Gå till innehåll

Starfitter - låsning

Starfitter

Vad bör hända med Ferna?  

65 medlemmar har röstat

1. 1. Vad bör hända med Ferna?

• Lifetime ban, detta är ett seröst forum!
      15
    • Litet slag på fingrarna med bann så han sköter sig!
      12
    • Unlock him no ffs han är ju FERNA!
      17
    • Ferna är ju anledningen till att man ens har pf, släpp honom fri!
      21

Recommended Posts

• Svars 2,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Självklart ska man avsluta månaden med att swinga ner 10 BI (live i prag inräknat) KUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!

Ska slaska ett par solglassögon och gömma mig bakom så jag blir lite glad. Är förövrigt uppe över 0,1 ton för andra gången i mitt liv så måste tvinga migsjälv att hitta morgonpromenaden nu i 2 veckor fram tills jag fyller systemet. Pallar ju inte vara smällfet när man ska träffa så mkt folk :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Självklart ska man avsluta månaden med att swinga ner 10 BI (live i prag inräknat) KUUUUUUUUUUUUUUUUUUK!

Ska slaska ett par solglassögon och gömma mig bakom så jag blir lite glad. Är förövrigt uppe över 0,1 ton för andra gången i mitt liv så måste tvinga migsjälv att hitta morgonpromenaden nu i 2 veckor fram tills jag fyller systemet. Pallar ju inte vara smällfet när man ska träffa så mkt folk :oops:

Jag tänkte mig dig som en liten spinkig kille av nån anledning :P

Länk till kommentar

mkt lipande på mig atm men sånt är livet... Min dator har laggat ihop totalt idag så jag beslöt mig att purga min DB i HM. Done and done men så står det att det är obetydligen om du inte för en vacuum efter i HM. OBV har jag glömt lösenordet till min SQL databas så jag kan inte göra ett skit och inga händer har jag i HM heller sådasogbaögbabgtfasbg

asgasg

basogbaspogbosagb

Någon hacker på forumet?:oops:

Länk till kommentar

nja har grindat lite lite och backat.. Igår var jag väl ner 2,5 BI och detta mest för att jag dog av tilt när datorn laggade sönder efter 10 min in i sessionen när jag inte ens hade HM igång. Ska beställa en ny dator idag, orkar inte med sånt. Dock är det lite för bra väder för att egentligen grinda så funderar på att skita i det tills jag får min nya datorn.

Länk till kommentar

Pallar ju inte vara smällfet när man ska träffa så mkt folk :oops:

sakta i backarna, beställ hem en schwarzwald och var dig själv kenny. ingen kommer tycka mer om dig bara för att du går ner några kilon. en toppenmage för en toppenkille sas!

mvh minibaren på fredriks bekostnad

Länk till kommentar

ofc har du rätt marcus.....

Blev en beställning på dator precis. Hittade en prisvärd liten sak skulle jag tro:http://www.dustinhome.se/pd_5010313080.aspx?csref=Prisjamforelse_Pricerunner_5472

Om du har lite kunskaper om att bygga egen dator skulle jag rekommendera det istället. Ganska säker på att du får bra mkt bättre prestanda för billigare peng om du gör det så.

Länk till kommentar

mkt lipande på mig atm men sånt är livet... Min dator har laggat ihop totalt idag så jag beslöt mig att purga min DB i HM. Done and done men så står det att det är obetydligen om du inte för en vacuum efter i HM. OBV har jag glömt lösenordet till min SQL databas så jag kan inte göra ett skit och inga händer har jag i HM heller sådasogbaögbabgtfasbg

asgasg

basogbaspogbosagb

Har du speciellt lösenord på SQL då? Annars uppmanar de väl en att sätta standard? Typ postgresuser och postgres eller vafan det nu är :)

Länk till kommentar

Har du speciellt lösenord på SQL då? Annars uppmanar de väl en att sätta standard? Typ postgresuser och postgres eller vafan det nu är :)

ja de skulle fan inte förvåna mig om det är något sånt eller mitt nummer till HM kontot när jag ändå hade de kopierat.. Tog dock bort precis allt från datorn utom själva klienten nu i väntan på min nya burk så jag iaf kan spela lite.

