Gå till innehåll

Starfitter - låsning


Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad bör hända med Ferna?

    • Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21


Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Såja den ekonomiska ångesten har lagt sig lite och jag är för tillfället semi fri från poker. Istället läser jag en kurs på malmö högskola som heter emotioner i arbetslivet som äger och är mysig.

 

Den nya versionen av min dagboken kommer framöver att innehålla äckelträning, värdelösa wannabie "teori"inlägg och antaligen kommer jag posta så fort jag blir lite full eller helt enkelt inte har något bättre att göra.

(kmr antligen bli mkt monolog då jag i princip aldrig har så mkt att göra)

 

 

:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska börja dokumentera lite vad jag gör på dagarna tror jag, iaf när jag orkar. Inte för allmänintresse men kom på de är småkul att kolla sen i efter, precis som i en vanlig dagbok. Väldigt hög mysfaktor på det samt ska jag ställa upp lite livsmål och som så många gånger för faila dem..8-)

 

 

Idag gjorde jag en i min ögon galet seriös sak. Jag hade lektion som började vid 10.15 nere på högskolan(3km från mig) så jag gick upp när bruden drog till sin skola vid 8 och käkade några köttbullemackor och slösurfade en stund i soffan. Sen GICK jag ner till skolan och var på föreläsning om moderna kommunikationsmedel för att sedan GÅ hem igen. WP!

 

Väl hemma så plockade jag upp all tvätt från igår och stack ner på gymmet, blev ett rygg/bicepspass:

 

2*15 situps

2*12 rygglyft

3*6 frivändningar

4*8 latsdrag

3*8 hantelcurs

3*8 rodd (maskin inte cardogrejen)

3*8 stångcurl sittande

3*8 peakback

3*10 biceps i cablecrossen

 

efter det gick jag hem och slängde i mig hamburgare

 

Eldorado hamburgerkött

4 brödhalvor (lite rostade)

lök

sallad

söt senap

 

sen gick jag typ 2km och köpte 10 kg kattmat.

 

Nu avslutar jag kvällen i soffan med flickvännen med kycklingfilè, ris, majs och pepparsås.

 

 

IM LOOOOOOOOOOOOOOOOOL! madcredz till den som orkat läsa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ger du kattskrället sån lyx kommer den aldrig vilja käka torrfoder igen :shock: Kommer bli dyrt i längden :P

 

Dom får äta lite fäsk ibland men langar de sällan så de inte spottar på torrfodret. Men slutar de äta de får de väl skylla sig själv, till slut bör de väl bli skithungriga och överlevnadsinstinkten borde väl få dem att käka helt enkelt? så dumma kan de väl inte vara då de hellre dör?^^

 

 

Starfitter har råd har han outad redan, så det är inga problem 8-)

 

:roll:

 

 

 

 

Usch jag sitter faktiskt jättetrött nu och kolla gossipgirl och spelar towerdefence. Var nära att ta tag i lite grejer och dra en lolig liten teoripost men skjuter upp det tills lite senare när jag är piggare i huvudet.

 

Blir för övrigt karlskrona på fredag och hänga lite hos mor och far samt festa lite på fredag kväll och hjälpa bruden mormor flytta på lördag.

 

gn gg wp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska börja dokumentera lite vad jag gör på dagarna tror jag, iaf när jag orkar. Inte för allmänintresse men kom på de är småkul att kolla sen i efter, precis som i en vanlig dagbok. Väldigt hög mysfaktor på det samt ska jag ställa upp lite livsmål och som så många gånger för faila dem..8-)

 

 

Idag gjorde jag en i min ögon galet seriös sak. Jag hade lektion som började vid 10.15 nere på högskolan(3km från mig) så jag gick upp när bruden drog till sin skola vid 8 och käkade några köttbullemackor och slösurfade en stund i soffan. Sen GICK jag ner till skolan och var på föreläsning om moderna kommunikationsmedel för att sedan GÅ hem igen. WP!

 

Väl hemma så plockade jag upp all tvätt från igår och stack ner på gymmet, blev ett rygg/bicepspass:

 

2*15 situps

2*12 rygglyft

3*6 frivändningar

4*8 latsdrag

3*8 hantelcurs

3*8 rodd (maskin inte cardogrejen)

3*8 stångcurl sittande

3*8 peakback

3*10 biceps i cablecrossen

 

efter det gick jag hem och slängde i mig hamburgare

 

Eldorado hamburgerkött

4 brödhalvor (lite rostade)

lök

sallad

söt senap

 

sen gick jag typ 2km och köpte 10 kg kattmat.

 

Nu avslutar jag kvällen i soffan med flickvännen med kycklingfilè, ris, majs och pepparsås.

 

 

IM LOOOOOOOOOOOOOOOOOL! madcredz till den som orkat läsa

 

Fyfan va lame att GÅ till en lektion i MODERNA kommunikationsmedel :cry:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fyfan va lame att GÅ till en lektion i MODERNA kommunikationsmedel :cry:

 

:oops: Im totaly oldschool..

 

 

Usch satt uppe och railade flugan till 4 inatt. Vaknade till vid 1 tiden, har drömt hela natten att jag varit pirat på någon semi modern båt nere vid afrikas kust. Kändes som ganska bra livsval, diggar havet osv.

 

Nu sitter jag och lyssnar på Rob Thomas och spelar lite diablo 2 samt skypar med easylife. Ska försöka lära mig hur man fläskar på easylifes vis om en stund när han gått klart med hunden.

 

Blir nog laga spagertti och köttfärssås till bruden kommer hem, hon hade tydligen klarat någon tenta men jag var för trött får orka verka engagerad på telefonen så hon verkade lite smålack på mig nu =/

 

yeye festa imorgon så ska inte klaga, hur fan blir man bra på poker btw?

 

over and outz

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...