Djens Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Hej! Eftersom jag fullständigt lusar ner aktietråden så tänkte jag skriva här istället, dessutom vill jag ha nånstans att whina eftersom jag är i en rätt hygglig nersväng pokermässigt. Pokerrulle: ~$10k Tradingrulle : Större än så. Spelar på Boss, b2b, svs, ipoker, ongame. $/€ 2/4 och 3/6. Ja, jag spelar över min pokerbankrulle. Vad kommer finnas här? Förslag på trades. Handhistorys. Mattips! (Jag vet många saknat de). Uppdateringar ang. min viktkamp med HerrDaniel. (Rekordet senast var mina 67,8 mot hans 73,5 ) Troligen kommer jag behöva feedback på saker också. Jag tänkte inleda med att inte spela en hand poker på hela helgen. Samt tipsa om ett extremt fint risk/reward trade. http://www.marketwatch.com/quotes/TBT Kort amerikanska treasuries. Sälj om den går under $41. Den går inte att köpa via nätmäklare utan har du avanza/nordnet så ring in. Jag köper imorgon och säljer som sagt om den går under 41. Followup kommer senare. Hoppas ni kommer finna dagboken intressant den tid den kommer finnas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 GL! Jobba mycket med handhistories och mat imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ripperkof Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Hoppas att det går bra och att du blir känd igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Emilio Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Nice, men kan du inte skriva några få kommentarer om vad sakerna betyder som t.ex. kort amerikanska treasuries? GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kraclob Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 cool, will read! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Denna ska följas! GL HF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Får man fråga om hur downswingen tagit på rullen? Och lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 god lycka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrDaniel Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Nice, ser fram emot maten! Angående viktkampen så har helgen gjort att Jens raskt närmar sig de 70 igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DevilVoice Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Sådärja, detta kan bli intressant. Åtminstone om det blir mer poker och mat än trades glhf! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
n3philim Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 GL! Nick på ipoker? (så jag kan undvika) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 GL! Nick på ipoker? (så jag kan undvika) Kommer hållas hemligt. I alla fall till en början. Åtminstone om det blir mer poker och mat än trades Räkna inte med det, men man vet ju aldrig i dessa tider Angående viktkampen så har helgen gjort att Jens raskt närmar sig de 70 igen! Urk ja, samt att jag just åt en tårtbit och att det blir kebabpizza ikväll. Men vem kan stå emot en kebabtallrik med extra räksallad? Nice, men kan du inte skriva några få kommentarer om vad sakerna betyder som t.ex. kort amerikanska treasuries? GL! Jag är ärligt talat ingen expert på exakt vad det är. Amerikanske statsskuldväxlar, finns mycket att läsa på internet av folk som är mycket bättre än mig på detta. jag vet bara att både fundamentala och tekniska grunder finns för att man kan ha en väldigt kort stoploss på TBT samt förvänta sig att den börjar stiga. Tack för lyckönskningarna, de behövs! Får man fråga om hur downswingen tagit på rullen? Nja, det håller jag nog för mig själv och de nära. Däremot kommer du ju få veta hur det går med den nuvarande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
robster80 Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Fan vad kul! Ska följa den här mer än någon annan tråd på pf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slowboy Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Säg gärna nick på B2B, spelar samma nivåer som dig =) om du vill får du pma. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Kul, GL Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Patfor Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Uppdateringar ang. min viktkamp med HerrDaniel. (Rekordet senast var mina 67,8 mot hans 73,5 ) Hur svårt ska det vara att äta upp sig till 73,5 Jens? Du kommer vinna den kampen lätt med din förmåga att frossa! Bara PLO? /Patfor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Aj fan. Ännu ett stopp för läsning alltså. Jag litar på att det kommer att vara värt tiden för mig, Jens Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Patfor tycker du är söt men vågar inte säga det till dig.. hihi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 Säg gärna nick på B2B, spelar samma nivåer som dig =) om du vill får du pma. Nicket får du lista ut själv, ju mindre personer som vet desto bättre för undertecknad. Patfor tycker du är söt men vågar inte säga det till dig.. hihi Ahhh, precis som alla snygga tjejer jag brukar träffa. De tycker typ att jag är jättesnäll, en riktig krambjörn och tycker att jag är rolig. Inte förstått det där, jag trodde tjejer gillade snälla killar? Hur svårt ska det vara att äta upp sig till 73,5 Jens? Det är extremt enkelt för mig om jag går in för det faktiskt Aj fan. Ännu ett stopp för läsning alltså. Jag litar på att det kommer att vara värt tiden för mig, Jens Lycka till! Tackar, det ska förhoppningsvis vara bra läsning! Alltid lika skönt när helgen är över, börsen öppnar när man vaknar och man får nåt att göra om dagarna igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Poque Postad 15 December , 2008 Rapport Share Postad 15 December , 2008 GL med daytradandet och spelet, Är du intresserad av fysisk silver? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts