HenkeCFC Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 Hej Hej Okej jo vad tycker ni är det mest tiltande fi kan göra förutom och dra ut vara bättre osv Tänkte mer på om ni tex stör er på en som höjer till 99 pre 2 xbb höjer eller 567 i en 750 pot ? Eller tar jätte lång tid för varje beslut på sig skriver i chatten efter varje vunnen pot osv aa ni förstår. Försök vara seriösa alla ha det :=) Citera
kravmärkt Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 miniraisar från annoying den äckliga ***** Citera
Bluwajt Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 Vidrigaste är folk som inte fattar icm-tänk. Folk som synar 10bb-pushar med K7s och liknande på bubblan när två pers har ~2bb. Man får ju aldrig vinna dom heller Citera
Haslo Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 folk som omedvetet slowrollar. Citera
Drunken_Penguin Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 När man spelar HU mot en klart sämre spelare, vinner 50BB eller så, sedan drar han ut med en skithand i en 200BB pott och sticker därefter genast från bordet med vinst. Som tur är har detta samtidigt hittills gjort mig så förbannad att jag stängt ner pokern helt istället för att spela vidare tiltad... Citera
lost Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 pokerspelare på pf vars inlägg till 95 % är ironiska hit n runners hu Citera
sturedenstore Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 "ty" och hit n runners Citera
jkkman Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 ehh nvm En störande sak är att jag hittils sprungit mycket bättre i turneringar med lägre inköp. Citera
okocha Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 pokerspelare på pf vars inlägg till 95 % är ironiska Jag älskar dig också Citera
AAisking Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 "ty" och hit n runners de som hatar ty och hit n run, det göttaste som finns är väl att sabba sigma88s game, hitnrunna den tomten, skriva ty när man suger ett inköp med 83o mot hans gayiga AA Citera
Uniktnamn Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 Finns bara en sak som är riktigt irriterande. Folk som sitter och stallar sista 10-15 minuterna av första timmen i en rebuy när man vill bygga stack. Jag betalar en lax för varje avskuret öra från en sån spelare. Skicka dom cod till mig bara så ska jag göra mig ett turneringshalsband att bära på större live-event! Förre Citera
gdaily Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 "Pokerproffs" som inte kan skriva kompletta meningar. Äh, "pokerproffs" i största allmänhet faktiskt. Citera
Weedobooty Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 Folk som bluffar, blir avslöjade med en rejäl raise och sen ska låtsas tänka i 30 sekunder innan dom slänger handen. Ryska dialup-spelare heads-up som alltid får upp "you have 15 seconds to act" innan dom hinner agera. Ring upp från en annan telefonkiosk för sjutton! Tyska shortstackers. Citera
Hygglo Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 folk som omedvetet slowrollar. +1 Det som skulle vara ännu värre är väl folk som medvetet slowrollar, men det har jag aldrig varit med om. Citera
lost Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 Folk som inte autopostar hu tror d oftast handlar om dålig internetuppkoppling Citera
Bubblan Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 Folk som bluffar, blir avslöjade med en rejäl raise och sen ska låtsas tänka i 30 sekunder innan dom slänger handen. Ryska dialup-spelare heads-up som alltid får upp "you have 15 seconds to act" innan dom hinner agera. Ring upp från en annan telefonkiosk för sjutton! Tyska shortstackers. Folk som reraisar när man bluffar. Då jävlas man tillbaka genom att tänka max Citera
Neuen Postad 7 December , 2008 Rapport Postad 7 December , 2008 Mest störande är väl att förlora. Alltså att fi vinner mina pengar. Sen om de är otrevliga i chatten så blir jag galen. Som en gång när jag spelade en hand. Fi går AI på river och jag har en bra hand. Han skriver "kom då" i chatten och jag instasynar utan att tänka mig för. Han vinner potten med nötterna och sen skriver han "hora" i chatten och jag blir så förbannad så mitt huvud sprängs. Som tur var så insåg jag att jag inte skulle klara av att spela bra poker och stängde ner. Men lagomt arg var jag. Citera
HenkeCFC Postad 8 December , 2008 Författare Rapport Postad 8 December , 2008 Tack för alla svar sj tycker jag nog 2xbb höjningar är mest tiltande när man är i BB i HU. Om fi skriver ty efter varje vunnen hand är det ganska störande och tiltande också. :-D :=) Citera
nordkvist Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Människor som är så dumma i huvudet så att de synar min standardhöjning på 3*bb som blir höjd all in från en shortstack med 33*bb och en blixtsyn av mig med 33. Stackdjupet låg på ca 150*bb. Satt själv på JJ och satte den lösa shortstacken på AQ eller något liknande. Tre underkort kommer på floppen och han pushar mig all in, jag viker. Han hade träffat settet med 33an. Jag tjänar ju på det, men irriterande är det. Iofs så ska jag inte förvänta mig något på Svs. Citera
Weedobooty Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Folk som är "ambassadörer" för en pokersajt, t.ex Ultimate bet, och står framför TV-kameror på WSOP och skriker "you're an idiot" till en kille som faktiskt är en idiot (eller åtminstone har gjort ett idiotiskt spel). Å vad pinsamt... Citera
lost Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 Människor som är så dumma i huvudet så att de synar min standardhöjning på 3*bb som blir höjd all in från en shortstack med 33*bb och en blixtsyn av mig med 33. Stackdjupet låg på ca 150*bb. Satt själv på JJ och satte den lösa shortstacken på AQ eller något liknande. Tre underkort kommer på floppen och han pushar mig all in, jag viker. Han hade träffat settet med 33an. Jag tjänar ju på det, men irriterande är det. Iofs så ska jag inte förvänta mig något på Svs. Du tjänar inte alls på det om du ska hålla på och folda när det kommer tre underkort? När hade du tänkt syna då? När det kommer tre överkort? Citera
OJP Postad 4 Januari , 2009 Rapport Postad 4 Januari , 2009 När bredbandet pajar 18.53 på söndagen just när man reggat sig till några roliga MTT som man skulle ägna kvällen åt. Citera
Recommended Posts