psykologas Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 man skulle ju kunna tycka att det e rätt trist när massa människor måste in och skriva efter varandra trots att de tänker säga precis samma saker som alla andra. Särskilt som det är saker som sägs 100 ggr om dagen på detta forum å 90% av användarna känner till. men tvärtom det e ju väldigt hihi-roligt faktiskt när alla ska visa upp sina briljanta insikter å extra särskilt när det är mot någon som antagligen retas alternativt inte har någon kunskap i ämnet hihihi vill oxå säga att om man tror att han inte retas så beter man sig rätt ruttet om man fortsätter hacka på honom alternativt är man för dum för att förstå att man beter sig ruttet om man fortsätter. Citera
ulaf Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Thorson blev röstad till sveriges bästa turneringsspelare av topp 100 i sverige på hendon mob bland andra. Citera
Portello Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 man skulle ju kunna tycka att det e rätt trist när massa människor måste in och skriva efter varandra trots att de tänker säga precis samma saker som alla andra. Särskilt som det är saker som sägs 100 ggr om dagen på detta forum å 90% av användarna känner till. men tvärtom det e ju väldigt hihi-roligt faktiskt när alla ska visa upp sina briljanta insikter å extra särskilt när det är mot någon som antagligen retas alternativt inte har någon kunskap i ämnet hihihi vill oxå säga att om man tror att han inte retas så beter man sig rätt ruttet om man fortsätter hacka på honom alternativt är man för dum för att förstå att man beter sig ruttet om man fortsätter. Ja, bra skrivet. Framforallt nedlatande one-liners e det mest trottsamma man kan odsla sin tid pa att lasa. Skall det kritiseras eller dumforklaras skall det goras pa ett argumenterande allternativt roligt/fyndigt satt. Sen tycker jag forvisso att jonash e ute och cyklar i mycket av vad han sager, men battre det an att vara en trist "ga-med-strommen-wp-mobbare".... Citera
zlarver Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 90% backar på poker. glimne är alltså inte bland top 10% och alltså förlorande? smart tänkt... spelarbasen på dessa turneringar är fullständigt random Citera
gibbsson Postad 13 December , 2008 Rapport Postad 13 December , 2008 Ifall jag fick 5% i en EPT på någon svensk hade jag förmodligen valt Mendieta, apropå ingenting. lol Citera
Jakelamotta Postad 14 December , 2008 Rapport Postad 14 December , 2008 90% backar på poker. glimne är alltså inte bland top 10% och alltså förlorande? Man kan vara sämst i två turneringar och vara bland topp 10% i världen. EDIT: Och med sämst menar jag den som har lägst EV i den specifika turneringen. Citera
Gäst Postad 14 December , 2008 Rapport Postad 14 December , 2008 lol Sånt hån (jag skulle f.ö. välja Rebonius/Tomgus456 som procenthäst) Citera
mendieta19 Postad 14 December , 2008 Rapport Postad 14 December , 2008 Sånt hån (jag skulle f.ö. välja Rebonius/Tomgus456 som procenthäst) +1 Citera
ulaf Postad 14 December , 2008 Rapport Postad 14 December , 2008 +1 Ramzi/eisenhower/christer johansson är bäst just nu... <mendieta äger> Citera
urmy Postad 14 December , 2008 Rapport Postad 14 December , 2008 wp jonash.... wp watoz! btw jag är bäst. Citera
gibbsson Postad 14 December , 2008 Rapport Postad 14 December , 2008 jag hade kollat vem ramz hade tagit % i och tagit rygg! Citera
fsista Postad 14 December , 2008 Rapport Postad 14 December , 2008 Du har iofs rätt i det eisen. Citera
ulaf Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Ramzi/eisenhower/christer johansson är bäst just nu... <mendieta äger> Det här kommer jag inte heller ihåg. Citera
ulaf Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 det värmde ändå<3 Det kom säkert från hjärtat Citera
sTARVIN89 Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Att folk orkar tjafsa om en sån här sak, seriöst... Dan glimne är överskattad det vet alla "duktigare" pokerspelare, men att han är en dålig spelare stämmer ju inte. Killen har en strategi som gör honom vinnande, och det är tillräckligt för att kalla sig proffs beroende på vilka summor han tjänar. Sen får man ju tänka på att hans kommentarer är riktade till nybörjare, alltså folk som aldrig rört ett pokerbord och just därför som man kan se hans "om du har Q4 på 4Q4 flop så bör du checka för att ge motståndaren en chans att bluffa" kommentarer som fjantiga. Killen är ingen pokergud, killen är en vanlig NIT/ROCK som skulle kunna göra hyfsade turneringsresultat om han har rätt flyt. Han har säkert bluffat någon gång men han är inte spelaren som klarar av att bluffa 3 gator men han skulle säkert kunna göra en syn med lägre pockets på en lite högre bräda och känna sig stolt när han synat ner motståndarens bluff då han sitter på AK/AQ. Att tjafsa om hur bra glimne är eller inte, fjantigt, fattar inte ens varför jag kommenterar här, jag är ju lika pinsam själv... Citera
ulaf Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Dan Glimne har tre cashar på hendonmob, jag undrar hur många han har spelat. Citera
Rebonius Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Dan Glimne har tre cashar på hendonmob, jag undrar hur många han har spelat. 3? ^^ Citera
el_kryddo Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Killen har en strategi som gör honom vinnande Skulle gärna se nåt som stödjer detta påstående. Citera
gdaily Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Gnälla på Glimne är så 2006 Citera
Gäst Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Gnälla på Glimne är så 2006 Hehe, vissa skulle lika det vid att diskutera svepof sm vs svs sm. Citera
JoeFalk Postad 15 December , 2008 Rapport Postad 15 December , 2008 Hehe, vissa skulle likna det vid att diskutera svepof sm vs svs sm. Den satt. Citera
Recommended Posts