Länk till kommentar

Kvällens session slutade ner iaf.. Var nog för trött för att spela om jag ska vara ärlig :(

Väntar fortfarande på min nya dator så just nu spelar jag på laggskiten och har tagit bort allt inkl HM så spelar 6 bord utan stats. Känns lite sådär, helst nu på fredagkvällen när folk sitter och slaskar som värst.

Jaja är iaf upp typ 2BI denna månaden på inte allt för många händer (2k kanske?) och nu under sessionen spelade jag mot någon forumit? Började prata om en hand där jag gör en hjältesyn utan stats som är good :mrgreen:

Har någonstans i bakhuvudet är fi är nit men har som sagt inga stats så:

***** Hand 1671328900 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - Friday, July 03, 2009 11:16:48 PM

Table TH 3592 (Real/Cash Game)

Seat 5: Tjukkis123 (104.60)

Seat 1: Rubahunish (100.00)

Seat 2: Mr.Ark (481.77)

Seat 3: Forumit (102.50)

Seat 4: pkpanov (84.88)

Tjukkis123 post SB 0.50

Rubahunish post BB 1.00

** Deal **

Tjukkis123 [Qh, Kd]

Rubahunish [N/A, N/A]

Mr.Ark [N/A, N/A]

Forumit [N/A, N/A]

pkpanov [N/A, N/A]

*** Bet Round 1 ***

Mr.Ark Call 1.00

Forumit Raise to 5.00

pkpanov Fold

Tjukkis123 Call 5.00

Rubahunish Fold

Mr.Ark Fold

*** Flop(Board): *** : [2h, Qc, 5d]

*** Bet Round 2 ***

Tjukkis123 Check

Forumit Bet 9.00

Tjukkis123 Call 9.00

*** Turn(Board): *** : [2h, Qc, 5d, Ah]

*** Bet Round 3 ***

Tjukkis123 Check

Forumit Bet 21.00

Tjukkis123 Call 21.00

*** River(Board): *** : [2h, Qc, 5d, Ah, 8c]

*** Bet Round 4 ***

Tjukkis123 Check

Forumit Bet 36.00

Tjukkis123 Call 36.00

*** Showdown *** : Rake: 3.00 Total Pot: 141.00

Tjukkis123 [Qh, Kd] Pair of queens Win: 141.00

Rubahunish Fold Win: 0.00

Mr.Ark Fold Win: 0.00

Forumit [10c, 10d] Pair of tens Win: 0.00

pkpanov Fold Win: 0.00

Vet inte hur dåligt jag spelar handen men jag hade ju vikt om fi hade shovat river. Som sagt han är nit men jag viker inte KQ pre speciellt ofta, på flopp går det bara inte vika. Turn är sjukt bra barrelcard för fi och river som sagt herocall.

Vore lättare att spela om jag visste lite om FIs cbet tendenser och då kanske han faktiskt har en hel del A i sin range om han cbet mkt. Men som sagt, spelar jag den horribelt?

Känns som fi inte kan ha speciellt mkt här, jag antog att han inte cbetar så mkt men kan ju va cp fel iof. Om inte så har han ju typ bara AQ, set och kanske AK som slår mig. aha han bad mig lägga upp din i dagboken iaf så done and done!

Länk till kommentar

asgasg

basogbaspogbosagb

du har inte standard lösenordet då? .p

Länk till kommentar

Hittade en minisession på kanske 40 min i förmiddags. Slutade upp några BI och jag sprang riktigt bra. Tror jag drog ut med set mot stege på turn när brädan parade sig på river samt sög ut med floppat 2p som blev kåk på river :)

Självklart måste man efter en sådan session göra något i bra för karman för att motverka downswingen som obv kommer nästa session.

Så jag gick ner till coop för att köpa lite mjölk, betalade med en 20a och gav växeln till en uteligger som satt utanför. Ofc räcker det inte för storklonk men ska fortsätta dagen i samma andra med att diska upp all dig som egentligen kvinnan skulle gjort!

Länk till kommentar

• Skapa nytt...