Gå till innehåll

sh cg med minimum inköp


HenkeCFC

Recommended Posts

Hallå

 

 

Det här kommer nog göra mig till en av dom mest hatade personer på det här forumet :cry:

 

Men har tänkt att börja shortstacka lite på cg sh borden. En av andledningar varför är för att jag redan spelar hu sngs på en skärm (har 2 st). Och då letade jag efter något som man kan få en hyfsad win rate men inte tar för mycket fokus av hu sngsen. Då kom tanken på att shortstacka i cg upp eftersom jag har spelat mot sådana här med 100bb i cg och det käns riktigt svårt att slå dom.

 

Så nu till min fråga jag behöver lite hjälp med vad man ska push med mot tex knappen och co höjare? Finns det något program som kan hjälpa mig som tex sngwizard fast för cg alltså ett lätt enkelt program. Sen om ni har några länkar artiklar osv till mig så är jag tacksam för det.

 

Förstår om folk hatar mig nu men om ni bara vill säga jävla shortstack brinn i helvetet kan ni väll starta en egen tråd och skriva av er.:-)

 

Tänkte också vad som är bäst att shortstacka i plo eller nlh fr sh vad tror ni är bäst motivera gärna varför. Tack

 

 

 

Det är poker bara med lite mindre pengar än dom andra har. Så snälla hjälp mig hur ska jag köra med min Ford Fiesta bland era BMWs och porschar;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Raken måste slå sjukt hårt för en lowstake shortstackare

 

jag kommer nog spela på nlh 200-400 eller plo 200-400 kommer att ha en ok rb deal på det. Så tror inte det blir ett problem för mig.Men du kanske bara konsaterade att den gör det för en low stakes spelare. För du trodde väl inte jag var där nere och simma ;-)

 

men raken är ju ändå jobbig:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Göra eller har gjort? Du har väl gjort dussintals inlägg och startar ett antal trådar på samma tema redan? Se sanningen i vitögat istället, du är helt enkelt för korkad för att spela poker. Deal with it.

 

nej jag är inte för korkad för att spela poker alla kan väl spela poker på det här forumet:roll: Är det inte ett pokerforum ?:roll: Sedan har väll jag inte skrivit direkt så mycket som du säger att jag skrivit om shortstacking.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var som fan. Ni är slående lika; samma förnamn, samma intressen och ungefär samma IQ. Ni hade säkert kunna bli riktigt bra polare. Synd att du precis missade honom, han slutade posta dagen innan du reggade ditt konto. :(

 

aa ok synd det hahaha sjukt de du :shock::lol:

 

och en fråga vad har han i IQ ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...