Gå till innehåll

NLT - Trn, 10/4, Tournament of Railbirds!

Recommended Posts

Postad

Ok, turneringen startar inom 1 min

Vill bara saga att jag utfaster ett bounty pa mitt huvud. Den som slar ut mig ur turneringen far 11 euro insatta pa sitt konto av mig.

Jag heter Swede_

* RP och flytt till Resultat - QoS *

Postad
Kan ni inte styra upp lite rapportering om hur det går?

Hur går det med bountyn på Swede?

Min gamla saggiga dator pallar inte med en ytterligare klient... ;)

Swede ligger chip-fyra nu så hans bounty tar nog ett tag innan den löser ut

Postad

Fick 88 i tidig pos, bb höjer, jag trycker in, 88 mot TT, T på floppen, 8 på turn, och jag tappar halva min stack. :)

Är inte vann vara kvar så länge i en turnering, börjar ju inbilda mig att jag är duktig. :)

- QoS

Postad

Flyttas till samma bord som Ector, Gdaily och Swede med en stack som blir allt mindre.

Tittar ner på AA när storstacken UTG höjer 2 BB. Jag ställer in, får syn av UTG som visar JT och jag blir hoppfull för ett ögonblick.

...sedan säger det KLONK och tvåparet JJTT sitter som en smäck! Det låg fyra hjärter på bordet, men inget av mina A var hjärter. Hepp.

Men det var roligt att få komma fram!

Postad

Skitspel! ;)

Sitter mitten med AQ, höjer halvpot, alla lägger sig till BB, floppen kommer 756, Borkaxxx trycker in och jag hänger på, turn 3 och Borkaxxx fyller sin stege, och jag går och äter glass framför tvn! :)

- QoS

Postad

24:an är ju totalt sönderriggat ;)

loosar en rejäl bit av stacken när jag har QQ och en annan går all-in preflop med T7o. Jag callar och han sätter stegen.

Får lite senare 33 i BB. Alla lägger sig fram till mig, satsar på att sno blindsen och ställer in. Får syn av sb med AQ som träffar både A och Q.