Agent Cooper Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Kanske är dags att repetera svenskalektionerna, för så exakt har jag aldrig skrivit någonstans. Det jag skrivit är: 1, Nästan alla programledare har hyfsat hög lön Ser inte var jag skulle ha fel i det påståndet. Tjänar de inte miljoner som Alsing så nog fan tjänar de mer än svensson iaf, eller hur? Min språkobegåvade lille vän, det är inget citat du refererar till. Det är en koncis sammanfattning av vad du tidigare skrivit i tråden. Och nej, de flesta programledare tjänar inte mer än exempelvis en läkare eller en skiftarbetare inom Volvo. Du tar även upp programledare för P1, P2, P3, lokalradio av någon anledning jag inte begriper. Du skrev att programledare har hög lön. Finns en hel del programledare på radion. Men det kanske du känner till? Att spara ihop några mille (För Virtanen.) ska inte vara några problem Hur du får det till: Citat: Ursprungligen postat av Agent Cooper Du hävdar att nästan alla programledare i Sverige har så pass hög lön att det inte ska vara några problem med att spara ihop några miljoner. Jag anser att du är totalt snett ute med det påståendet. vet jag inte. Jag läste vad du skrev tidigare i tråden, helt enkelt: Nästan alla programmledare har hyfsat hög lön.Att spara ihop några mille ska inte vara några problem. Dvs, ditt påstående gäller inte specifikt Virtanen, utan "nästan alla programledare". Ok, var har jag bett dig att kolla upp "nästan alla programledare" på ratsit? Ser du frågetecknet i meningen du citerar? Det betyder att det är en fråga, inte ett påstående. Förstår du skillnaden? Slutligen frågar jag återigen, är det ok att du kallar mig "jävla apa" och "mongo" bara för att jag hävdar att ditt påstående är fel? Citera
Snabelguy Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Kan någon som kollat upp det säga ungefär vad en genomsnittlig programledare på TV har i lön? Jag tror nämligen inte att de tjänar speciellt bra. Citera
Othello Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Jag skiter i vem som började att skrika glåpord i den här tråden, faktum är att jag inte läst hela. Men saken är den att jag är moderator här, man får inte uttrycka sig hur fan som helst på forumet, och ni är därför mina bitches för dagen. Varningar kommer utdelas. Citera
DrRoland Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Du skrev att programledare har hög lön. Finns en hel del programledare på radion. Men det kanske du känner till? Framgår det någonstans att jag syftar på programledare på radio? Det måste vara ett stort problem för dig om du konsistent lägger till en massa saker och tillägg i texter du läser som inte finns. Jag läste vad du skrev tidigare i tråden, helt enkelt: Dvs, ditt påstående gäller inte specifikt Virtanen, utan "nästan alla programledare". Tråden handlar om Virtanen, inte "nästan alla programledare" Ser du frågetecknet i meningen du citerar? Det betyder att det är en fråga, inte ett påstående. Förstår du skillnaden? Så det var alltså menat som en fråga om vad du ska söka på ratsit??? För min del får du gärna söka på vad fan du vill där. Det är ett fritt land. Slutligen frågar jag återigen, är det ok att du kallar mig "jävla apa" och "mongo" bara för att jag hävdar att ditt påstående är fel? Vilket jag ju inte har... Vidare påstår du att jag är snett ute i varenda tråd, vilket är ett klart övertramp. Citera
Agent Cooper Postad 11 December , 2008 Rapport Postad 11 December , 2008 Jag ger upp. Att argumentera med DrRoland är som att försöka prata med en cementvägg. Alltså, jag ber härmed om ursäkt för att jag och DrRoland förstört tråden. Jag lägger energin på något mer givande istället. Citera
Recommended Posts