4queens Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Hej, satt igår och spelade cashgame med mörkar på 1kr-2kr i ett homegame. Vi var åtta stycken från början men efter ca tre timmars spel är bara 4 st med. Vi som är kvar sitter med ganska djupa stackar. Skulle gärna vilja ha lite synpunkter på denna hand. cutoff: FI2 (ca 550kr) knappen: spelare 1 (ca 150kr) sb: HERO (ca 430kr) bb: FI1 (ca 450kr) FI2 är en lös-aggro spelare som spelar många händer, och höjer här upp till 6kr. Knappen slänger. HERO har 7k-6k och synar från sb. BB en lös-weak spelare höjer upp till 22kr totalt. FI2 synar och så gör även jag. Floppen kommer Qh - 6s - 3s Rundcheck. Turn kommer 6d Här betar jag ut 27kr. (vilket är för lite, jag vet ) Både FI1 och FI2 synar. River kommer 8h Jag betar nu ut 45kr. FI1 höjer till 100kr totalt, och FI2 slänger. Vad gör jag här? Känner jag FI1 rätt så borde han ha mig slagen, men å andra sidan har jag bra odds för syn. Vad gör ni? Citera
jkkman Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Oddsen är väl för bra. Hoppas på något högt tvåpar eller något sånt. Citera
jaroiten Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Fold, han har fyrtal i damer! Nä, men den här kan du inte folda, men antagligen så hade han dig slagen eftersom du lägger upp den här.. Citera
Sideshow Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Måste vara jobbigt att ha ett sånt X3mt bluff-inducerande satsningsmönster Citera
Recommended Posts