Gå till innehåll

Bra pokerklient för multi-table poker


edyll

Recommended Posts

Tjena,

jag lirar på SvS sen några månader tillbaka. Har nu börjat köra fler o fler bord. Och är sugen på att spela mer än 4 bord åt gången. Men eftersom jag inte har högre upplösning än 1280x1024 så blir de överlappning redan vid 4 bord så nu vänder jag mig till er för tips på klienter där man kan förminska borden lite som man vill.

 

T.ex. som på fulltilt så kan man enkelt ändra storleken på fönsterna men dock så tycker jag ens egena kort syns så dåligt så därför vill jag gärna att de ska va siter där man kan köra små fönster/bord utan att korten blir allt för små.

 

Tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att merge gaming(carbon poker) och pacific poker har en funktion du kan dra och släppa bordet vid den storlek du önskar.

Sen har väl många siter mini bord som option och du kan välja stora kort till(ongame). Sen finns väl massa moddar som gör man kan spela med större kort.

Spelar själv 8-10 bord med överlapp och tycker det funkar bra.

borden/korten blir för små annars för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena,

jag lirar på SvS sen några månader tillbaka. Har nu börjat köra fler o fler bord. Och är sugen på att spela mer än 4 bord åt gången. Men eftersom jag inte har högre upplösning än 1280x1024 så blir de överlappning redan vid 4 bord så nu vänder jag mig till er för tips på klienter där man kan förminska borden lite som man vill.

 

T.ex. som på fulltilt så kan man enkelt ändra storleken på fönsterna men dock så tycker jag ens egena kort syns så dåligt så därför vill jag gärna att de ska va siter där man kan köra små fönster/bord utan att korten blir allt för små.

 

Tack på förhand

 

Testat SvS mini-bord?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att merge gaming(carbon poker) och pacific poker har en funktion du kan dra och släppa bordet vid den storlek du önskar.Sen har väl många siter mini bord som option och du kan välja stora kort till(ongame). Sen finns väl massa moddar som gör man kan spela med större kort.

Spelar själv 8-10 bord med överlapp och tycker det funkar bra.

borden/korten blir för små annars för mig.

 

 

Finns på microgaming också... Är inte så förtjust i miniwiew så jag är riktigt nöjd med den funktionen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sen har väl många siter mini bord som option och du kan välja stora kort[/b] till(ongame). Sen finns väl massa moddar som gör man kan spela med större kort.

 

Har du exempel på siter som både har minibord som option samt har så man kan välja till stora kort? Eller om du har nmå tips på nån mod som gör så man kan spela med större kort.

 

 

Testat SvS mini-bord?

 

Hur får jag minibord @ SvS??

 

tacksam för svar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handlar inte om storleken på skärmen utan upplösning.

 

 

På plattskärmar handlar det indirekt om storleken eftersom upplösningen är kopplad till storleken . 21' klarar 1600*1200 vilket borde räcka för de flesta, vill du ha större tror jag du behöver 24' skärm för att få 1920*1200 eller kansek 2560*1920 eller något sånt, kan inte siffrorna exakt men kolla gärna wikipedia.

 

Jag gillar microgaming-klienten för mini-view, kan lätt spela 9 bord utan overlap i mini view på 1920*1200 och du kan välja på flera nätverk om du gillar klienten, eftersom Unibet, betway, ladbrokes alla använder den (och många fler, men detta är 3 oliak nätverk att börja kolla på).

På mini view ser man inga chips men det har jag vant mig vid, gillar den för att den är så clean, inget onödigt grafiskt och enkel grön bakgrund, inga player images och sånt.

 

minimalistiskt.

 

Mitt förslag är att köpa en skärm som klarar 1600x1200, då kan du spela ganska många bord utan overlap på de flesta klienter, och du kan få en sån skärm för runt 1500 idag. Ifall rullen tillåter det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...