Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

myskväll ftw!

 

btw blir de nog sm på svs och hitta lottoklonken. vore fint, vid itm blir det nog amsterdam också. vore riktigt fedt

 

 

edit; skulle köra förbränning idag men vaknde så sent att jag inte pallade rusningen på gymmet. Nu sitter jag här och dricker cola och äter lösgodis, lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hatar min dygnsrytm atm. Helst när jag måste till skolan sådär 2 ggr i veckan och därmed måste gå upp helt slut men inte så rutinmässigt så jag ställer om hela dygnet.

Just nu kollar jag generation fett och lagar mat(fml vad tjock man blir av kvällsmat) och har även bestämt mig för prova efedrin så ska se var man kan få ut av det =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hatar min dygnsrytm atm. Helst när jag måste till skolan sådär 2 ggr i veckan och därmed måste gå upp helt slut men inte så rutinmässigt så jag ställer om hela dygnet.

Just nu kollar jag generation fett och lagar mat(fml vad tjock man blir av kvällsmat) och har även bestämt mig för prova efedrin så ska se var man kan få ut av det =)

 

Generation fett är ju semisjukt :S

 

Jobbar på med lite rödvin nu så man kan sova snart. Ska också upp till skloan imorgon

 

EDIT: Ändrar från semisjukt till riktigt sjukt :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Generation fett är ju semisjukt :S

 

Jobbar på med lite rödvin nu så man kan sova snart. Ska också upp till skloan imorgon

 

EDIT: Ändrar från semisjukt till riktigt sjukt :S

 

hahah ja de är riktigt aptitretande när man sitter äter framför teven där homosexuella, håriga män i övre medelåldern som väger 130+ dansar i string.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle fixa lite i min externa HDD och lägga in lite skit på laptopen till min tågresa imorgon men så hittar jag massa instruktionsfilmer från DC. Det är helt insane hur tänker går hos vissa "instruktörer", tror aldrig i helvete jag är en bättre spelare eller något i den stilen men saaaaaatan vad konstigt dom tänker.

 

Kollat i typ 1,5 timme nu och inte hittat någonting som verkar ens lite vettigt :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Entraction $100.00 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 392905

The Official DeucesCracked.com Hand History Converter

 

SB: $127.99

BB: $146.75

UTG: $56.23

Hero (MP): $443.74

CO: $13.33

BTN: $106.00

 

Pre Flop: ($1.50) Hero is MP with Q :club: A :spade:

UTG calls $1, Hero raises to $5, 2 folds, SB calls $4.50, BB calls $4, UTG calls $4

 

Flop: ($20.00) 4 :club: Q :spade: T :club:(4 players)

SB checks, BB checks, UTG checks, Hero bets $13.00, SB raises to $36, BB folds, UTG folds, Hero calls $23

 

Turn: ($92.00) 6 :diamond:(2 players)

SB bets $69.00, Hero raises to $402.74, SB calls $17.99 all in

 

River: ($265.98) 8 :club:(2 players - 1 is all in)

 

 

gammal men what to do what to do?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Usch vad dum man är!

Vaknade för 15 min sen och skulle varit i skolan för 2h sen och haft föreläsning för att sen ta tåget dirr till karlskrona och komma ditt i bra tid. Men istället vaknar jag nu, har inte packat och måste koka lite pasta och käka innan jag drar:/

 

aja hoppa in i duschen och dra på mjukisar, linne och avsluta med min enorma jacka(som jag använder som täcke på tåget) så ska jag väl överleva tåget denna gången också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...