Gå till innehåll

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

Postad
Har nog ingen större koll på hur du ser ut om jag skall vara helt ärligt, så vet inte vad det var som fick mig att tro det. Att snubben hette Kenny är nog en del i det hela. Har för mig jag haft någon diskussion med din som innefattar namnet Kenny? :lol:

KennyJ på SvS har jag för mig det handlade om. Kanske en polare? Det var ett långskott, var tvungen att fråga.

HEHE jo jag heter ju Kenny så väl kopplat, KennyJ på svs är en polare till mig som nickar/nickade. Ye bara gå fram om du tror de är jag nästa gång ;)

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
HEHE jo jag heter ju Kenny så väl kopplat, KennyJ på svs är en polare till mig som nickar/nickade. Ye bara gå fram om du tror de är jag nästa gång ;)

Ja och jag kollade på rutan att personen hette Kenny plus att han hade lite semimörkt hår och var allmänt normal i kroppsbyggnaden. Har för mig jag sett någon bild på dig men inte 100 på något sätt. Som sagt, var tvungen att höra!

Haha, tänkte faktiskt gå fram och fråga om det var du men hade inte modet. Är väl inte någon särskilt stor profil på forumet själv så vore väl epic fail om det verkligen var du och sen har du ingen aning om vem jag är. Skall hålla det i tanken dock, hänger en del i Malmö själv nämligen. Hörs, ha det gott!

Postad

Inte spelat sen jag postade grafen, har ändå inte pluggat ett skit.....:rolleyes:

Var nyss ute gick lite över en mil, kör hårt på träningen och jag börjar vänja mig lite mer med mina VFF. Kan bli bra, ska ner som fan i vikt och det som motverkar mig är att jag festar varje helg och i samband med det bakismat, drickan i sig och allt snask under själva ruset :/

Kämpar dock nu och ska försöka hålla mig relativt nykter efter jag kommit hem från åre som jag drar till nästa lördag. Kommer bli awsome :))

Postad
Ja och jag kollade på rutan att personen hette Kenny plus att han hade lite semimörkt hår och var allmänt normal i kroppsbyggnaden. Har för mig jag sett någon bild på dig och att du väger långt över 100 kilo på något sätt. Som sagt, var tvungen att höra!

Haha, tänkte faktiskt gå fram och fråga om det var du men hade inte modet. Är väl inte någon särskilt stor profil på forumet själv så vore väl epic fail om det verkligen var du och sen har du ingen aning om vem jag är. Skall hålla det i tanken dock, hänger en del i Malmö själv nämligen. Hörs, ha det gott!

Fyp :-)

Postad

tack för en bra kväll easylife, robin och alla andra som festade som om det inte fanns en morgondag. synd att det skulle sluta som det gjorde med spya i kennys soffa, men det är väl sånt man får räkna med när man länsar ett barskåp.

Postad
tack för en bra kväll easylife, robin och alla andra som festade som om det inte fanns en morgondag. synd att det skulle sluta som det gjorde med spya i kennys soffa, men det är väl sånt man får räkna med när man länsar ett barskåp.

Har aldrig lyckats i en soffa, men väl i ett sopnedkast i ett hyreshus. :roll:

Postad

Killen lirar 39/30 med 20 i 3bet över 150 händer, mao fisk. Har gjort några stora bluffar innan. Men iaf, jag spelar konstigt och han ännu konstigare. Vad tycks?

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 562548

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

SB: $260.50

BB: $546.16

UTG: $185.00

CO: $214.49

Hero (BTN): $495.27

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with Q :heart: A :diamond:

2 folds, Hero raises to $5.75, 1 fold, BB raises to $21.50, Hero calls $15.75

Flop: ($44.00) 9 :club: Q :spade: J :spade:(2 players)

BB checks, Hero bets $22.00, BB calls $22

Turn: ($88.00) 5 :heart:(2 players)

BB bets $66.00, Hero calls $66

River: ($220.00) 7 :spade:(2 players)

BB bets $220.00, Hero folds

Postad
Killen lirar 39/30 med 20 i 3bet över 150 händer, mao fisk. Har gjort några stora bluffar innan. Men iaf, jag spelar konstigt och han ännu konstigare. Vad tycks?

Entraction $200.00 No Limit Hold'em - 5 players - View hand 562548

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

SB: $260.50

BB: $546.16

UTG: $185.00

CO: $214.49

Hero (BTN): $495.27

Pre Flop: ($3.00) Hero is BTN with Q :heart: A :diamond:

2 folds, Hero raises to $5.75, 1 fold, BB raises to $21.50, Hero calls $15.75

Flop: ($44.00) 9 :club: Q :spade: J :spade:(2 players)

BB checks, Hero bets $22.00, BB calls $22

Turn: ($88.00) 5 :heart:(2 players)

BB bets $66.00, Hero calls $66

River: ($220.00) 7 :spade:(2 players)

BB bets $220.00, Hero folds

Pre fine. Betar mer flop. Turn är väl fine med de stackdjupen. River känns fine.

Fine.

• Skapa nytt...