Swede Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Vi har diskuterat detta pa mIrc for ett tag sen, men jag tycker den borde fa en trad har pa PF.nu Om ni hade fatt stalla samman ett bord med turneringsspelare for underhalningsvarde, vilket hade varit erat guldbord? Har kommer min "dromnia" Seat 1: Phil Hellmuth - gnaller, gnaller, gnaller, gud sa kul Seat 2: Sam Grizzle - maste satta Sam till vanster om Phil sa att han kan reta gallfeber pa Phil Seat 3: Tony G - Fluuush! You gotta be more careful with your money... Seat 4: Mattias Andersson - JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Seat 5: Josh Arie - sa att han kan gnalla pa Mattias och alla andra. Seat 6: Mike Mattusow - sa att han kan kalla alla for "Fucking Idiots" Seat 7: Paul Magrie "x22" - sa att han kan slicka sina lappar och saga Quack Quack Seat 8: Marcel Luske - sjunga lite vid bordet, skamta lite. Seat 9: Swede - sa att jag kan njuta fullt ut av detta spektakel. Citera
Papa Kubo Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Bara för att klargöra: Får man endast välja pokerspelare eller får man ta med några godtyckligt utvalda kändisar också? Citera
Swede Postad 10 April , 2005 Författare Rapport Postad 10 April , 2005 helst bara pokerspelare i denna traden Citera
Ruff Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Phil Hellmuth och Sam Grizzle under wsop är utan tvekan det mest underhållande jag har sett inom pokern. Hade varit ruggigt kul att sitta vid samma bord som dom två. Citera
VicDamone Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Ruff säger: Phil Hellmuth och Sam Grizzle under wsop är utan tvekan det mest underhållande jag har sett inom pokern. Hade varit ruggigt kul att sitta vid samma bord som dom två. Laughing Vilket år då? Citera
SFN Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Jag vill sitta vid ett bord där folk snackar mycket och smockan ligger i luften.Håller med många av valen.Hellmuth(den absolut grinigaste),grizzle(bra på att sjunga),Tony G(mest tyken),X22(tveksamt för han äcklar mig men kul med sitt kvackande som nog kan reta upp folk). Sen skulle jag vilja ha Men "The Master"Nguyen.Han pratar och skrattar hela tiden,hörs lång väg. Unabombaren med sin galna stil hade varit kul. Scotty Nguyen med sitt skratt och guldkedjor Gus Hansen är i och för sig en torrboll men hans oberäkneliga spel är kul att se. Umberto Brenes den galna sydamerikanen kan nog få fart på bordet. Kan inte komma på nån mer,kanske Daniel Negreanu som påminner om Kalle Anka och säkert kan reta upp fiólk med sitt kacklande. Citera
Ruff Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Ruff säger: Phil Hellmuth och Sam Grizzle under wsop är utan tvekan det mest underhållande jag har sett inom pokern. Hade varit ruggigt kul att sitta vid samma bord som dom två. Laughing Vilket år då? samma år som moneymaker vinner 2003. tror du kan söka på World Series of Poker - day 2.mpg Citera
mirage Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Gus Hansen Phil Laak Juha Helppi Phil Hellmuth Tony G Marcel Luske Daniel Negrenau Doyle Brunsson Phil Gordon Citera
Ergo Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 haha swede har ändå den perfekta blanding! Jag skrattar bara jag tänker på hur det skulle bli!! Citera
Timmi Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 spelar med Mattias Andersson 3 ggr i veckan. Blir en del skrik fast inte riktigt så mkt som i WSOP fast end el gnäll när man drar ut honom Citera
dropbass Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Vi har diskuterat detta pa mIrc for ett tag sen, men jag tycker den borde fa en trad har pa PF.nu Om ni hade fatt stalla samman ett bord med turneringsspelare for underhalningsvarde, vilket hade varit erat guldbord? Har kommer min "dromnia" Seat 1: Phil Hellmuth - gnaller, gnaller, gnaller, gud sa kul Seat 2: Sam Grizzle - maste satta Sam till vanster om Phil sa att han kan reta gallfeber pa Phil Seat 3: Tony G - Fluuush! You gotta be more careful with your money... Seat 4: Mattias Andersson - JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Seat 5: Josh Arie - sa att han kan gnalla pa Mattias och alla andra. Seat 6: Mike Mattusow - sa att han kan kalla alla for "Fucking Idiots" Seat 7: Paul Magrie "x22" - sa att han kan slicka sina lappar och saga Quack Quack Seat 8: Marcel Luske - sjunga lite vid bordet, skamta lite. Seat 9: Swede - sa att jag kan njuta fullt ut av detta spektakel. Hehe nästan perfekt....jag tror jag skulle byta ut Mattias mot den där "rasta-utteliggaren" i wsop 2004. Citera
lfx Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Ja, Ellix Powers måste helt klart vara med. Citera
bzkt Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Glöm inte Phil "Unabomber" Laak, förmodligen den mest underhållande spelare jag sett. "x22" är bara jävligt äcklig, tycker inte han ska vara i tvrutan Citera
RaMz Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Crippolli, William, Gus Hansen, Illari, Ola, Doyle Brunson, Jarle, Phil Helmuth, Qos och Teecoy. Citera
anth Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Crippolli, William, Gus Hansen, Illari, Ola, Doyle Brunson, Jarle, Phil Helmuth, Qos och Teecoy. Hur har vi kunnat glömma QoS? Det är underhållning på högsta nivå. Kort och intnsivt, men ändock underhållning. Citera
QoS Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Vill dessutom påpeka att jag till skillnad från alla andra stjärnor är villig att betala för att slaska! Som det brukar nämnas när jag är med och spelar, värdet går upp en hel del. - QoS Citera
SammySolid Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 vad sägs om Tony G och den där andra pratglada kändisen Parre på samma bord? .. det behövs nog inga fler Citera
Krissan Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Det känns som att grundkombinationen är Tony G och Phil Hellmuth, sedan kan man bygga vidare på det... =) Citera
Cyll Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Legato Ector pkrbt SpicyF Ilcap Erik123 Thuritz chobokid tobiper Dan Harrington Citera
thrasher Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 ehhhhh.... jag då Cyll? fyfan.... sån backstab.... Citera
Cyll Postad 11 April , 2005 Rapport Postad 11 April , 2005 Du skulle inte ha en chans mot "Crypt Keeper". Citera
Recommended Posts