bigdwarf Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Är det så för er också på senare dagar att klienten segar extra hårt? Citera
aspelin Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Är det så för er också på senare dagar att klienten segar extra hårt? Nej, inte märkt någon skillnad. (antagligen din uppkoppling/dator/router som sugit extra hårt senaste dagarna, reboot!) Citera
Benny_81 Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 jag har inte heller märkt ngt. Ingen annan heller verkar det som: http://pokerforum.nu/forum/onlinepoker/51848-svenska-spels-inofficiella-foerslagslada.html Citera
protte Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Hör säkert inte ihop men Redbet(boss media iaf) var helt plötsligt ospelbart idag men ingen annan på borden hade problem. Var segt som sirap och tiden gick ut varje gång jag skulle agera trots att mitt trådlösa visade perfekt uppkoppling. Får hoppas det var tillfälligt Citera
Gummo Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Stora problem senaste dagarna. Det har även de andra spelarna chattat en hel del om att även dom har. Citera
aspelin Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Stora problem senaste dagarna. Det har även de andra spelarna chattat en hel del om att även dom har. Jag har ju spelat nästan dygnet runt och inte märkt av något... ni kanske använder telia! Citera
bigdwarf Postad 10 December , 2008 Författare Rapport Postad 10 December , 2008 använder comhem Citera
aspelin Postad 10 December , 2008 Rapport Postad 10 December , 2008 Stora problem senaste dagarna. Det har även de andra spelarna chattat en hel del om att även dom har. använder comhem Inte första gången svs krånglar för de med comhem. http://pokerforum.nu/forum/datorsaekerhet/49648-svs-opalitliga-klient-tillsammans-maste-vi-goera-nagot.html "Comhem som suger lite som ISP..." Citera
Recommended Posts