Gå till innehåll

Slim och n0bero Grindar


Slimmyjimmy

Recommended Posts

kom 5 utav ca 12-1300 i en liten turre och fick för det runt 5k. Var chipleader med 7pers kvar när jag fick 22 på BB. Chip2an höjer 3xbb och jag synar.

 

Flop: J82

 

checkar, han betar 3bb och jag höjer till 9bb och han synar.

 

turn: J827

 

jag betar 17bb han slår om all in för 45bb o jag synar. Han vänder upp 109s, kuul!

 

river: blank.

 

Lyckades dubbla och hålla mig kvar en stund innan jag åkte ut som 5a efter en misslyckad resteal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött att du fick dig en fin vinst där slimmy:-)

 

Själv går det riktigt seegt med turrarna. Blir utdragen hela tiden trots att jag spelar på topp. Man vet inte riktigt vad man ska göra, finns liksom inget igentligen att göra endast att vänta in och hoppas på att den vänder, hoppas jag:lol:

 

Blir utdragen på det konstigaste sätten känns det som, på de senaste 23 turrarna från förra månaden och in nu i dec har jag blivit feeeeeet utdragen i 21 av dessa. Brukar börja bra men som i går och i dag när man får två AA inom loppet av 5 min med en fins stack och blir utdragen av en fisk som synar ner trebet/all in med skräp som kraftig underdog.

 

Det blir så tråkigt när man verkligen går in för att spela bra, samt också gör det. Men så närmar sig bubblan och man kan inget annat än att skratta när man ser sin fina stack söka sig till de äckliga fiiiiiiiskarna.

 

Ska ta det lungt med turrarna ett tag nu och köra på CG för där går det bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grindat Cashgame för första gången på ett tag nu. Spelade i ca 50 minuter efter att ha spelat en 11+R som jag åkte ut ur ganska snabbt. Mycket lättspelade händer och fiskar som betalade av. Testade även att lira 5 bord och det funkade lika bra som att lira 4 ungefär, ingen större skillnad.

 

Troligtvis så kommer jag äntligen få något av ett fast jobb här framöver. Dock gäller det bara 10-20h/vecka men sedan så får man fylla upp det med lite extra jobb på de jobben jag har.

 

Enligt mitt excelark är jag 5262 kronor plus sedan 6e december. Obv är detta tack vare turreklonken, cashgamet har gått väldigt marginellt uppåt, typ 600 inkasserade ungefär.

 

Ska upp och jobba i morgon klockan 6 så känns som det kan vara lite EV+ att gå och lägga sig så det får nog bli så. Höres!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...