Peedee Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 med tanke på de konstiga reglerna angående hur man ska skatta om spelar cashgames, finns det någon svensk spelare som spelar på stars som skattar? om man klonkar en stor turre å får skatteverket på sig, kommer de att granska den skatt man inte betalat för cashgames åxå då? skulle helt enkelt vilja veta hur ni andra som spelar på stars gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyRare Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 I praktiken är det som sker att man skattar på det man cashar ut. Personligen är det så jag kommer göra och kommer iom det deklarera det som inkomst av kapital. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peedee Postad 4 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 December , 2008 oki, men varför lirar du inte på en skattefri sida istället? är det så bra värde på stars att det är värt att lira där och skatta på vinsten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cazacu Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 i och med att du skattar frivilligt blir det ju en jäävla saftig rake.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JimmyRare Postad 4 December , 2008 Rapport Share Postad 4 December , 2008 Jag har flera anledningar. Först och främst är PokerStars störst och helt klart mest värde att spela där oavsett tidigare rakeback-avtal. Dessutom vill jag skatta precis som alla andra arbetare gör. Mina skatteförmåner har jag hur som helst. Känns egoistiskt att inte bidra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts