weddie Postad 29 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 Ligger 1/4 i 10k$ gtd shorthanded, är garanterad 1200$ och vinnaren får 4300$. Blinds är skyhöga så inte mkt skicklighet nu. amen TILT, förlorade 4 flips irad och va helt chanlös. SADAFFSAFSASFASF Fick ynka pissiga 1,7k för min tredjeplats.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 29 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 Vill bara försvinna, jag har varken rep eller goddsen att hoppa från fönstret. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 29 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 29 Januari , 2009 Januari 6750$ tänkt positivt, tänk kvinnor, tänk på barnen i Africa, tänk, tänk täääänk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 30 Januari , 2009 Rapport Share Postad 30 Januari , 2009 Januari 6750$ tänkt positivt, tänk kvinnor, tänk på barnen i Africa, tänk, tänk täääänk Fjant Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 30 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Januari , 2009 Fjant nej, försökte ju få mig själv att se ljuset i tunneln. Vilket faktiskt är att det var längesedan jag hade ett sådant fint månadspluss! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 31 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 sådär, haft en svinjobbig dag, bustat alla flipps, loosat 500$ på cashgame(ALDRIG MER CASHGAME) och backat stort i både sngs/mtts. Men lirade precis klart 10k SH med 100$ inköp, och fick äntligen vinna den. Första priset var värt härliga 3767$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 31 Januari , 2009 Författare Rapport Share Postad 31 Januari , 2009 Januari 8747$ exkl bonus osv runt 9500$ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Januari 8747$ exkl bonus osv runt 9500$ Najsnajs! (stejk sökes) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Vill se hur mycket jag har backat på cashgame i jaruari så ska göra en liten lätt uträkning: Totalt profit 8747$ MTT profit: 9867$ SNG profit: -696$ Cashgame: -424$ Jag trodde faktiskt att jag var mer back på cashgame, det som är lite trist är mitt hyffsat stora back på sngs över 240st spelade. kvartalsligg 101 $98 $54 178% $9,867 - Ongame Sch. Only x kvartalsligg 240 -$3 $36 -10% -$696 - Ongame SNG Only x Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Ny månad, jag ska göra allt för att försöka öppna den bra ikväll! Jag har planerat in ett lite blandat schema ikväll, så blir inte bara ongame. Men mer om det senare. bbl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 1 Februari , 2009 Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Ursäkta om jag inte läst hela tråden. Kanske finns svaret redan? Nåja, varför får man bara ligga med dig en gång i kvartalet? Du är ju värre än min fru! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 1 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Februari , 2009 Nej det dök upp nyligen på min arbetsplats, en kille som vi tagit in som extra på helger kommer in lite sent en söndagmorgon. Hans förklaring på det var en brag historia om hur han lyckades få hem en tös kvällen innan, och till råga på allt fick han tydligen ligga. Jag och min kollega var så imponerade över att han(enligt sin egen historia) äntligen fick till det, därav kvartalsligget. Så nu outar jag mig själv som den här stackarn som var hans kvartalsligg, fråga mig inte varför men jag har fått bra med medrigg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Jag började bra i dom större igår, låg bla top tio i dom två första timmarna i 300k$, men vet inte om jag tappade koncentrationen på slutet för slängde bort några riktigt djupa stackar på semibluffar. Jag kom ITM i några st iaf, och hittade ett finalbord på PKR där jag tog hem dryga 700$. Kvällen landade på dryga 450$ upp på PKR och 200$ upp på Ongame, och då sprang jag minst -400$ på sngs. Frulle och sen till jobbet, får se om jag lirar någon mtt ikväll kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 aaAAAWWWH, åkte på set mot högre sett i pott för CL i 50r, bustade 100/50$ mtt med AA vs skräp. Hittat ett FT i 100$ där jag hoppas rädda lite av backet ikväll som ligger runt 1000$ atm. brb Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Pause i 100$, vi är 3st kvar och jag är minst garanterad 1500$, vilket räddar kvällens back totalt förmodligen. De har 80k jag 20k. Rapporterar snart hur det gick... edit, kom 3a värt 1500$... Är i runda slängar 500bucks pluss om jag avslutar kvällen nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 edit, kom 3a värt 1500$... Är i runda slängar 500bucks pluss om jag avslutar kvällen nu..Anti-tilt, vi slutar inte om det går bra!Nej det dök upp nyligen på min arbetsplats, en