Gå till innehåll

eddd, be Nordin one night please


weddie

Recommended Posts

  • Svars 456
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vill se hur mycket jag har backat på cashgame i jaruari så ska göra en liten lätt uträkning:

 

Totalt profit 8747$

 

MTT profit: 9867$

SNG profit: -696$

Cashgame: -424$

 

Jag trodde faktiskt att jag var mer back på cashgame, det som är lite trist är mitt hyffsat stora back på sngs över 240st spelade.

 

kvartalsligg 101 $98 $54 178% $9,867 - Ongame Sch. Only x

kvartalsligg 240 -$3 $36 -10% -$696 - Ongame SNG Only x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej det dök upp nyligen på min arbetsplats, en kille som vi tagit in som extra på helger kommer in lite sent en söndagmorgon. Hans förklaring på det var en brag historia om hur han lyckades få hem en tös kvällen innan, och till råga på allt fick han tydligen ligga.

 

Jag och min kollega var så imponerade över att han(enligt sin egen historia) äntligen fick till det, därav kvartalsligget.

 

Så nu outar jag mig själv som den här stackarn som var hans kvartalsligg, fråga mig inte varför men jag har fått bra med medrigg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag började bra i dom större igår, låg bla top tio i dom två första timmarna i 300k$, men vet inte om jag tappade koncentrationen på slutet för slängde bort några riktigt djupa stackar på semibluffar.

 

Jag kom ITM i några st iaf, och hittade ett finalbord på PKR där jag tog hem dryga 700$.

 

Kvällen landade på dryga 450$ upp på PKR och 200$ upp på Ongame, och då sprang jag minst -400$ på sngs.

 

Frulle och sen till jobbet, får se om jag lirar någon mtt ikväll kanske

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit, kom 3a värt 1500$... Är i runda slängar 500bucks pluss om jag avslutar kvällen nu..
Anti-tilt, vi slutar inte om det går bra!
Nej det dök upp nyligen på min arbetsplats, en kille som vi tagit in som extra på helger kommer in lite sent en söndagmorgon. Hans förklaring på det var en brag historia om hur han lyckades få hem en tös kvällen innan, och till råga på allt fick han tydligen ligga.

 

Jag och min kollega var så imponerade över att han(enligt sin egen historia) äntligen fick till det, därav kvartalsligget.

 

Så nu outar jag mig själv som den här stackarn som var hans kvartalsligg, fråga mig inte varför men jag har fått bra med medrigg!

Hade jag varit chef och någon anställd kommit med den ärliga förklaring för sen ankomst hade jag gett hjälten ledigt hela dagen! WP! GG! :-P
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Anti-tilt, vi slutar inte om det går bra!Hade jag varit chef och någon anställd kommit med den ärliga förklaring för sen ankomst hade jag gett hjälten ledigt hela dagen! WP! GG! :-P

 

Jag hedrar han genom att springa bra på Ongame just nu :)

 

 

edit, killen hänger lite löst :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu hoppar i sängs, har blivit otroligt krasslig under dagen och har runt 40 grader i feber. Så imorgon stannar jag hemma från jobbet och spelar förmodligen det mesta på Ongame under dagen, jag ska även försöka regga upp mig på lite fler sajter så att jag framförallt har ett bra söndagsutbud :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite meningslös update, igår hade jag min största backdag på Ongame sofar, landade runt 1600$ åt fel håll och gjorde en utsättning på 4k$ efter det. Vad ska man göra när flipsen flippar åt helt fel håll?

 

Jag lyckades iaf komma itm i min första turnering på stars på mkt lång tid, lirade daily 80k gtd eller vad fan den heter. Låg bra till precis tills bubblan sprack då jag förlorade en trevägs allin pott med AK vs Ak vs QQ, damerna stog fint och godnatt med mig, fick dubbla inköp som plåster.

 

Det som är lite mer aktuellt är att jag har börjat hobbyspelat lite cashgame på svs igen, håller till på 5/10 och lirar 100bb med mycket okänd bankrulle. Med 60BB/hour över okänd antal timmar(typ 3) så har jag gjort ett dygligt intryck vid borden iaf.

 

Jag hoppas på turneringsklonk ikväll..

 

 

Laga tacos med vännina nu(yeah right), later!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så köper man in sig till den fattigaste turneringen på våran planet, 500kr på svs. Andra handen synar ett jävla fån min AK shova pre med AQ. Så sitter man med 100 marker kvar..

 

Bustade även 80k på stars med QQ vs 99 post på låg bräda där han träffade sett turn.

 

Har i prinip bara 50r på Ongame där jag lever och vet int eom jag orkar starta något mer som det ser ut.. piss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade upp mig från 100 marker till 1500, sen blir jag riverknullad igen:

 

kr Texas (Vanlig /Turnering )

Plats 1: West3939 (887.00)

Plats 2: KingRiver- (3128.00)

Plats 3: eddd (1572.00)

Plats 4: pecko (3703.00)

Plats 5: stargazer1 (3395.00)

Plats 6: vision54 (1200.00)

Plats 7: zonker (4141.00)

Plats 8: smilie83 (1504.00)

Plats 9: Mice P (2685.00)

Plats 10: Unknown (0.00)

KingRiver- lägg LM 50.00

eddd lägg SM 100.00

** Giv **

West3939 [N/A, N/A]

KingRiver- [N/A, N/A]

eddd [7h, 7k]

pecko [N/A, N/A]

stargazer1 [N/A, N/A]

vision54 [N/A, N/A]

zonker [N/A, N/A]

smilie83 [N/A, N/A]

Mice P [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

pecko Lägg

stargazer1 Lägg

vision54 Lägg

zonker Lägg

smilie83 Lägg

Mice P Lägg

West3939 All-in 887.00

KingRiver- Lägg

eddd Syna 887.00

*** Flop(Board): *** : [Ks, Kk, 10r]

*** Turn(Board): *** : [Ks, Kk, 10r, 6k]

*** River(Board): *** : [Ks, Kk, 10r, 6k, Knk]

*** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 1824.00

West3939 [Knh, 7r] Två par, kungar och knektar Vinst: 1824.00

KingRiver- Lägger mig Vinst: 0.00

eddd [7h, 7k] Två par, kungar och sjuor Vinst: 0.00

 

edit, vet itne varför jag får 500hunkan att låta som WSOP ME, jag lirar drygt 2-10 turneringar i prisklassen högre varje kväll.

 

Antar att det blir så här när jag helt plötsligt spelar om kronor ;d

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...