KayserSoze Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 undrar om några av er befinner er i rio brasilien för tillfället ? jag bor hos min min morbror och känner inte någon svensk i min ålder 25 vore kul chilla. Citera
Upgrade Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Jag befinner mig inte i Rio för tillfället, men funderar på att åka ner till våren. Är du kvar då? min morbror bor faktist också i Rio, på Ipanema. Jag har varit där ett flertal gånger, och nu känner jag för att åka dit i vår...hur är uppkopplingen förresten? Citera
KayserSoze Postad 10 December , 2008 Författare Rapport Postad 10 December , 2008 chill får se pma mig - ha sjukt sammanträffande med morbröder ha - a min bor vid copacapana stranden typ 50 meter ner. hur jävla csofthill som helst du måste besöka om du även bor gratis. uppkopplingen funkar bra- vi har 6mb nu tror jag, inann var det 1mbm vanligt räcker ju gótt och väl för pokern. Citera
KayserSoze Postad 10 December , 2008 Författare Rapport Postad 10 December , 2008 läste för snabbt såg ej du varit här ha men skriv när det är dags Citera
Upgrade Postad 19 December , 2008 Rapport Postad 19 December , 2008 hur länge stannar du? Går du på krogen osv på helgerna? tyckte det var svårt att kommunicera med lokalbefolkningen eftersom alla var kassa på engelska... Citera
Recommended Posts