kille som vi tagit in som extra på helger kommer in lite sent en söndagmorgon. Hans förklaring på det var en brag historia om hur han lyckades få hem en tös kvällen innan, och till råga på allt fick han tydligen ligga. Jag och min kollega var så imponerade över att han(enligt sin egen historia) äntligen fick till det, därav kvartalsligget. Så nu outar jag mig själv som den här stackarn som var hans kvartalsligg, fråga mig inte varför men jag har fått bra med medrigg! Hade jag varit chef och någon anställd kommit med den ärliga förklaring för sen ankomst hade jag gett hjälten ledigt hela dagen! WP! GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Anti-tilt, vi slutar inte om det går bra!Hade jag varit chef och någon anställd kommit med den ärliga förklaring för sen ankomst hade jag gett hjälten ledigt hela dagen! WP! GG! Jag hedrar han genom att springa bra på Ongame just nu edit, killen hänger lite löst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Nu hoppar i sängs, har blivit otroligt krasslig under dagen och har runt 40 grader i feber. Så imorgon stannar jag hemma från jobbet och spelar förmodligen det mesta på Ongame under dagen, jag ska även försöka regga upp mig på lite fler sajter så att jag framförallt har ett bra söndagsutbud Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 2 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 Februari har börjat bra, dryga 1350$ upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 2 Februari , 2009 Rapport Share Postad 2 Februari , 2009 40 grader feber och du orkar sitta framför datorn ? Köp en ny termometer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 40 grader feber och du orkar sitta framför datorn ? Köp en ny termometer En gång hero alltid hero.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Lite meningslös update, igår hade jag min största backdag på Ongame sofar, landade runt 1600$ åt fel håll och gjorde en utsättning på 4k$ efter det. Vad ska man göra när flipsen flippar åt helt fel håll? Jag lyckades iaf komma itm i min första turnering på stars på mkt lång tid, lirade daily 80k gtd eller vad fan den heter. Låg bra till precis tills bubblan sprack då jag förlorade en trevägs allin pott med AK vs Ak vs QQ, damerna stog fint och godnatt med mig, fick dubbla inköp som plåster. Det som är lite mer aktuellt är att jag har börjat hobbyspelat lite cashgame på svs igen, håller till på 5/10 och lirar 100bb med mycket okänd bankrulle. Med 60BB/hour över okänd antal timmar(typ 3) så har jag gjort ett dygligt intryck vid borden iaf. Jag hoppas på turneringsklonk ikväll.. Laga tacos med vännina nu(yeah right), later! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Så köper man in sig till den fattigaste turneringen på våran planet, 500kr på svs. Andra handen synar ett jävla fån min AK shova pre med AQ. Så sitter man med 100 marker kvar.. Bustade även 80k på stars med QQ vs 99 post på låg bräda där han träffade sett turn. Har i prinip bara 50r på Ongame där jag lever och vet int eom jag orkar starta något mer som det ser ut.. piss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Lirade upp mig från 100 marker till 1500, sen blir jag riverknullad igen: kr Texas (Vanlig /Turnering ) Plats 1: West3939 (887.00) Plats 2: KingRiver- (3128.00) Plats 3: eddd (1572.00) Plats 4: pecko (3703.00) Plats 5: stargazer1 (3395.00) Plats 6: vision54 (1200.00) Plats 7: zonker (4141.00) Plats 8: smilie83 (1504.00) Plats 9: Mice P (2685.00) Plats 10: Unknown (0.00) KingRiver- lägg LM 50.00 eddd lägg SM 100.00 ** Giv ** West3939 [N/A, N/A] KingRiver- [N/A, N/A] eddd [7h, 7k] pecko [N/A, N/A] stargazer1 [N/A, N/A] vision54 [N/A, N/A] zonker [N/A, N/A] smilie83 [N/A, N/A] Mice P [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** pecko Lägg stargazer1 Lägg vision54 Lägg zonker Lägg smilie83 Lägg Mice P Lägg West3939 All-in 887.00 KingRiver- Lägg eddd Syna 887.00 *** Flop(Board): *** : [Ks, Kk, 10r] *** Turn(Board): *** : [Ks, Kk, 10r, 6k] *** River(Board): *** : [Ks, Kk, 10r, 6k, Knk] *** Showdown *** : Rake: 0.00 Totalpott: 1824.00 West3939 [Knh, 7r] Två par, kungar och knektar Vinst: 1824.00 KingRiver- Lägger mig Vinst: 0.00 eddd [7h, 7k] Två par, kungar och sjuor Vinst: 0.00 edit, vet itne varför jag får 500hunkan att låta som WSOP ME, jag lirar drygt 2-10 turneringar i prisklassen högre varje kväll. Antar att det blir så här när jag helt plötsligt spelar om kronor ;d Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
weddie Postad 5 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 5 Februari , 2009 Har nu bara två bord kvar, bägge ongame. 100$ 10k gtd, 3/8 och 50r 50k gtd BUST 40:e för 350$~ brbrbr Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts