima och dublettkonton? Troligen så har du väl annat nick på gamla ladbrokes än på prima? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LuckyStar5.1 Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Som rubriken säger, undvik den siten. Deras support verkligen suger, och deras säkerhets team.En dag så låstes mitt konto helt utan anledning efter att jag pratat med en supporter där. Fick ingen anledning varför, men de bad mig skicka in en kopia på mitt körkort. Så jag mailade en kopia av det till ladbrokes. Två dagar senare får jag svar, vi kan inte se någon bild, och skicka gärna med en bild på baksidan också. Sedan får jag svar tre dagar senare, då påstår dom att inga bilder kommit ännu. Att de inte går att öppna, konstigt då jag själv kan öppna dom. Skickar för tredje gången in bilderna, denna gång är kvaliten för låg? Jag har scannat in den med min scanner som fungerar kanon bra, alla sidor jag lirat på har godkänt bilderna, men inte ladbrokes. Så jag testar ta kort på körkortet med en system kamera för 20papp, bilderna blir knivskarpa. Jag skickar och får svar efter 5 mail och 1 vecka att bilderna fortfarande har för låg kvalite. Har haft kontot låst i 2 veckor nu, utan en anledning. Gör er själv en tjänst och undvik siten. Jag skickade en bild på mitt körkort, dom tyckte bilden var blurrig ...jag öppnade ms-paint och minskade ner bilden till 25%, sen så funkade det ! Tekniken är underbar nuförtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts