TiTiNalle Postad 1 December , 2008 Rapport Postad 1 December , 2008 Hej De senaste 4 turneringar, har jag åkt ut mot färg. Kvällen hand blev AsKs v Ah4d vid floppen AdKd8s all in. turn 5d river 8d. Hur ofta får en person färg med en kort samma valör i handen och 2 vid floppen? -T- Citera
knutsune Postad 1 December , 2008 Rapport Postad 1 December , 2008 Efter floppen är det ungefär 4% chans att få en s.k. backdoor flush. Citera
TiTiNalle Postad 2 December , 2008 Författare Rapport Postad 2 December , 2008 Tack.. så jag har blivit ordentligt fck sista turneringar. -T- Efter floppen är det ungefär 4% chans att få en s.k. backdoor flush. Citera
Drunken_Penguin Postad 2 December , 2008 Rapport Postad 2 December , 2008 Tack.. så jag har blivit ordentligt fck sista turneringar. -T- Oddsberäknare. Sätt in din hand, hans hand och eventuella kort på bordet så kan du se exakt hur stor chans han har att dra ut dig. Citera
Recommended Posts